JO-EL gulvvarme
Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 17-10-05 17:13

nogen der kender priser på JO-EL parquet gulvvarme ?

Jan

Fra : CopyCat

Dato : 17-10-05 20:36

> nogen der kender priser på JO-EL parquet gulvvarme ?

Mon ikke at den er cirka den samme som DeviCell Dry ., hos billigvvs.dk ..

675 kr for 2 m2 ..

~~Frank .,

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 18-10-05 08:30

"CopyCat" <Not@vailable.Sorry> skrev i en meddelelse

> Mon ikke at den er cirka den samme som DeviCell Dry ., hos billigvvs.dk ..
>
> 675 kr for 2 m2 ..
>
> ~~Frank .,

Hvorfor ?
DryCell er isoleringsplader med reflektor.
JO-EL Parquet er varmemåtter der ikke kræver indstøbning.

Jan

Fra : CopyCat

Dato : 18-10-05 17:08

> Hvorfor ?
> DryCell er isoleringsplader med reflektor.
> JO-EL Parquet er varmemåtter der ikke kræver indstøbning.

Hmm ., læste det faktisk som om at der var varmekabel med ., men okay ., det
er der ikke .. ellers ville det jo også være ret billigt..

Hmm ., nu kender jeg ikke lige Jo-El for andet end deres kabeltromler ..

Men hvis der ikke er noget specielt ved Jo-El parquet .. skal det så være
Jo-El ?

Devi ., som forhandles på næsten samtlige danske online VVS shops. sælger
Devi varmemåtter som kan ligges direkte under trægulv...

Fx. Lavprisvvs eller billigvvs ..

For mere information se evt. www.de-vi.dk

~~Frank .,

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-05 14:14

> [...]
>
> Devi ., som forhandles på næsten samtlige danske online VVS shops. sælger
> Devi varmemåtter som kan ligges direkte under trægulv...

Devi varmemåtter skal støbes ind, det smarte ved JO-EL Parquet er at de ikke
behøver
at blive støbt ind.

Jan