Vedligeholdelse af Ewald lædertøj
Fra : Lars Hansen

Dato : 26-09-05 19:10

Hej i Gruppen

Så skal den gamle GS400 snart staldes op for vinteren og en grundig
renovering i vinterens løb.

Da jeg i løbet af sommeren har købt et sæt meget lidt brugt Ewald Thinsulate
lædertøj, vil jeg selvfølgelig gerne behandle det ordentligt, for det er jo
ikke billigt det stads.

Hvad gør I andre med jeres lædertøj inden det bliver hængt væk for
vinteren???

MVH
Lars Hansen
(Som stadig gerne hører fra en der ligger inde med et par forrør til to
udstødninger til sådan en gammel GS400)

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-05 10:45

"Lars Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> wrote in message
> [...]
> MVH
> Lars Hansen
> (Som stadig gerne hører fra en der ligger inde med et par forrør til to

Jeg starter med at vaske snavs og insekter af med en hårdt opvredet klud.

Derefter lader jeg læderet tørre.

Til sidst smører jeg det ind i læderfedt med en svamp og lader efterfølgende
læderbukserne hænge et par dage og tørre, inden jeg pakker dem væk.

Hilsen
Biker-Torben®
www.mc-rejser.dk
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=154