NGK tændrør
Fra : Morten Christensen

Dato : 09-06-01 09:54

Hey NG.

Som i måske kan huske fra Pinsen, så havde jeg probs efter at have skiftet
luftfilter.

Problemet blev løst, da jeg skiftede mine tændrør.
De "gamle" havde ikke engang kørt 2000 km .-/, men blev udskiftet med samme
model, da det ikke lige umiddelbart er til at opdrive tændrør generalt i
Pinsen, så jeg måtte ty til NGK igen :-/

Efter lidt snak frem og tilbage med Armand om mit problem, synes vi begge,
at dette skulle ud på NG'en

Efter at have gransket MC-nøglen, ser det umiddelbart ikke ud til, at
Champion-tændrør fåes til min gixxer - men Armand ved dog, at der fåes nogle
Nippo Denso (ND) - og disse kan bestilles hos KS Motor i Vejle.

Sådan nogle er bestilt, så de kan blive skiftet ud, den dag mine nuværende
NGK'er atter strejker.

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Henrik Larsen

Dato : 09-06-01 10:33

"Morten Christensen" <mochr@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> Nippo Denso (ND) - og disse kan bestilles hos KS Motor i Vejle.
>
> Sådan nogle er bestilt, så de kan blive skiftet ud, den dag mine nuværende

Jeg er næsten sikker på at Agusta Motor på Frederiksborgvej 222 har ND
tændrør.

Henrik
GSX750F
(som kører med NGK, men den type med to sideelektroder)

Fra : Armand

Dato : 09-06-01 17:52

Henrik Larsen <hbl@stubnet.dk> skrev i en

> "Morten Christensen" <mochr@worldonline.dk> wrote in message

Husk endelig at have dem på motorcyklen og ikke hjemme i skuffen!

> Henrik
> GSX750F
> (som kører med NGK, men den type med to sideelektroder)

Uha!
Dem er der næsten garanti for at de strejker!
Sørg endelig for allerede nu at købe dit næste sæt rør - og medbring dem
på motorcyklen!
Uanset hvor og hvornår tændrør strejker, er det altid ubelejligt!!

--
Armand.

Fra : Kenn

Dato : 09-06-01 12:18

"Morten Christensen" skrev

> [...]
nogle
> Nippo Denso (ND) - og disse kan bestilles hos KS Motor i Vejle.

Ole Nielsen Autodele i Køge har dem også, og ved at medbringe mine NGKér
kunne de finde to tilsvarende Denso rør, og så var de oven i købet billigere

Kenn H. Jensen
kenn@primera.dk

Fra : Poul B-H

Dato : 09-06-01 16:49

> [...]
> luftfilter.
>
> Problemet blev løst, da jeg skiftede mine tændrør.
> De "gamle" havde ikke engang kørt 2000 km .-/,

Hvad fejlede de ?

--
Poul B-H

Fra : Morten Christensen

Dato : 09-06-01 17:17

"Poul B-H" <pbekkerh@post6.tele.dk> wrote in message
> Hvad fejlede de ?

NGK-syge :-/
hele 2 af dem virkede ikke ved hver tænding (Der kom ikke nok gnist, og
sprang nogle gange over).

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup