søges :Tømmer
Fra : L

Dato : 07-10-05 20:13

Hej

Jeg søger en tømmer eller to til at bygge et træ hus på ca 45m2 i min
baghave .

De skal være fra odense

Fra : Max

Dato : 07-10-05 20:28

Hej

> Jeg søger en tømmer eller to til at bygge et træ hus på ca 45m2 i min
> baghave .

Prøv telefonbogen eller dk.opslag

Mvh Max

Fra : L

Dato : 07-10-05 20:47

> Hej

> Prøv telefonbogen eller dk.opslag
>
> Mvh Max

Det er tømmer mester , dem skal jeg ikke bruge .
Man kunne jo bare tage nogle polakker herop .

Fra : Per H

Dato : 07-10-05 21:28

On Fri, 7 Oct 2005 21:47:00 +0200, "L" <lundj@privat.dk> skrev:

>"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

>Det er tømmer mester , dem skal jeg ikke bruge .
>Man kunne jo bare tage nogle polakker herop .

Det er tøm_r_er du søger, ikke tømmer

..

Vh Per

Fra : Max

Dato : 07-10-05 21:52

Hej

> Det er tømmer mester , dem skal jeg ikke bruge .

Hvis du skal have bygget er det da netop sådan en
du skal bruge og de står i telefonbogen.

Mvh Max

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-10-05 22:29

L wrote:

> Det er tømmer mester , dem skal jeg ikke bruge .
> Man kunne jo bare tage nogle polakker herop .

Det ændrer ikke på, at dit indlæg er OT i denne gruppe.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : L

Dato : 08-10-05 15:38

> Det ændrer ikke på, at dit indlæg er OT i denne gruppe.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov
> http://hjemmesideskolen.dk - http://ginnerskov.dk
> http://html-faq.dk/

OT mig i røven

Fra : Erik Olsen

Dato : 07-10-05 20:46

L wrote:
> Hej
>
> Jeg søger en tømmer eller to til at bygge et træ hus på ca 45m2 i min
> baghave .
>
> De skal være fra odense

Er der ikke adskillige tømmerhandlere i Odense?

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Marco

Dato : 07-10-05 20:53

"L" <lundj@privat.dk> skrev:

> Jeg søger en tømmer eller to til at bygge et træ hus på ca 45m2 i min
> baghave .

Er det en tømmermand eller tømrer du søger ?

Hilsen Marco

Fra : L

Dato : 08-10-05 15:37

"Marco" <meco@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Er det en tømmermand eller tømrer du søger ?
>
> Hilsen Marco

Det er nu tømrer jeg skal bruge .

Hvorfor skulle jeg kikke i telefonebogen og betale dyrt for dem , nå man kan
lave det på en anden måde .

Fra : Max

Dato : 08-10-05 16:46

Hej L

> Det er nu tømrer jeg skal bruge .
>
> Hvorfor skulle jeg kikke i telefonebogen og betale dyrt for dem , nå man
kan
> lave det på en anden måde .

Det skal vel ikke forståes på den måde at du er så dum at du
efterlyser sort arbejde i en offentlig nyhedsgruppe, vel ?

Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 08-10-05 23:50

On Sat, 8 Oct 2005 17:45:44 +0200, "Max"
> [...]

>Det skal vel ikke forståes på den måde at du er så dum at du
>efterlyser sort arbejde i en offentlig nyhedsgruppe, vel ?

sikkert, når det skal udføres på en "anden måde", men han kan jo
heller ikke blive hængt op på noget. Det er desværre kun udøveren der
kan blive knaldet-:) det besluttede regeringen jo af flere gange, og
hvorfor mon

Vh Per

Fra : Robert Lanther

Dato : 07-10-05 21:22

"L" <lundj@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg søger en tømmer eller to til at bygge et træ hus på ca 45m2 i min
> baghave .
>
> De skal være fra odense

hvad skal du have tømt?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-10-05 22:28

Robert Lanther wrote:

> hvad skal du have tømt?

ROFL

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : HKN

Dato : 08-10-05 16:10

"L" <lundj@privat.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg søger en tømmer eller to til at bygge et træ hus på ca 45m2 i min
> baghave .
>
> De skal være fra odense

Jeg forstår slet ikke - polakker fra Odense???

-HKN

It has removed 18 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!