snusken wrote:
> Hej,
>
> Jeg "kom til" (på ebay.de) at købe en 1988 MZ ETZ250 med sidevogn
> ("Superelastic"), og har hentet den hjem på havetraileren.
Tillykke ;) og der står i registreringsatesten at den MZ model er
godkendt til sidevogn ;) det er ikke alle af dem, selv om de er ens.
> Den mangler et par få dele selvom det tyske HU er nyt..
> Der er lidt længere nede et indlæg om ETZ251, er der nogen der
> kender de forskelle der måtte være mellem ETZ250 og ETZ251 ?
ik det vilde, andre skylletider, anden potte(250 er længeren end 251),
længere akselafstand på 250... men ellers er de ret ens, gearkasse,
instrumenter, kobling osv. er ens. sæde kan variere, men samme montering
osv. ellers bare spørg hvis du er i tvivl.
> Hvilke webshop ( ala Louis ) er den bedste til MZ-dele ?
tjek den nye
www.mzklub.dk side, den virker lovende.
Men af Webshops, så glem alt om peg og klik sider ala louis.de, MZ
folket handler herhjemme med Ole B. og Rødmose, ellers er det
www.MZ-b.de som er den gode kilde... billige dæk osv. som er biligere i
DK end i tyskland kan du få info om i MZ bladet, som du vel for ind af
posten inden længe, som medlem/nyt medlem i MZ klubben :)
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve, MZ TS 250/1 Supra5
Suzuki GSF-R 1200, Yamaha FZR1000 årgang 87
Snotbilig Diselbil, som køre langt Literen søges..
www.dfmc.dk/Lars_Molnit