fejl på BAUKNECHT WA 3775
Fra : LejfM

Dato : 03-10-05 21:39

Hej NG

Min vaskemaskine stopper pludselig, starter med at bippe, og skriver E3 i
displayet..
er der nogen der kan fortælle hvad det skyldes ???

X post i DK.bolig og dk.fritid.hus-og-have

Fra : Max

Dato : 03-10-05 21:51

Hej Lejf

> Min vaskemaskine stopper pludselig, starter med at bippe, og skriver E3 i
> displayet er der nogen der kan fortælle hvad det skyldes ???

Måske du skulle spørge i dk.teknik.el gruppen, der sidder
alle elektrikerne.

Mvh Max

Fra : LejfM

Dato : 04-10-05 07:45

tak for det Max , det prøver jeg....

Fra : LejfM

Dato : 04-10-05 09:59

Fejlen er fundet... en sok i afløbet... E3 betyder forstoppelse....

LejfM

Fra : Max

Dato : 04-10-05 10:10

Hej Lejf

> Fejlen er fundet... en sok i afløbet... E3 betyder forstoppelse....

Må jeg anbefale en skvæt amerikansk olie :)

Mvh Max

Fra : RIP

Dato : 04-10-05 13:50

Har du ikke overvejet at kigge i brugervejledningen, der ved jeg at der er
en oversigt med fejlkoder.

mvh René

Fra : LejfM

Dato : 05-10-05 06:30

Hej RIP..

Jo hvis jeg havde haft brugevejledingen, havde jeg nok ikke spurgt her vel
!!!!

LejfM

Fra : RIP

Dato : 05-10-05 16:11

Så er du sgu´da også et fjols, hvis du ikke gemmer brugervejledningen !

mvh René