/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Nu rabler det sgu da for Triumph.
Fra : Claus Rittig


Dato : 27-09-05 17:00

Hej!

Dengang i tidernes morgen, da "off-road motorcyklen" opstod, skete det ved
at man modificerede de almindelige gademotorcykler lidt med oplagt
udstødning og andre små fikse detaljer. Det var vel egentlig først i
slutningen af 60'erne at nogle fabrikker (japanske og europæiske) fandt ud
af at lave dedikerede cykler til terrænkørsel, men englænderne var ikke
blandt de hurtige til den gren af produktudviklingen, og nu synes de
åbenbart det er tid til at genoplive den type cykler som var mest uegnede
til off-road kørsel:

http://www.motorcycledaily.com/26september05_2006triumph_scrambler900.htm

Hvad hulen skal den bruges til?

Rittig



 
 
Steffen Voss Winkler (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Steffen Voss Winkler


Dato : 27-09-05 17:24

Joh, måske rabler det.... men ikke for alle i Triumph koncernen, for den nye
Daytona 675 er noget at det skønneste siden 916'eren..

http://www.motorcycledaily.com/23september05_triumph675.htm


--
hilsner
Steffen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=870
---
Bøffel teorien: Når løver jagter en flok bøfler er det de svageste der dør
og derved plejes hjorden og bliver stærkere.
Det samme gælder når man drikker - her er det de svageste hjerneceller der
dør først. Det er derfor man bliver klogere at af drikke !!



"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
news:43396f35$1@news.dansketelecom.com...
> Hej!
>
> Dengang i tidernes morgen, da "off-road motorcyklen" opstod, skete det ved
> at man modificerede de almindelige gademotorcykler lidt med oplagt
> udstødning og andre små fikse detaljer. Det var vel egentlig først i
> slutningen af 60'erne at nogle fabrikker (japanske og europæiske) fandt ud
> af at lave dedikerede cykler til terrænkørsel, men englænderne var ikke
> blandt de hurtige til den gren af produktudviklingen, og nu synes de
> åbenbart det er tid til at genoplive den type cykler som var mest uegnede
> til off-road kørsel:
>
> http://www.motorcycledaily.com/26september05_2006triumph_scrambler900.htm
>
> Hvad hulen skal den bruges til?
>
> Rittig
>
>



Kenneth Østrup (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Kenneth Østrup


Dato : 27-09-05 17:23

Steffen Voss Winkler wrote:
> Joh, måske rabler det.... men ikke for alle i Triumph koncernen, for den nye
> Daytona 675 er noget at det skønneste siden 916'eren..
>
> http://www.motorcycledaily.com/23september05_triumph675.htm
>
>

Ja for satan!

--
Med venlig hilsen
Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>
Honda RC04 - 1984

Brian Lund Larsen (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Brian Lund Larsen


Dato : 27-09-05 17:30

Steffen Voss Winkler wrote:

> Joh, måske rabler det.... men ikke for alle i Triumph koncernen, for den
> nye Daytona 675 er noget at det skønneste siden 916'eren..
>
> http://www.motorcycledaily.com/23september05_triumph675.htm
>
>

Helt enig, den er noget af det pæneste jeg har set i lang lang tid.

Den kunne jeg godt finde på at købe om en 10-15 år når den er til at betale
her i Danmark :)

--
FZR600R | http://cze.dk | http://dfmc.dk/?id=673

JimR (27-09-2005)
Kommentar
Fra : JimR


Dato : 27-09-05 19:17

Ja og selv kåbedelene fra Ducati passer direktoe over på den

JimR

"Steffen Voss Winkler" <vosswinkler@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:43397176$0$1777$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Joh, måske rabler det.... men ikke for alle i Triumph koncernen, for den
nye
> Daytona 675 er noget at det skønneste siden 916'eren..
>
> http://www.motorcycledaily.com/23september05_triumph675.htm
>
>
> --
> hilsner
> Steffen
> http://www.dfmc.dk/default.asp?id=870
> ---
> Bøffel teorien: Når løver jagter en flok bøfler er det de svageste der dør
> og derved plejes hjorden og bliver stærkere.
> Det samme gælder når man drikker - her er det de svageste hjerneceller der
> dør først. Det er derfor man bliver klogere at af drikke !!
>
>
>
> "Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
> news:43396f35$1@news.dansketelecom.com...
> > Hej!
> >
> > Dengang i tidernes morgen, da "off-road motorcyklen" opstod, skete det
ved
> > at man modificerede de almindelige gademotorcykler lidt med oplagt
> > udstødning og andre små fikse detaljer. Det var vel egentlig først i
> > slutningen af 60'erne at nogle fabrikker (japanske og europæiske) fandt
ud
> > af at lave dedikerede cykler til terrænkørsel, men englænderne var ikke
> > blandt de hurtige til den gren af produktudviklingen, og nu synes de
> > åbenbart det er tid til at genoplive den type cykler som var mest
uegnede
> > til off-road kørsel:
> >
> >
http://www.motorcycledaily.com/26september05_2006triumph_scrambler900.htm
> >
> > Hvad hulen skal den bruges til?
> >
> > Rittig
> >
> >
>
>



