plastvinduer???
Fra : Vendelboen

Dato : 11-10-05 22:29

skal til at montere vores nye plastvinduer..

hvad skal jeg bruge af materialer, skruer osv???

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-05 06:08

Vendelboen wrote:
> skal til at montere vores nye plastvinduer..
>
> hvad skal jeg bruge af materialer, skruer osv???

Lim

Stig Bang-Mortensen

Fra : Mette og René

Dato : 12-10-05 15:12

http://groups.google.dk/group/no.fritid.bolig/browse_thread/thread/f676802e8150993/1d618f997ba876ff?lnk=st&q=montere+vinduer+hvordan&rnum=2&hl=da#1d618f997ba876ff

ved ikke om du kan bruge det til nogetsøger selv lidt ang emnet

Fra : Mette og René

Dato : 12-10-05 15:23
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 12-10-05 22:50

> skal til at montere vores nye plastvinduer..
>
> hvad skal jeg bruge af materialer, skruer osv???

Det samme som til trævinduer: Nogle betonskruer til at fastgøre med og en
hulens masse kiler inden, så vinduet sidder hvor det skal.

Mvh Maria

Fra : Max

Dato : 12-10-05 22:59

Hej

> hvad skal jeg bruge af materialer, skruer osv???

Når jeg kikke på tømrene der sætter vinduer i, ja så ser
det ud til at de vigtigste ting er kiler og hurtigtørrende
fugeskum.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-05 06:50

Max wrote:
> Hej

> Når jeg kikke på tømrene der sætter vinduer i, ja så ser
> det ud til at de vigtigste ting er kiler og hurtigtørrende
> fugeskum.

Som jeg skrev, lim.

Stig Bang-Mortensen