Hvornår kommer Suzuki B-King?
Fra : Stiffer

Dato : 26-09-05 19:44

Nogle der ved det?

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 26-09-05 20:28

Stiffer wrote:
> Nogle der ved det?

Så vidt jeg forstår kommer den aldrig, det var da vist bare en prototype
for at vise hvad der er muligt...

Thore

Fra : AW på ZRX

Dato : 26-09-05 21:17

> Så vidt jeg forstår kommer den aldrig, det var da vist bare en prototype
> for at vise hvad der er muligt...

....men alligevel siger rygterne at der kommer en B-King 600 til næste år.
Der er måske også en 1500 ccm version på vej, men det er vist lidt mere løse
rygter.

Nu kan man mene at en 600 ccm version uden fingeraftryks-genkendelse, turbo
og alt det andet gejl ikke er en B-King, men selve designet skulle være
meget tæt op af prototypen fra 2001.

Prøv google og se rygterne om 600 versionen i alverdens online magasiner.

Allan
ZRX 1200 S

Fra : Dennis

Dato : 26-09-05 21:29

> [...]
> turbo og alt det andet gejl ikke er en B-King, men selve designet skulle
> være meget tæt op af prototypen fra 2001.

Tjaa i følgende link nævner 1300cc
http://www.motorcycledaily.com/25may05boostking.htm

--
Dennis