John Does sande identitet
Fra : m0rt3n

Dato : 25-09-05 14:04

Jeg har kigget lidt på John Does sprog for måske at kunne fastslå hans
identitet. Jeg forudsætter at det er en som normalt poster i gruppen. Andre
i nyhedsgruppen kan måske et eller andet sygt IT-sjov og finde andre spor?
Mine undersøgelser gav desværre ikke noget entydigt svar, men lur mig, om
ikke det rigtige navn står her på siden.

Jeg har taget de specielle ord og vendinger og undersøgt hvem der tidligere
har brugt dem. Jeg har kun kigget ca. ½ år tilbage i gruppen. Der er nogle
navne der går igen. Eksempelvis mit eget ^^. Men det er nu ikke mig. Jeg
troller jo altid med mit eget navn.

"" denne smiley er der ikke så mange der bruger, ud over John Doe og
STEEN GRUBY! Og hvis vi ser på hvem der skælder ud på Told&Skat og siger
"Nææ" så kommer navnene John Doe og PSYCHO COWBOY frem. Men jeg lægger gerne
min forskning frem til frit brug. Måske andre kan se en sammenhæng?

-m0rt3n zrx1100

Nææ
Psycho Cowboy 4 Apr. 17:44
Psycho Cowboy 1 Jun. 15:25
Pizzabager 15 Jul. 15:07
Stefan Jacobsen 26 Jul. 09:14
flemsus 4 Dec. 2004 19:38

Cool
Henrik Aarfeldt 9 Sep. 17:02
Anders Houmark 30 Aug. 00:02
Hekto 21 Aug. 08:38
Jacob Larsen 15 Aug. 15:10
Anders Houmark 3 Aug. 20:17
m0rt3n 13 Aug. 12:34

Panserne
Peter Risager 19 Aug. 23:01
m0rt3n 9 Jul. 17:34
Ninja Rider 22 Maj 22:48

Rulle
Arne Lorenzen 14 Sep. 19:02
Brian Sørup 24 Jul. 09:59

Blå blink
Thomas Jensen 20 Jul. 12:09

Steen Gruby 24 Sep. 23:53

Klaphat
[6705] Jesper Sørensen 23 Jul. 22:54
Jesper 17 Jul. 22:12
Hekto 22 Jun. 00:25
LCH 20 Jun. 18:24
Eg Egemarke 15 Jun. 18:05
solvang 8 Jun. 19:07
Steen Gruby 20 Mar. 01:29

Sgo
Jes Vestervang 3 Apr. 2002 22:05

Æggeskal
Thomas Makro 25 Jul. 21:20
Stefan Jacobsen 4 Maj 22:06
J.C.Kløve 23 Jan. 01:04
Jesper Hedegaard 7 Sep. 2004 00:46

Fra : Steen Gruby

Dato : 25-09-05 14:18

On Sun, 25 Sep 2005 15:04:04 +0200, "m0rt3n"
<jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote:

Hej Morten

> [...]
>"Nææ" så kommer navnene John Doe og PSYCHO COWBOY frem. Men jeg lægger gerne
>min forskning frem til frit brug. Måske andre kan se en sammenhæng?

Det kan godt være du mener din metoder er videnskablig.
Du er måske også alkymist ? )))))
Jeg har aldrig foretaget en postering nogenstads der ikke har båret
min signatur i form af mit navn.
Og det kommer jeg heller ikke til.

Hvis du endelig vil jagte nogen, så kig i posting headder.
Så finder du vedkommende gennem dennes udbyder på ganske kort tid.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-05 15:07

Steen Gruby skrev i meddelelsen ...

>Hvis du endelig vil jagte nogen, så kig i posting headder.
>Så finder du vedkommende gennem dennes udbyder på ganske kort tid.

Tvivler :-| Google og Bunk har lagt interface til såe....

mvh
Orla

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 25-09-05 15:31

Orla Pedersen wrote:

> Tvivler :-| Google og Bunk har lagt interface til såe....

Desuden er det derfra også muligt at bruge en bouncer/proxy.
Der findes tusindvis af "open http proxies" som ligger rundt på
kloden kan bruge.

Jeg foreslår at vi bare ignorerer indlæggende fuldstændigt,
da teknologien simpelthen ikke er gearet til "sikkerhed".

Så vidt jeg ser det, er det for "John Doe" kun sjovt så længe
han kan forarge, eller pisse nogen af.

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>
Honda RC04 - 1984

Fra : MKS - 74

Dato : 25-09-05 14:19

<jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote:

>Jeg har kigget lidt på John Does sprog for måske at kunne fastslå hans
>identitet.

*LOL* - enten er det dig selv Morten eller også keder du dig af r*ven
til, det er da bedøvende ligegyldigt hvem der er, jeg kunne i hvert
dårligt være mere indifferent - nok at vide at det er 1) en let
infantil person og 2) en person der ikke får nok opmærksomhed til
daglig. Har man lidt ondt af ham/hende kan man da godt lege lidt med
og smide en lille bid ud, men ellers vel ikke noget man kan spilde
mange sek. på...