Hansen@kul&koks. (P.~ (29-09-2005)
Kommentar
Fra : Hansen@kul&koks. (P.~


Dato : 29-09-05 13:33

Efter sigende skulle en motor fra en Ducati også passe i rammen, der
selvfølgelig er kompertibel med en Ducati ramme.

P. Hansen


On Tue, 27 Sep 2005 20:17:07 +0200, "JimR" <neutral1NO@SPAMofir.dk>
wrote:

>Ja og selv kåbedelene fra Ducati passer direktoe over på den
>
>JimR
>
>"Steffen Voss Winkler" <vosswinkler@mail.dk> skrev i en meddelelse
>news:43397176$0$1777$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Joh, måske rabler det.... men ikke for alle i Triumph koncernen, for den
>nye
>> Daytona 675 er noget at det skønneste siden 916'eren..
>>
>> http://www.motorcycledaily.com/23september05_triumph675.htm
>>
>>
>> --
>> hilsner
>> Steffen
>> http://www.dfmc.dk/default.asp?id=870
>> ---
>> Bøffel teorien: Når løver jagter en flok bøfler er det de svageste der dør
>> og derved plejes hjorden og bliver stærkere.
>> Det samme gælder når man drikker - her er det de svageste hjerneceller der
>> dør først. Det er derfor man bliver klogere at af drikke !!
>>
>>
>>
>> "Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
>> news:43396f35$1@news.dansketelecom.com...
>> > Hej!
>> >
>> > Dengang i tidernes morgen, da "off-road motorcyklen" opstod, skete det
>ved
>> > at man modificerede de almindelige gademotorcykler lidt med oplagt
>> > udstødning og andre små fikse detaljer. Det var vel egentlig først i
>> > slutningen af 60'erne at nogle fabrikker (japanske og europæiske) fandt
>ud
>> > af at lave dedikerede cykler til terrænkørsel, men englænderne var ikke
>> > blandt de hurtige til den gren af produktudviklingen, og nu synes de
>> > åbenbart det er tid til at genoplive den type cykler som var mest
>uegnede
>> > til off-road kørsel:
>> >
>> >
>http://www.motorcycledaily.com/26september05_2006triumph_scrambler900.htm
>> >
>> > Hvad hulen skal den bruges til?
>> >
>> > Rittig
>> >
>> >
>>
>>
>
>


Claus Rittig (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 27-09-05 20:32

"Steffen Voss Winkler" <vosswinkler@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:43397176$0$1777$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Joh, måske rabler det.... men ikke for alle i Triumph koncernen, for den
nye
> Daytona 675 er noget at det skønneste siden 916'eren..
>
> http://www.motorcycledaily.com/23september05_triumph675.htm

HELT enig. Den cikkel kunne jeg godt have holdende...

Rittig



StoneCold (27-09-2005)
Kommentar
Fra : StoneCold


Dato : 27-09-05 22:37


"Steffen Voss Winkler" <vosswinkler@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:43397176$0$1777$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Joh, måske rabler det.... men ikke for alle i Triumph koncernen, for den
> nye Daytona 675 er noget at det skønneste siden 916'eren..
>
> http://www.motorcycledaily.com/23september05_triumph675.htm
>
>
> --
> hilsner
> Steffen
> http://www.dfmc.dk/default.asp?id=870


Er det mig el. ligner den ikke en R1 ???


--
Steen
No bike at the moment
http://dfmc.dk/?id=101
DMCN# 137
http://www.streetfighters.danmark.nu = Danske Street Fighters




SmaRTrxxv (27-09-2005)
Kommentar
Fra : SmaRTrxxv


Dato : 27-09-05 22:53

StoneCold wrote:
>
>
> Er det mig el. ligner den ikke en R1 ???
>
Nej ikke helt.. Jeg synes den ligner en misfoster, der er skabt af gener
fra R1 og 636'eren..

