Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Baggrundsstof
Fra : Ukendt

Dato : 28-10-05 15:38

Er der nogen der kender et sted hvor man kan købe sort/hvid stof der
kan bruges som baggrund til studio. Det skal min være 3m bredt og 6-8m
langt. Eller er der andre gode ideer til baggunde?

mvh Falcon

Fra : Jacob

Dato : 28-10-05 16:05

"Falcon" <falcon1atemaildotdk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan bruges som baggrund til studio. Det skal min være 3m bredt og 6-8m
> langt. Eller er der andre gode ideer til baggunde?

blå / mørkeblå og hvid er det jeg råder over.
blå eller mørkeblå duer til næsten alt.

Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-05 23:08

On Fri, 28 Oct 2005 17:05:25 +0200, "Jacob" <bip@bop.dk> wrote:

>"Falcon" <falcon1atemaildotdk> skrev i en meddelelse

>blå / mørkeblå og hvid er det jeg råder over.
>blå eller mørkeblå duer til næsten alt.
>
>Jacob

Er det færdigkøbte baggrunde og hvad har du så givet for dem & hvor?
Jeg synes at prof baggrunde er riiimelig dyre, så en "hjemmelavet"
løsning er at foretrække i første omgang.

mvh Falcon

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-10-05 23:21

Falcon wrote:

> Er det færdigkøbte baggrunde og hvad har du så givet for dem & hvor?
> Jeg synes at prof baggrunde er riiimelig dyre, så en "hjemmelavet"
> løsning er at foretrække i første omgang.

Dyre...! baggrundspapir i ruller, der er 2.72 meter bredde og 11 meter
lange koster kun 333,- kroner pr. rulle hos Ole Bruun Technical

http://www.obt.dk/baggrundspapir_kun_333_kr.htm

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 29-10-05 20:42

> Dyre...! baggrundspapir i ruller, der er 2.72 meter bredde og 11 meter
> lange koster kun 333,- kroner pr. rulle hos Ole Bruun Technical
>
> http://www.obt.dk/baggrundspapir_kun_333_kr.htm

Hej Niels!

Det skal lige bemærkes, at det er uden moms - Den kan vi flabede amatører jo
ikke slippe for
Så prisen er 416 kr + forsendelse.

Igen vil jeg lige henlede opmærksomheden på www.foto-walser.de
De har stofbaggrunde i adskilllige farver i str. 3 x 6 meter fra 69,90 euro
eller ca. 527 kr + forsendelse op til 6 x 8 meter til 129.,90 Euro eller ca.
980 kr.

De har også baggrundsstativer til 95 Euro incl tasker.

Nå for pokker, nu lyder jeg som et reklameindslag, men det er sq billigt.

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-05 11:53

On Sat, 29 Oct 2005 21:42:23 +0200, "Frodo Nifinger"
<jni@GIRAFtdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>980 kr.
>
>De har også baggrundsstativer til 95 Euro incl tasker.

Tak, Det vil jeg kigge nærmere på hvis jeg ikke kan finde en
stofforretning herhjemme der fører stof i 3m bredde.

mvh Falcon

Fra : Bo Bjerre

Dato : 30-10-05 12:36

Falcon wrote:

> Tak, Det vil jeg kigge nærmere på hvis jeg ikke kan finde en
> stofforretning herhjemme der fører stof i 3m bredde.

Jeg tror ikke du finder stof i almindelige forretninger i den bredde.
Men en symaskine kan løse opgaven på meget kort tid. Har du ikke sådan
en, er der mange forretninger, der gerne lige hjælper. Ellers kommer man
langt med en hæftemaskine.

Bo //

Fra : Jacob

Dato : 29-10-05 08:00

> Er det færdigkøbte baggrunde og hvad har du så givet for dem & hvor?
> Jeg synes at prof baggrunde er riiimelig dyre, så en "hjemmelavet"
> løsning er at foretrække i første omgang.
>
> mvh Falcon

Jeg kender ikke oprindelsen. det er noget tykt næsten filt agtigt stof. prøv
i en stof butik. de må om ikke andet vide det.

Fra : John Sahl

Dato : 30-10-05 13:00

Falcon wrote:
> Er der nogen der kender et sted hvor man kan købe sort/hvid stof der
> kan bruges som baggrund til studio. Det skal min være 3m bredt og 6-8m
> langt. Eller er der andre gode ideer til baggunde?

Jeg har set baggrundsstof på www.tradera.com men der er godt
nok ikke noget til salg der inde lige nu, men en af de større sælgere
der inde har det regelmæssigt til salg.

Kvaliteten kender jeg ikke, men det er ret billigt. Især da prisen er
i svenske dollars!

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede