Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon anerkender 24-105 L/4 fejl i USA
Fra : Jesper HVL

Dato : 30-10-05 10:25

Kan ikke lige se at andre har postet dettt.

Se evt. meddelelse på dpreview (inderholer link til Canon udtalelse):

http://www.dpreview.com/news/0510/05102801canon24105svc.asp

Nu er det så spændende hvordan Canon DK/Europa vælger at reagerer.
Baseret på hvad de plejer at gøre, e.g. 20D batterigreb problemet:
Ingenting

Mvh Jesper

Fra : Jesper HVL

Dato : 30-10-05 10:43

"I stand corrected" - i hvert fald mht. denne butik

http://www.photografica.dk/news/default.asp?mode=display&category=24&id=382

Fra : condrup.net

Dato : 30-10-05 11:43

"Jesper HVL" <jhvl@nospammail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu er det så spændende hvordan Canon DK/Europa vælger at reagerer. Baseret
> på hvad de plejer at gøre, e.g. 20D batterigreb problemet: Ingenting

BG-E2 problemet blev anerkendt og kunne rettes ub hos PW.

Fra : Jesper HVL

Dato : 30-10-05 12:25

condrup.net wrote:

> BG-E2 problemet blev anerkendt og kunne rettes ub hos PW.

Ja.. det er korrekt. Men de anerkendte det først overfor mig da jeg
skrev og henviste til Canon USA's hjemmeside. Og jeg har endnu ikke set
det på den danske hjemmeside - eller har jeg bare overset det?

Desværre har jeg ikke så meget repsekt for PW service. Nu har de brugt 3
+ 4 uger på mit greb problem - og de sidste 4 uger endda haft mit kamera
derude også.

Det er laaaang tid at vente...

Fra : Christian

Dato : 30-10-05 19:14

> [...]
>
> Desværre har jeg ikke så meget repsekt for PW service. Nu har de brugt 3 +
> 4 uger på mit greb problem - og de sidste 4 uger endda haft mit kamera

shit det er længere end hvad jeg ventede på mit A80 da det var i Tyskland...