Thore

Mikkel Hansen (28-09-2005)
Kommentar
Fra : Mikkel Hansen


Dato : 28-09-05 11:56

StoneCold wrote:
> "Steffen Voss Winkler" <vosswinkler@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:43397176$0$1777$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>>Joh, måske rabler det.... men ikke for alle i Triumph koncernen, for den
>>nye Daytona 675 er noget at det skønneste siden 916'eren..
>>
>>http://www.motorcycledaily.com/23september05_triumph675.htm
>>
>>
>>--
>>hilsner
>>Steffen
>>http://www.dfmc.dk/default.asp?id=870
>
>
>
> Er det mig el. ligner den ikke en R1 ???
>
>

Næe, den er en del pænere end Yamahas design (specielt Yamahas snuder,
dem har de ikke været heldige med).
Troede ellers aldrig jeg ville føle mig tilskyndet til at sige noget
positivt om Triumphs design, men må tilslutte mig koret herinde - den er
lækker.

--
Mikkel Hansen » CBR600F4 » http://dfmc.dk/444

Lasse Christensen (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Lasse Christensen


Dato : 27-09-05 17:47

Claus Rittig wrote:
> Hej!
>
> Dengang i tidernes morgen, da "off-road motorcyklen" opstod, skete det ved
> at man modificerede de almindelige gademotorcykler lidt med oplagt
> udstødning og andre små fikse detaljer. Det var vel egentlig først i
> slutningen af 60'erne at nogle fabrikker (japanske og europæiske) fandt ud
> af at lave dedikerede cykler til terrænkørsel, men englænderne var ikke
> blandt de hurtige til den gren af produktudviklingen, og nu synes de
> åbenbart det er tid til at genoplive den type cykler som var mest uegnede
> til off-road kørsel:
>
> http://www.motorcycledaily.com/26september05_2006triumph_scrambler900.htm
>
> Hvad hulen skal den bruges til?
>
> Rittig
>
>
Den skal bruges til sjov! En offroad bonneville med opdateret teknologi,
hvad mere kan man ønske sig? Fuck den der da alt for sej! :D

CL (27-09-2005)
Kommentar
Fra : CL


Dato : 27-09-05 18:08


"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
news:43396f35$1@news.dansketelecom.com...
> Hej!
>
> Dengang i tidernes morgen, da "off-road motorcyklen" opstod, skete det ved
> at man modificerede de almindelige gademotorcykler lidt med oplagt
> udstødning og andre små fikse detaljer. Det var vel egentlig først i
> slutningen af 60'erne at nogle fabrikker (japanske og europæiske) fandt ud
> af at lave dedikerede cykler til terrænkørsel, men englænderne var ikke
> blandt de hurtige til den gren af produktudviklingen, og nu synes de
> åbenbart det er tid til at genoplive den type cykler som var mest uegnede
> til off-road kørsel:
>
> http://www.motorcycledaily.com/26september05_2006triumph_scrambler900.htm
>
> Hvad hulen skal den bruges til?
>
> Rittig
>

For mig er det den flotteste retro MC der er lavet.

V.H
Carsten



Armand (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 27-09-05 18:50

Claus Rittig wrote:
> Hej!
>
> Dengang i tidernes morgen, da "off-road motorcyklen" opstod, skete det ved
> at man modificerede de almindelige gademotorcykler lidt med oplagt
> udstødning og andre små fikse detaljer. Det var vel egentlig først i
> slutningen af 60'erne at nogle fabrikker (japanske og europæiske) fandt ud
> af at lave dedikerede cykler til terrænkørsel, men englænderne var ikke
> blandt de hurtige til den gren af produktudviklingen, og nu synes de
> åbenbart det er tid til at genoplive den type cykler som var mest uegnede
> til off-road kørsel:

Tjaeh, hvad skal man bruge Bonneville'n til :-/
Genren for begge er som for Ducatis vildt efterspurgte modeller á Paul
Smart; GT1000 og Sport 1000: Retro - Og dét gør den da meget godt!

Var det forøvrigt ikke Tamaha der i Las Vegas præsenterede den første
rendyrkede off-road'er á XT500??

--
Armand.

Claus Rittig (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 27-09-05 20:30

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:iCf_e.69073$Fe7.232644@news000.worldonline.dk...

> Var det forøvrigt ikke Tamaha der i Las Vegas præsenterede den første
> rendyrkede off-road'er á XT500??

Nej, "længe" inden da var der en flok japanske og europæiske 2-taktere på
markedet, alle dedikerede off-roadere der faktisk duede til terrænkørsel.

