Hvilken vandplante?
Fra : Allan Knudsen

Dato : 24-09-05 16:26

Hejsa.

Jeg har smidt et billede af en vandplante i dk.binaer, er der nogen der kan
give mig et navn på denne plante?

--
Man er klog når man ved hvad man ikke ved noget om.

<--Fjern DETTE fra e-mail adr.->

Fra : Per A. Hansen

Dato : 25-09-05 09:41

"Allan Knudsen" <allanknudsenDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Jeg har smidt et billede af en vandplante i dk.binaer, er der nogen der
> kan
> give mig et navn på denne plante?

Jeg kan se 8-10 filer med nogle underlige tegn - men ingen billede.
Kan du ikke sende billedet på en hjemmeside med et link til billedet?

Per A. Hansen

Fra : Allan Knudsen

Dato : 25-09-05 13:16

Per A. Hansen wrote