Program til havetegning
Fra : Puk

Dato : 15-10-05 16:14

Hej alle

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få fingrene i et program, som jeg kunne
bruge til at tegne min have op i. Findes noget sådan specifikt til haven ?
Hvis ikke er der måske andre end mig, som har haft brug for det og blot har
brugt et andet program, som de vil anbefale.

Jeg vil meget gerne lave en lille havebog over min egen have. Den skal
indeholde en tegning af hele haven set fra fugleperspektiv, samt mindre
tegninger af de forskellige rum i haven. Jeg forestiller mig noget med at
kunne gøre tegningerne klikbare med mus og så kunne klikke sig ned i de
enkelte rum og de enkelte bede, for herefter at klikke sig ud i beskrivelser
af planter, bedste pasning af dem, fremtidige ønsker og naturligvis bede.

Mange hilsner
Puk

Fra : Max

Dato : 15-10-05 16:49

Hej Puk

> enkelte rum og de enkelte bede, for herefter at klikke sig ud i
beskrivelser
> af planter, bedste pasning af dem, fremtidige ønsker og naturligvis bede.

Der findes mange løsninger på forskellige niveauer, prøv at kikke

http://www.gardencomposer.com/

http://www.punchsoftware.com/index.htm

http://gardeninglaunchpad.com/GS.html

http://www.individualsoftware.com/new/consumer/store/home_garden_sw.htm

http://www.gardenvisit.com/garden_product/cad/garden_software_CAD.htm

bare for at vise nogle få stykker

Mvh Max

Fra : Puk

Dato : 15-10-05 18:29

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

Tusind tak for dine links, det var lige den slags jeg ledte efter

Mange hilsner
Puk