professionel tjek på ildslukker
Fra : Mic

Dato : 04-10-05 20:36

Hej NG!
Jeg skal ha' mine to ildslukker tjekket hos et officiel sted for bevare den
rabat jeg får på min brandforsikring. Hvor kan man få lavet sådan noget?
mvh M.

Fra : Max

Dato : 04-10-05 20:39

Hej

> Jeg skal ha' mine to ildslukker tjekket hos et officiel sted for bevare
den
> rabat jeg får på min brandforsikring. Hvor kan man få lavet sådan noget?

Falck er da et sted.

Mvh Max

Fra : Petersen_Michael

Dato : 04-10-05 21:08

In news:4342d974$0$84034$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> Typed:
> Hej

> Falck er da et sted.

men vel kun, hvis der er tale om Falck slukkere?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Max

Dato : 04-10-05 21:19

Hej

> men vel kun, hvis der er tale om Falck slukkere?

Nej da, Falck checker alt sikkerheds/brand udstyr nu om dage.

http://falcksecuritas.dk/

Mvh Max

Fra : Nygaard

Dato : 05-10-05 07:30

"Mic" <Nospamf@nomail.dk> wrote in message
> [...]
den
> rabat jeg får på min brandforsikring. Hvor kan man få lavet sådan noget?

Kan dit forsikringsselskab ikke fortælle dig hvilke prøvningsstationer de
annerkender?

/Nygaard