FORSIKRINGSSELSKABER..%/¤/"&%¤/"
Fra : Ewan

Dato : 27-09-05 14:52

Jeg tabte min nummerplade og fik det "gode" råd, at omregistrere, så jeg
bare kunne gå ud og få en nummerplade med hjem.

I dag får jeg så en bekræftelse på afmeldingen af min mc, fra Nykredit.

Jeg ringer og siger at jeg gerne vil fortsætte min forsikring (jeg har jo
ikke skilt mig af med min MC), men de ser det som chancen for en nytegning -
og kræver at jeg samtidig køber en indboforsikring (nøjagtigt som hvis du
går ned i supermarkedet og køber en kylling og bliver bedt om også at købe 5
kg gulerødder) ellers vil de lægge prisen oveni alligevel..(?). Så det var
et velment, men dyrt råd (øv!)

Sidste efterår var jeg igennem samme polimik da jeg skulle have forsikret
min bil (det lykkes mig at finde et selskab, der ikke havde den idiotiske
klausul).

Har nogen af jer en god fidus (et selskab) der vil forsikre en 750'er. Jeg
er elitebilist (mc'ist)

Fra : Moller

Dato : 27-09-05 14:59

Ewan wrote:

> Har nogen af jer en god fidus (et selskab) der vil forsikre en 750'er. Jeg
> er elitebilist (mc'ist)

   de fleste tager nu en VF750 ;) de er jo ikke rene suberbikes jo.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 27-09-05 17:41

Moller wrote:

>    de fleste tager nu en VF750 ;) de er jo ikke rene suberbikes jo.

Jeg har lige fået min gsxr750 forsikret ved gf til 2500, og jeg er kun
21!!! Er du over 30 kan du få den kaskoforsikret for så lidt som 6k tror
jeg det var hun sagde...

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 27-09-05 22:50

Mikael Jørgensen wrote:

> Jeg har lige fået min gsxr750 forsikret ved gf til 2500, og jeg er kun
> 21!!! Er du over 30 kan du få den kaskoforsikret for så lidt som 6k tror
> jeg det var hun sagde...

Hvor gammel er den omtalte GSXR 750?/ hvad er værdien p.t.?

Thore

Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 28-09-05 11:06

SmaRTrxxv wrote:

> Hvor gammel er den omtalte GSXR 750?/ hvad er værdien p.t.?

> Thore

Det var ikke noget spørgsmål hos dem... Men den står i 60.000 og det er en
'90...

Fra : Jan A Jensen

Dato : 27-09-05 22:17

"Ewan" <matus99@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> klausul).
>
> Har nogen af jer en god fidus (et selskab) der vil forsikre en 750'er. Jeg
prøv topdanmark.. Dem har jeg altid været tilfredse med ( til min MC)

--
Jan @ Jensen.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=871

Fra : Anne & Torben

Dato : 04-10-05 20:18

Hej.

Jeg har en VFR 750 RC24 forsikret ved FAIR.
Prisen er omkring 800.- for ansvar.
Jeg er eleitebillist med fastpræmie i forvejen.

Mvh
Riber

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-09-05 23:08

SmaRTrxxv <glemdet@nospam.dk> writes:

> Hvor gammel er den omtalte GSXR 750?/ hvad er værdien p.t.?

Det påvirker ikke præmien hos GF overhovedet, det er kun abonnentens
alder og bopæl samt om mc'ens volumen er over eller under 175(185?)
cm³, der gør det. Det er jo også kun ansvar. Jeg har selv været hos GF
i fem år, men har heldigvis ikke haft brug for dem.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R