Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
LOL! "Brian" fotograf
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 28-10-05 17:58

http://www.pbase.com/myd70/image/46425137

Mon den er ægte? Troed kun man gjorde den slags med biler

--
Venligst :oÞ
Thomas Schreiber

Fra : Søren Andersen

Dato : 28-10-05 18:41

"Thomas Schreiber" <NOSPAM_fish@iddx.net> wrote in message
> http://www.pbase.com/myd70/image/46425137
>
> Mon den er ægte? Troed kun man gjorde den slags med biler

LOL! Kommer til at tænke på case modding af PC'ere... Forestiller mig
allerede den officielle disciplin MODlysblænde, blå leds som focus assist
lys og blitze der udsende grønt neonlys.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-10-05 18:53

In article <43625893$0$41143$14726298@news.sunsite.dk>, Thomas Schreiber wrote:
> http://www.pbase.com/myd70/image/46425137
>
> Mon den er ægte? Troed kun man gjorde den slags med biler

So ein ding muss ich haben :)

Fra : Brian S

Dato : 28-10-05 19:21

Hvordan "Brian"?

Fra : Erik W.

Dato : 28-10-05 20:27

"Brian S" <brian_skryder@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan "Brian"?

heh hrmf

Mvh Erik

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 28-10-05 20:54

Brian S wrote:
> Hvordan "Brian"?

http://www.autobornholm.dk/annonce.asp?id=482

Det var intet personligt. I min omgangskreds bruger vi udtrykket "Brain"
om noget der er overdrevet gejlet op uden nogen funktionel grund -
ligesom en bil eller i dette tilfælde en modlysblænde med flammer

Sorry

--
Venligst :oÞ
Thomas Schreiber

Fra : Jan Bøgh

Dato : 28-10-05 21:42

Thomas Schreiber wrote:

> Det var intet personligt. I min omgangskreds bruger vi udtrykket
> "Brain" om noget der er overdrevet gejlet op uden nogen funktionel
> grund

Brain? Du mener 'braindead' oder was? Og hvad har det nu med Brian at gøre?

mvh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Thomas

Dato : 28-10-05 21:04

"Thomas Schreiber" <NOSPAM_fish@iddx.net> wrote in message
> http://www.pbase.com/myd70/image/46425137
>
> Mon den er ægte? Troed kun man gjorde den slags med biler

Kunne han da ikke have fundet et andet objektiv end lige netop Nikkor 70-200
VR.

Thomas

Fra : Jesper HVL

Dato : 28-10-05 22:23

Thomas wrote:

> "Thomas Schreiber" <NOSPAM_fish@iddx.net> wrote in message

> Kunne han da ikke have fundet et andet objektiv end lige netop Nikkor 70-200
> VR.
>
> Thomas

Det er da netop dét der gør det super fedt Jeg synes den er for lækker.

Sjovt: Som du kan se på billedet

http://www.pbase.com/myd70/image/46423928

er der brugt Tamiya maling. Den er temmelig god, men næsten umulig at
drive op i f.eks. Danmark. Da jeg engang skulle bruge noget måtte jeg
bestille den specielt hjem fra en engelsk modelforhandler.

Jesper

Fra : waal

Dato : 29-10-05 09:12

"Thomas" <sasas@wewe.uk> skrev i en meddelelse
> "Thomas Schreiber" <NOSPAM_fish@iddx.net> wrote in message

> Kunne han da ikke have fundet et andet objektiv end lige netop Nikkor
> 70-200 VR.

Der er godt nok lidt "voldsom Volvo" over den
mvh
Michael

Fra : Simon Nielsen

Dato : 29-10-05 11:17

"waal" <waal@post.tele.dk> wrote in message

> Der er godt nok lidt "voldsom Volvo" over den
> mvh

Jeg synes det er specielt cool med de Kulfiber modlysblænder han har fået
fat i der. Nogen der ved hvor det kan købes??

