Kanon service fra engelsk firma!
Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-10-05 14:36

hej,

jeg vil bare lige dele en erfaring med jer

Jeg skulle bruge nye tandhjul og efter at have skrevet herinde om emnet,
besluttede jeg mig for at købe Renthal.

B & C Express i England forhandler dem, så jeg bestilte dem der, da
prisen var noget lavere end i DK, samt jeg kunne få andre størrelse, som
jeg ønskede.
Jeg bestilte hos dem i fredags og betalte med VISA.
Jeg fik så en mail, at de ville have bevis på det var mit VISA-kort, da
de havde haft problemer med dette.

Jeg fandt nogle papirer fra banken, med mit kortnr og navn og adresse på.
Det godtog de, lidt bøvlet, men sådan skulle det være.

Jeg fik tandhjulene idag!

Så selvom det var bøvlet, var det da hurtig service synes jeg.

Så jeg undrer mig over hvorfor M and P i England, skal bruge 10-14 dage
på at få noget frem, som vejer det samme, og forsendelsesomkostninger er
også det samme

Hygge!

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Rasmus og Ditte

Dato : 03-10-05 16:26

Hej.
Det kan jeg kun tilslutte mig.
Eneste minus er at fragten fra England er irriterende høj.
Men rigtig god service fra www.bandcexpress.co.uk og rigtig lækker finish på
produkterne fra Renthal.
Jeg har lige købt gearede tandhjul i letvægts guldoxideret finish og
guldkæde.
Det ser dejligt ud..(-:
Mvh
Rasmus ZX9R-C (gearet 4 tænder op bagpå,så powerwheelie i 3 ikke er noget
problem..(-: )