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Dr.Enduro

Dato : 25-09-05 15:55

MKS - 74 wrote:

> *LOL* - enten er det dig selv Morten eller også keder du dig af r*ven
> til,

Enig! Den der fisen lugte kan...
Gu er det da Morten selv, der er JohnDoe-manden, ellers var der vel ikke
nogen der ville interessere sig en rygende bankende skid for, hvem han
er eller ej, og da slet ikke på den tidskrævende måde. Og så er det jo
også bemærkelsesværdigt, at Morten slet ikke har blandet sig i de to
JohnDoe-tråde, når han nu er så interesseret.
Så JohnDoe=Morten. Hvad har jeg vundet? Nå, ingenting, ok.

--

Hilsen Jan

Fra : John Doe - the troll

Dato : 25-09-05 16:22

Dr.Enduro wrote:

> Så JohnDoe=Morten. Hvad har jeg vundet?

--------------------------
/| /| | Dr.Enduro
||__|| | har vundet en bar røv
/ O O\__ at trutte i.
/ \ PLEASE don´t feed
/ \ \ the trolls
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Fra : John Doe - the troll

Dato : 25-09-05 16:08

Nydeligt arbejde. Looooooooooooooooooooooooooooool

--------------------------
/| /| | Til alle MC folk
||__|| | Please don't
/ O O\__ feed
/ \ the trolls.
/ \ \ John Doe is a troll
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Fra : Hekto

Dato : 25-09-05 16:59

In article <dh6egl$t5c$1@abbeden.bunk.cc>,
johndoe.4522.nospam@hotmail.com says...
From: johndoe.4522.nospam@hotmail.com (John Doe - the troll)
Newsgroups: dk.fritid.motorcykel
Subject: Re: John Does sande identitet
Date: Sun, 25 Sep 2005 15:08:05 +0000 (UTC)

Ja, 'vi' flytter lidt rundt!
Nogen kom måske for tæt på?
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Steen Gruby

Dato : 25-09-05 16:59

On Sun, 25 Sep 2005 17:59:27 +0200, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote:
Hej Hekto.

>Ja, 'vi' flytter lidt rundt!
>Nogen kom måske for tæt på?

Det ku' jo tænkes

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : m0rt3n

Dato : 25-09-05 17:26

"John Doe - the troll" <johndoe.4522.nospam@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:dh6egl$t5c$1@abbeden.bunk.cc...
> Nydeligt arbejde. Looooooooooooooooooooooooooooool

Tak skal du have John. Send mig lige en mail om hvem du er - i al
fortrolighed naturligvis.
-m0rt3n zrx1100

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 26-09-05 08:04

"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev:

> [...]
> "Nææ" så kommer navnene John Doe og PSYCHO COWBOY frem. Men jeg lægger
> gerne min forskning frem til frit brug. Måske andre kan se en sammenhæng?

ROFL
Er det dig de kalder Sherlock Homes Morten??

Jeg må indrømme, at jeg virkelig ser op til "John Does" mod og iskolde
mandshjerte i hans indlæg, men jeg kan desværre ikke skrive mig på som
afsender.

Det er ellers utroligt, at John Doe tør at udfordre hele denne almægtige
nyhedsgruppe med sine yderst spidse og vederstyggelige indlæg. Han må være
en hård banan! LOL

--
Psycho Cowboy - uden internet hele weekenden.
Suzuki GSX-R 600

Fra : m0rt3n

Dato : 26-09-05 08:40

"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er ellers utroligt, at John Doe tør at udfordre hele denne almægtige
> nyhedsgruppe med sine yderst spidse og vederstyggelige indlæg. Han må være
> en hård banan! LOL

hehe jeg havde lidt håber på at du var brudt sammen og havde indrømmet alt.
Men lad os se om vi ikke snart hører mere til "John".
-m0rt3n

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 26-09-05 09:44

m0rt3n wrote:
> [...]
> "Nææ" så kommer navnene John Doe og PSYCHO COWBOY frem. Men jeg lægger gerne
> min forskning frem til frit brug. Måske andre kan se en sammenhæng?

Nu er det jo komplet ligegyldigt om det var dig, eller en anden som
"foregav" sig at være "John Doe" eller hvad er det nu man kalder det på
dansk? Lars Larsen måske?

Det er da lidt at kaste med sten når man selv bor i glashus, at komme
med ovenstående liste.
De fleste på listen tilsyneladende har læst eller kender indholdet af
Netikette forklaringen på usenet.dk,
Se:
http://usenet.dk/netikette/

Blandt andet står der, at man bør starte sin signatur med
"-- " og linjeskift, så newsreadere automatisk kan frasorterer
signaturen ved reply. - Tsk tsk!

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 26-09-05 21:33

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> writes:

> Tvivler :-| Google og Bunk har lagt interface til såe....

Jo, men min dims indsætter (helt bevidst!) en
X-HTTP-Posting-Host-header, som er den IP-adresse der har snakket med
min webserver. Google er vist ikke helt så fascistisk med sin logning :-\

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 27-09-05 08:55

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Jo, men min dims indsætter (helt bevidst!) en
> X-HTTP-Posting-Host-header, som er den IP-adresse der har snakket med
> min webserver. Google er vist ikke helt så fascistisk med sin logning :-\

Joe, næsten :)

--
Mikkel | You need only two tools: WD-40 and gaffer tape.
motortosse.dk | If it doesn't move and it should, use WD-40.