Rittig



Soren Lindholt (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Soren Lindholt


Dato : 27-09-05 22:55


"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> wrote in message
news:4339a06b$1@news.dansketelecom.com...
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:iCf_e.69073$Fe7.232644@news000.worldonline.dk...
>
>> Var det forøvrigt ikke Tamaha der i Las Vegas præsenterede den første
>> rendyrkede off-road'er á XT500??
>
> Nej, "længe" inden da var der en flok japanske og europæiske 2-taktere på
> markedet, alle dedikerede off-roadere der faktisk duede til terrænkørsel.
>
> Rittig
>
>
Men der er da noget om at de engelske maskiner kom til USA og bankede deres
tungere jern på diverse baner... indtil naturligvis de svenske og japanske
grejer kom over..

Søren



anders majland (27-09-2005)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 27-09-05 18:48

> http://www.motorcycledaily.com/26september05_2006triumph_scrambler900.htm
>
> Hvad hulen skal den bruges til?

Crusie rundt og se godt ud på, og ikke mindst stå og skinne foran stamcafeen
.....

/A



JimR (27-09-2005)
Kommentar
Fra : JimR


Dato : 27-09-05 19:19


"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
news:43396f35$1@news.dansketelecom.com...
> Hej!
>
> Dengang i tidernes morgen, da "off-road motorcyklen" opstod, skete det ved
> at man modificerede de almindelige gademotorcykler lidt med oplagt
> udstødning og andre små fikse detaljer. Det var vel egentlig først i
> slutningen af 60'erne at nogle fabrikker (japanske og europæiske) fandt ud
> af at lave dedikerede cykler til terrænkørsel, men englænderne var ikke
> blandt de hurtige til den gren af produktudviklingen, og nu synes de
> åbenbart det er tid til at genoplive den type cykler som var mest uegnede
> til off-road kørsel:
>
> http://www.motorcycledaily.com/26september05_2006triumph_scrambler900.htm
>
> Hvad hulen skal den bruges til?
>
> Rittig
>
>

Enig, den er fan'me ligeså grim som den normale Bonneville er smuk !

JimR



Bongo (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Bongo


Dato : 27-09-05 19:30

Den er sjældent set grim



"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
news:43396f35$1@news.dansketelecom.com...
> Hej!
>
> Dengang i tidernes morgen, da "off-road motorcyklen" opstod, skete det ved
> at man modificerede de almindelige gademotorcykler lidt med oplagt
> udstødning og andre små fikse detaljer. Det var vel egentlig først i
> slutningen af 60'erne at nogle fabrikker (japanske og europæiske) fandt ud
> af at lave dedikerede cykler til terrænkørsel, men englænderne var ikke
> blandt de hurtige til den gren af produktudviklingen, og nu synes de
> åbenbart det er tid til at genoplive den type cykler som var mest uegnede
> til off-road kørsel:
>
> http://www.motorcycledaily.com/26september05_2006triumph_scrambler900.htm
>
> Hvad hulen skal den bruges til?
>
> Rittig
>
>



Keld Rasmussen (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Keld Rasmussen


Dato : 27-09-05 19:30

Claus Rittig skrev:
> Hej!
>
> Dengang i tidernes morgen, da "off-road motorcyklen" opstod, skete det ved
> at man modificerede de almindelige gademotorcykler lidt med oplagt
> udstødning og andre små fikse detaljer. Det var vel egentlig først i
> slutningen af 60'erne at nogle fabrikker (japanske og europæiske) fandt ud
> af at lave dedikerede cykler til terrænkørsel, men englænderne var ikke
> blandt de hurtige til den gren af produktudviklingen, og nu synes de
> åbenbart det er tid til at genoplive den type cykler som var mest uegnede
> til off-road kørsel:
>
> http://www.motorcycledaily.com/26september05_2006triumph_scrambler900.htm
>
> Hvad hulen skal den bruges til?
>
> Rittig
>
>

Vække opsigt

og det gør den sgu da ganske godt

--
Keld Rasmussen
Triumph Trident T160
2 er for lidt og 4 er for mange !
http://www.dfmc.dk/?id=622

Hekto (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 27-09-05 20:35

In article <43396f35$1@news.dansketelecom.com>,
ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com says...
> Hvad hulen skal den bruges til?
>
Gamle mænd, der ikke fik købt den da den var moderne!!??
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
www.hekto.dk  www.dfmc.dk/hekto
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!

