Nogen der har DBA adgang?
Fra : Kong

Dato : 04-10-05 18:50

Hvis der er nogen der har gider de så sende mig en mail?

Palle

Fra : Martin Leong

Dato : 04-10-05 18:53

"Kong" <kongerslev@hotmail.com> wrote in message
> Hvis der er nogen der har gider de så sende mig en mail?
>
> Palle

Nu bliver det spændene

Martin Leong
Yamaha TT350 - til salg.
Aprilia RS250

Fra : Peter Z

Dato : 04-10-05 19:04

> Nu bliver det spændene

henter lige Cola og popcorn

Fra : Anders Christensen

Dato : 04-10-05 19:13

Peter Z wrote:

> henter lige Cola og popcorn

Kæresten har lige bagt boller og kage, så jeg er også klar til
forestillingen...
(Gider ikke selv brokke mig denne gang, folk der poster det er jo nok
ligeglade alligevel..)

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 04-10-05 19:13

"Martin Leong" <mk_leong@hotmail*fjern*.com> skrev i

> "Kong" <kongerslev@hotmail.com> wrote in message

> Nu bliver det spændene

Hvahvahvornårhvorhenne!?
Cola og chips?

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Moller

Dato : 04-10-05 19:20

Kong wrote:
> Hvis der er nogen der har gider de så sende mig en mail?

   Hvorfor ??? har adgang, men hvad skal jeg sende en mail til dig for ???

--
VH
Lars Molnit

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 04-10-05 20:23

Moller skrev:

> Hvorfor ??? har adgang, men hvad skal jeg sende en mail til dig for ???

Jeg har også, det kostede mig 24 kroner for en hel uge, så nu har jeg
ikke råd til at købe den BSA jeg ville have kontaktoplysninger på

--
Keld Rasmussen
Triumph Trident T160

Fra : StoneCold

Dato : 04-10-05 20:23

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message

> Hvorfor ??? har adgang, men hvad skal jeg sende en mail til dig for ???

Hey kan du ikke regne den ud ???

Han er ved at lave en analyse over hvor mange der har adgang til dba.dk og
kan sende mail på samme tid

--
Steen
No bike at the moment

Fra : Moller

Dato : 04-10-05 20:47

StoneCold wrote:
> "Moller" <news@molnit.com> wrote in message
>
> Hey kan du ikke regne den ud ???
>

> Han er ved at lave en analyse over hvor mange der har adgang til dba.dk og
> kan sende mail på samme tid

   Nååååå, jeg trode det var endnu en Tele2 sælger, som prøvede at logge
nye kunder til ;)

Fra : StoneCold

Dato : 05-10-05 08:34

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Nååååå, jeg trode det var endnu en Tele2 sælger, som prøvede at logge nye
> kunder til ;)

LooooooooL..... det6 kunne jo også være..

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 05-10-05 18:53

Moller <news@molnit.com> skrev i

[klip]

> Nååååå, jeg trode det var endnu en Tele2 sælger, som prøvede at
> logge nye kunder til ;)

Hold op hvor du logger

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Bongo

Dato : 04-10-05 20:55

Hvad er DBA ?

Fra : Kenneth

Dato : 04-10-05 21:41

"Bongo" <nomail@nospam.dk> wrote in message
> Hvad er DBA ?

Dejlige Blå Agurker

--
Kenneth
Honda ST1100

Fra : Harry Teicher

Dato : 04-10-05 21:22

Måske samler han på mails

Harry Teicher

Fra : Moller

Dato : 04-10-05 21:29

Harry Teicher wrote:
> Måske samler han på mails

   En af dem som samler mails ind til Spam lister, som han kan sælge
senere ???

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 04-10-05 22:56

Moller wrote:

> En af dem som samler mails ind til Spam lister, som han kan sælge
> senere ???

De kalder det Broadcast Advertising. Har selv set mange reklame mails
for det

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>
Honda RC04 - 1984

Fra : Moller

Dato : 04-10-05 21:32

Kong wrote:
> Hvis der er nogen der har gider de så sende mig en mail?

   Ja, så kan man jo tænke på at Hvis dba.dk vil den slags her til livs,
ville det være enormt nemt for dem nu, hvis vi nu tænkte at "Kong" var
en dba.dk medarbejder, så kunne de nu høste e-mails på alle dem som de
vil ha blackliste på dba.dk som kunder, da det jo er dem som svare på
den slags som er skyld i mindre salg af anoncer ;) Den som spørg kan de
ik røre, da de jo i forvejen ikke vil betale, men dem som hjælper er
interesante.

   Nå, men det kan man så tænke over mens man overvejer om man vil sende
en mail eller ej ;)

Fra : Kong

Dato : 04-10-05 23:40

Fuck i er paranoide. Lav en søgning, hvis jeg var dba medarbejder har jeg
godt nok ventet længe på dette tidspunkt. Desuden tror jeg ikke dba kan
forbyde denne deling, heller ikke ulovligt at lade nogen læse sin avis.
Grunden til jeg bad om en mail var fordi sidst jeg læste en dba tråd gik
folk amok over de blev for lange, ville derfor spare gruppen for alt mulig
sludder, men det er i vist ret gode til selv at skabe.
Men ignorer tråden nu, der er en der har svaret mig via email. Tak for det.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-10-05 07:35

> [...]
> sludder, men det er i vist ret gode til selv at skabe.
> Men ignorer tråden nu, der er en der har svaret mig via email. Tak for

Det ville nu lette lidt på læseligheden, hvis du ville være så venlig at
lade være med at topposte...

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-10-05 07:39

Moller wrote:

> [...]
> den slags som er skyld i mindre salg af anoncer ;) Den som spørg kan de
> ik røre, da de jo i forvejen ikke vil betale, men dem som hjælper er

Og DBA's fordel ved at blackliste betalende kunder er?

--
vh
Torben

Fra : Per

Dato : 05-10-05 08:53

> Og DBA's fordel ved at blackliste betalende kunder er?

Hvorfor al den ballade om DBA??

Der er flere steder hvor man kan få avisen gratis.

Fx. I Kastrup Havn udleverer de DBA gratis - den står i en "officiel" DBA
holderså alle og enhver kan tage et eksemplar.

Så er der noget galt i det Kong spurgte om/gjorde??

Eller er der noget jeg ikke har gennemskuet?

Mvh. Per!

Fra : Jim Andersen

Dato : 05-10-05 09:53

Per wrote:
> Fx. I Kastrup Havn udleverer de DBA gratis

> Eller er der noget jeg ikke har gennemskuet?

Dem der sidder med papiravisen får kastet et par annoncer i hovedet. Det gør
dem der får kontaktoplysninger pr mail ikke.

Men bortset fra det...
Jeg er med på at man laver en aftale med dba når man er online, mht ikke at
videregive, men når man køber dba i kiosken, hvad er det så for en aftale
man har indgået ?

/jim