klinker oven på klinker i bryggers
Fra : Mette og René

Dato : 30-09-05 20:56

Halløjsa

Jeg vil til igang med at renover vores 60´er bryggers og vil har lagt nye
klinker, jeg vil lægge dem oven på dem der ligger i forvejen da der er plads
nok, men nogen af dem ligger "løse", altså man kan høre en hul lyd hvis man
banker oven på dem, kan jeg banke dem op og ligge en tilsvarende og så ligge
de nye klinker på til sidst?

--
Mette & René

Fra : Stig Rasmussen Aps

Dato : 02-10-05 07:55

du skal ikke lægge oven på noget der hult du ved kæden og svageste led

Fra : Mette og René

Dato : 02-10-05 08:20

> du skal ikke lægge oven på noget der hult du ved kæden og svageste led

nej det tænkte jeg også(dog er den nye klinke noget større, den gamle er
4*4cm og den nye 33*33cm)

Men kan jeg brække den op og lægge en ny i samme str. og lægge de ny ovenpå