Soren Lindholt (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Soren Lindholt


Dato : 27-09-05 22:56


"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote in message
news:MPG.1da3bd548c335ee598985c@news.tele.dk...
> In article <43396f35$1@news.dansketelecom.com>,
> ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com says...
>> Hvad hulen skal den bruges til?
>>
> Gamle mænd, der ikke fik købt den da den var moderne!!??
> --

Vi har en vinder.... eller i hvert fald en der mener det samme som mig

Søren



Steen Gruby (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Steen Gruby


Dato : 27-09-05 22:59

On Tue, 27 Sep 2005 23:55:54 +0200, "Soren Lindholt"
<lindholt@FJERNESperson.dk> wrote:

Hov hov.
>
>Vi har en vinder.... eller i hvert fald en der mener det samme som mig
>
Ro på.
Jeg kunne aldrig drømme om at investere i en peppet fortidslevning.
Har været der - og det rækker

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Hekto (28-09-2005)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 28-09-05 08:07

In article <l2gjj1prv36lo3heq92oikfslh49e1i5tf@4ax.com>,
oz9zi@virker.ikke says...
> Jeg kunne aldrig drømme om at investere i en peppet fortidslevning.
> Har været der - og det rækker
>
Steen! DU TALER IMOD BEDRE VIDENDE!

Hvad med den Velocette Venom du altid taler om? Det vil da også blive
en investering! (ikke ny; men den kommer til at koste!)
Det er da en peppet fortidslevning, i ordets bogstaveligste forstand?
Den var jo peppet da den blev fabrikeret! ... først i 60'erne!

http://www.vintagebike.co.uk/Bike%20Directories/Velocette%
20Bikes/images/Velocette%

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!

Hekto (28-09-2005)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 28-09-05 08:03

In article <4339bfe4$0$283$bc7fd3c@news.sonofon.dk>,
lindholt@FJERNESperson.dk says...
> Vi har en vinder.... eller i hvert fald en der mener det samme som mig
>
>
Ja, ikke alle fabrikker forsøger at sælge ubrugelig teknologi til
sidegade-race!
Nogen forsøger at lave produkter til den målgruppe der har viljen og
pengene - i håb om at sælge flest muligt MC'er.
Jeg tror den vil gå som varmt brød, ligesom Ducati's retro-serie Sport
Classic.

Der skal jo være noget til dem der ikke ønsker at tøffe rundt på en
trawler med konen i sofaen bagpå. Netop cruiserne har jo solgt stort
til os der har mulighed for at anlægge et naturligt gråt skæg!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!

TGSC (27-09-2005)
Kommentar
Fra : TGSC


Dato : 27-09-05 20:48

Hvorfor krydser udstødningsrørene hinanden (ved blokken) ? Gimmick?
Eller for at få den rigtige længde inden potten?


Armand (28-09-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 28-09-05 21:30

TGSC wrote:
> Hvorfor krydser udstødningsrørene hinanden (ved blokken) ? Gimmick?
> Eller for at få den rigtige længde inden potten?
>

For at bøjningen på den højre cylinders forrør ikke skal blive for
snæver i radius bliver den ført nedad i en ca. 30 graders vinkel - Hvis
venstr cyl's forrør skulle gå under dét ville de sideophængte potter
ende en håndsbredde lavere, og (som du er inde på) ville det i forvejen
længste forrør (á venstre) skulle forlænges en anelse for at kunne komme
under!

--
Armand.


Ukendt (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-09-05 21:18


Claus Rittig skrev i meddelelsen <43396f35$1@news.dansketelecom.com>...

>Hvad hulen skal den bruges til?


Den er da sød, men gearpedalen sidder i den forkerte side :-| Til offroad ?
"as usefull as a helicopter in a choal mine" !

mvh
Orla




Jacob Larsen (28-09-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 28-09-05 10:03

"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> wrote in
message news:43396f35$1@news.dansketelecom.com
> Hej!
>
> Dengang i tidernes morgen, da "off-road motorcyklen"
> opstod, skete det ved at man modificerede de almindelige
> gademotorcykler lidt med oplagt udstødning og andre små
> fikse detaljer. Det var vel egentlig først i slutningen
> af 60'erne at nogle fabrikker (japanske og europæiske)
> fandt ud af at lave dedikerede cykler til terrænkørsel,
> men englænderne var ikke blandt de hurtige til den gren
> af produktudviklingen, og nu synes de åbenbart det er tid
> til at genoplive den type cykler som var mest uegnede til
> off-road kørsel:
>
> http://www.motorcycledaily.com/26september05_2006triumph_scrambler900.htm
>
> Hvad hulen skal den bruges til?

Den er da fed. Ville gerne have sådan een til cafe-racer.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177506
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408561
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste