Suzuki Bandit 600 - modelændringer / årgan~
Fra : KT

Dato : 03-10-05 20:55

Hej, jeg er på udkig efter en Suzuki Bandit 600 og vil derfor gerne vide
hvilke ændringer der er sket over årgangene.

Det eneste jeg har været istand til at finde er denne side som ikke skriver
noget om hvilke ændringer der er sket, men kun oplyser om cyklernes
specifikationer:
http://www.suzukicycles.org/Bandit-series/GSF600-GSF600S.shtml

Kan i hjælpe, enten med et link eller egne erfaringer ?

Mvh Kim

Fra : Moller

Dato : 03-10-05 21:02

KT wrote:
> Hej, jeg er på udkig efter en Suzuki Bandit 600 og vil derfor gerne vide
> hvilke ændringer der er sket over årgangene.

   96,97,98 og 99 er groft sagt ens... 00, 01, 02, 03 og 04 er ens, 05 har
jeg ikke sat mig så meget ind i men der blev den til GSF650... ellers
kig på "http://hometown.aol.com/ffastcbr/banditfaq.htm"

> [...]
> http://www.suzukicycles.org/Bandit-series/GSF600-GSF600S.shtml
>
> Kan i hjælpe, enten med et link eller egne erfaringer ?

   i 00, kom der en del småændringer i udsendet osv. hvor meget de rørte
motoren ved jeg ikke, men tvivler på det var noget synderligt. Det var
ikke som med storebror B12, som begyndte at bruge olie fra ny osv.

   Kan ikke huske helt, men det virker også som om der blev ændret lidt
med kronrørsvinkel osv, men det kan være synsbedrag efter den meget
lavere kåbe foran.. altså vi snakker om 00 og frem her igen.

   årgang til årgang, var det mest farveudvalg osv... selv om der nok er
nogen som mener den tyndskidsbrune med guldent skær i er den flotteste,
og derved ikke behøvede andre farvevalg.... NOOOOOOOOOTTT.

--
VH
Lars Molnit

Fra : KT

Dato : 06-10-05 15:48

Takker for infoen, det var lige hvad jeg havde brug for.

Mvh Kim

Fra : KOP

Dato : 03-10-05 21:03

.....da jeg skulle erhverve mig en Fazer, hentede jeg simpelthen de
interessante årgange af MC-Revyen, heri er alle ændringer beskrevet.

God jagt.

kop