Hvor mange kilometer er der i gs500e?
Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 25-09-05 09:50

Jeg er med på at det afhænger af hvordan den er passet, men jeg har
omvendt ikke indtryk af at den indbyder til ræs? Håber på nogle gode
svar, der gerne bunder i reelle erfaringer.

Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 25-09-05 12:03

Tommy Rasmussen wrote:

> Jeg er med på at det afhænger af hvordan den er passet, men jeg har
> omvendt ikke indtryk af at den indbyder til ræs? Håber på nogle gode
> svar, der gerne bunder i reelle erfaringer.

Hmm har selv een som har gået godt 57k... Jeg regne med at den kunne runde
de 100k inden den sku dø helt! Og på det tidspunkt er det nok gearene som
sku skiftes, ville jeg tro.

Mvh.
Mikael.

Fra : Janner

Dato : 25-09-05 12:06

"Tommy Rasmussen (slet BM49D)" <optima@BM49Dmail.dk> wrote in message
> Jeg er med på at det afhænger af hvordan den er passet, men jeg har
> omvendt ikke indtryk af at den indbyder til ræs? Håber på nogle gode
> svar, der gerne bunder i reelle erfaringer.

Ja det kommer meget ant på hvordan den er kørt

Min nabos havde runder 62000 uden problemer da han byttede den

En anden bekendt havde en sådan der havde præsteret ikke mindre end 120000 +

Men har hørt elsemplet på folk har ræset på den og ikke husket tjekke olie
stand hvilket resulterede i en motor der ikke gik mere end de knap 20

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk

Fra : JimR

Dato : 25-09-05 18:32

Jeg vil også mene omkring 100.000 km hvis den bliver behandlet godt.

Jeg havde en XS 400 Seca der havde kørt 96.000 km og den gik stadig fint

JimR

Fra : Steen Johansen

Dato : 25-09-05 21:38

"JimR" <neutral1NO@SPAMofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil også mene omkring 100.000 km hvis den bliver behandlet godt.
>
> Jeg havde en XS 400 Seca der havde kørt 96.000 km og den gik stadig fint

> [...]

Jeg vil gerne se en GS 500E der har kørt 100,000
Jeg tror ikke der findes 1 der ikke har været lukket op
60 til 70000 er mit bedste bud
MvH Steen

Fra : tb

Dato : 26-09-05 15:56

> Jeg vil gerne se en GS 500E der har kørt 100,000
> Jeg tror ikke der findes 1 der ikke har været lukket op
> 60 til 70000 er mit bedste bud
> MvH Steen

Arhh kom on. Min havde kørt 75 da jeg solgte den og den brugte stort set
ingen olie

Hvad baserer du din påstand på ?

Den har store cylindre, simpel mekanik, og det er en MEGET gennemprøvet
motor (fra 70'erne).