Grafikkort i bærbar
Fra : Anders Nielsen

Dato : 11-01-01 18:01

Jeg skal ud og købe en bærbar, men det er umuligt at finde ud af hvilket
mærke. Det vigtigste er at grafikkortet er hurtigt dvs. skal være et 3d.
Hvad er det hurtigste på markedet og i hvilket mærke/model sidder de i?

/Anders

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 11-01-01 19:16

Hejsa.

> Jeg skal ud og købe en bærbar, men det er umuligt at finde ud af hvilket
> mærke. Det vigtigste er at grafikkortet er hurtigt dvs. skal være et 3d.

nVidia's nye GeForce Go chipset er det hurtigste du finder, se evt.
www.nvidia.com .

> Hvad er det hurtigste på markedet og i hvilket mærke/model sidder de i?

Det ved jeg ikke, men det står måske på førnævnte side.

--
Martin Bundgaard
Institute of Mathematical Sciences

Fra : Anders Nielsen

Dato : 11-01-01 19:39

Geforde2 Go kommer desværre først til de bærbare i februar/marts. Da jeg
skal til Balkan inden da og gerne vil have en computer med 3d at underholde
mig med, må det desværre blive et andet grafikkort :(
Har i nogle anbefalinger?

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 12-01-01 06:54

Anders Nielsen wrote:

> [...]
> skal til Balkan inden da og gerne vil have en computer med 3d at underholde
> mig med, må det desværre blive et andet grafikkort :(

Find en bærbar med en savage4 chip i, den burde kunne gøre det fint.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

UIN : 6961994

Fra : Hans Holten-Lund

Dato : 12-01-01 14:58

> Har i nogle anbefalinger?

Dell Inspiron 8000, den har ATI Rage Mobility 128 med op til 32 MB RAM.

Mvh. Hans

PS: Har selv en mindre model med ATI Rage Mobility 1 med 8 MB RAM, den
virker helt fint til de fleste spil (Homeworld Cataclysm, Superbike 2001).

Fra : HelloKitty

Dato : 11-01-01 19:39

ATI Rage 3D med 8 MB RAM. Grafikken er rimelig pænt i Counterstrike og UT,
men billedopdateringen er stadig meget lav.

--

Sincerely/Mvh.,
HelloKitty, hellokitty@e-box.dk