Forespørgelse om nyttedyr
Fra : bifrules@ofir.dk

Dato : 11-10-05 08:48

Hej

Jeg er i gang med at lave en undersøgelse om nyttedyr, så hvis du er
blandt de 250.000 som har drivhus her i Danmark - så ville jeg blive
glad hvis du vil svare på mit spørgeskema.

Hvor gammel er du?

Hvilket køn er du?

Hvor kommer du fra?

Når/Hvis du bliver ramt af skadedyr i dit drivhus, hvad gør du så ?

Har du brugt "Round-up"?

Kender du til Nyttedyr?

Hvis ja, hvor fra?

Hvis ja, har du prøvet nyttedyr?

Har du overvejet at prøve nyttedyr?

Vidste du at nyttedyr er bedre for naturen, men at de er længere tid
om at udrydde skadedyr?

Evt.Navn

På forhånd tak
Max S.Andersen

P.S. Oplysninger bliver kun brugt intern til en kommende markedsføring
for en virksomhed som producerer nyttedyr.....

P.P.S.
Du er velkommen til at svare her på forummet eller at sende en mail
på maxipain79@hotmail.com

Fra : Max

Dato : 11-10-05 08:53

Hej Max

>P.S. Oplysninger bliver kun brugt intern til en kommende markedsføring
>for en virksomhed som producerer nyttedyr.....

Det vil sige at du kommercielt udnytter en newsgruppe, det er
ikke velset og du burde holde dig for god til at nasse på den måde.

Mvh Max

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 11-10-05 11:20

On 11 Oct 2005 00:48:26 -0700, bifrules@ofir.dk wrote:

>Har du brugt "Round-up"?

Hvorfor blande et ukrudtsmiddel ind i en undersøgelse om
skadedyr/nyttedyr?
Det virker noget malplaceret .......

Fra : Nygaard

Dato : 11-10-05 11:46

> Hvorfor blande et ukrudtsmiddel ind i en undersøgelse om
> skadedyr/nyttedyr?
> Det virker noget malplaceret .......

> Gartneriet - snart i ny indpakning: http://ny.gartneriet.dk
Mon ikke det er fordi de nyttedyr de sælger spiser ukrudtet og lader
tomaterne stå?
(Så må man bare håbe at deres dreserede snegle ikke er farveblinde)

/Nygaard

Fra : bifrules@ofir.dk

Dato : 11-10-05 13:10

Sorry!!!!!!

Det er hellere ikke rigtigt!!!

Sådan går det når man bruger for meget COPY / PASTE....

Spørgsmålene skal kun bruges til at analysere hvem der bruger
nyttedyr, og ikke til en markedsføring.....

Jeg undskylder MEGET!!!!

Fra : bifrules@ofir.dk

Dato : 11-10-05 13:14

Så jeg poster lige spørgmålene igen, i håbet om at der er nogen som
vil svare på dem. Men svarene skal bare bruges til en undersøgelse
(for undertegnede) om hvem der bruger nyttedyr......

Jeg er som sagt i gang med at lave en undersøgelse om nyttedyr, så

Fra : Preben Andersen

Dato : 11-10-05 14:13

<bifrules@ofir.dk> wrote in message
Så jeg poster lige spørgmålene igen, i håbet om at der er nogen som
vil svare på dem. Men svarene skal bare bruges til en undersøgelse
(for undertegnede) om hvem der bruger nyttedyr......

Post spørgsmålene i dk.opslag, de hører ikke hjemme her.

mvh
Preben