Tændningslås på Ural m72
Fra : lasse

Dato : 25-09-05 10:51

Hej
Jeg har et lille spørgsmål om min kære Ural, som jeg er ved at resturere.
Jeg har købt den i papkasser, så jeg har egentlig ikke set den køre i
samlet tilstand.
Ledningsnettet er noget rod, som skal laves om fra bunden, men der er en
ting som jeg ikke kan forstå, og det er tændningslåsen. Efter hvad jeg kan
se så er der fire forskellige stillinger, som den kan stå. Både til højre
og venstre også så kan den også komme halvt i og helt i. Er der nogle som
kan fortælle mig hvad alle disse indstillinger er til.
Efter hvad jeg kan se så er der noget med, at lyset også styres der fra,
men hvordan hænger de ligesom sammen? Hvis der er nogle som kan hjælpe mig
så vïl jeg blive glad
Hilsen Lasse

Fra : jørgen sørensen

Dato : 25-09-05 19:03