Mvh
SImon

Fra : Jacob

Dato : 29-10-05 14:35

"Simon Nielsen" <newz@siho.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg synes det er specielt cool med de Kulfiber modlysblænder han har fået
> fat i der. Nogen der ved hvor det kan købes??

måske ser kulfiber godt ud. men det er elendigt som modlys blænde pga. den
epoxy behandling det får. en modlys blænde er normalt matsort indvendigt.
kulfiber er blankt. samtidigt er det meget svært at male noget matsort så
det holder. så det er rent gejl.
Kulfiber kan man købe i måtteri en hobby butik. det skal bare have noget
epoxy så sidder det der.

Jacob

Fra : Jacob

Dato : 29-10-05 14:59

> [...]
>
> Jeg synes det er specielt cool med de Kulfiber modlysblænder han har fået
> fat i der. Nogen der ved hvor det kan købes??

ved nærmere eftersyn så kan man se at det ikke er kulfiber.men blot farvet /
malet plastic. rigtigt carbon ser sådanne ud.
http://www.electronia.dk/foto/nitro4tecpic14.jpg
beklager den kedlige kvalitet billedet er i.

Jacob

Fra : Brian S

Dato : 28-10-05 21:32

Nå, herregud. Jeg troede, det var nedsættende i samme grad, som når
vi bruger termen "en Thomas" i min omgangskreds

Fra : Per

Dato : 28-10-05 21:49

>"Brian S" <brian_skryder@yahoo.dk> wrote in message
>Nå, herregud. Jeg troede, det var nedsættende i samme grad, som når
>vi bruger termen "en Thomas" i min omgangskreds

Nice try, men en "Brian" ved alle hvad betyder.

Fra : Brian S

Dato : 28-10-05 22:07

Nåh, ja. Ligesom alle ved hvad en "PERker" betyder.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-10-05 22:43

In article <1130533618.676512.185270@g49g2000cwa.googlegroups.com>, Brian S wrote:
> Nåh, ja. Ligesom alle ved hvad en "PERker" betyder.

Vi ved godt du ikke kan gøre for dit navn. Men det er altså dine
forældre du skal klage til, ikke os. du kan sagtens hedde Brian uden
at være en.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-10-05 22:56

Povl H. Pedersen wrote:

> Vi ved godt du ikke kan gøre for dit navn.

- han ka' da bare ta' en navneforandring...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ksk

Dato : 28-10-05 23:07

> Vi ved godt du ikke kan gøre for dit navn. Men det er altså dine
> forældre du skal klage til, ikke os. du kan sagtens hedde Brian uden
> at være en.

JA LOL tag det da roligt det er bare en skide navn ,, det kunne ha været
være !!! de kunne ha kald dig Niels eller Mustafa

KsK

Fra : Per

Dato : 29-10-05 07:20

> Vi ved godt du ikke kan gøre for dit navn. Men det er altså dine
> forældre du skal klage til, ikke os. du kan sagtens hedde Brian uden
> at være en.

Ja, men har han ikke lige bevist at han ER en Brian ;p

Fra : Jan

Dato : 29-10-05 13:23

Man bemærker straks, at Brian er en Nikon bruger (fnis)
Jan
Esbjerg
Remove U

Fra : waal

Dato : 29-10-05 19:02

"Jan" <jrsimonu@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Man bemærker straks, at Brian er en Nikon bruger (fnis)

Og kører Kadett C mæ' skumfiduser i forruden

Michael

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 30-10-05 12:05

"waal" <waal@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og kører Kadett C mæ' skumfiduser i forruden

Skumfiduser!... jeg troede de hed truckernosser

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : waal

Dato : 31-10-05 11:03

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969@hotmailNOMORESPAM.com> skrev i en meddelelse

> "waal" <waal@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Skumfiduser!... jeg troede de hed truckernosser

Det afhænger vist af hvem de hænger på

Michael