søges
Fra : Kaj Ove Nielsen

Dato : 06-10-05 21:17

Jeg søger nogle hjemmesider på hvidevarerbutikker syd for grænsen.
Kan nogen hjælpe ?

mvh
Kaj O.

Fra : alten

Dato : 07-10-05 09:07

http://www.e-trade.dandiscount.dk/

mvh,
alten

Fra : jenny og søren

Dato : 07-10-05 12:25

"> Jeg søger nogle hjemmesider på hvidevarerbutikker syd for grænsen.
> Kan nogen hjælpe ?

Hej Kaj

Kan det godt betale sig at købe det over grænsen ???
og hvorfor ligge penge i den tyske statskasse ???

jeg fik mine hvidevarer til samme lave pris hos en helt dansk forhandler da
jeg købte....der kan bla nævnes isaksens hvidevarer, dronninglund
installations forretning og hvidevarediscount, og det kan som reglel betale
sig at holde sig fra de store kæder..

mvh

Søren Brix Nielsen

Fra : Lars

Dato : 07-10-05 13:55

"jenny og søren" <jennyogsoren@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> installations forretning og hvidevarediscount, og det kan som reglel
> betale sig at holde sig fra de store kæder..

Enig, jeg handlede med isaksens til ca. 2000 under det bedste tilbud fra
dan-discount, ordren var på 2600, så næsten 10%

Lars

Fra : Mads & Mille's far

Dato : 08-10-05 11:09

Har du prøvet www.hvidevarepriser.dk