Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Amatør fotograf søges til mindre opgave!
Fra : Anders Hansen

Dato : 28-10-05 13:04

Hej,

Vi er en mindre udviklingsvirksomhed på Frederiksberg. Vores salgsmateriale
og hjemeside trænger til nye friske billeder af vores kontormiljø,
medarbejdere osv... Hvis du mener opgaven kunne være noget for dig, så send
mig en kort præsentation af dig selv og evt. tidligere billede materiale. Vi
forstiller os, at skulle bruge en 10-15 billeder (digital).

Lad mig høre hvad det skal koste.

Med venlig hilsen

Anders Hansen - Innovalogic

Fra : emj

Dato : 28-10-05 19:02

Anders Hansen skrev:

>Lad mig høre hvad det skal koste.

Klovn. Forkert gruppe. Desuden er det aldeles ikke "en mindre opgave".

Hilsen emj

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 28-10-05 19:30

On Fri, 28 Oct 2005 20:01:46 +0200, emj <emj@> wrote:

>Klovn. Forkert gruppe. Desuden er det aldeles ikke "en mindre opgave".

med "en mindre opgave" sigtes der nok til "en mindre betaling"....

Fra : Erik Pilgaard Vinthe~

Dato : 28-10-05 20:04

Slap dog af mand. Anders spørger jo bare om du er interesseret - er du ikke
så spol videre. Det er da et fint tilbud til en der gerne vil tjene en
skilling på sin hobby.

- og så er det pisse irriterende der altid er nogen, som dig, der skal kloge
sig på hvad der må og ikke må skrives i visse nyhedgrupper. *** GET A LIFE
****

/Erik

Fra : Max

Dato : 28-10-05 20:24

Hej Erik

> - og så er det pisse irriterende der altid er nogen, som dig, der skal
kloge
> sig på hvad der må og ikke må skrives i visse nyhedgrupper. *** GET A LIFE

Hvad er det lige du laver ?

Mvh Max

Fra : ksk

Dato : 28-10-05 22:25

"Erik Pilgaard Vinther" <NOSPAM_e.p.vinther@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:4362762d$0$153$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
>
> - og så er det pisse irriterende der altid er nogen, som dig, der skal
> kloge sig på hvad der må og ikke må skrives i visse nyhedgrupper. *** GET

udmærket ERIK ... hvad fande betyde det jeg huske noget med et bryllup der
stod folk i kø for at deltage

KsK

Fra : Simon Nielsen

Dato : 29-10-05 00:53

"Erik Pilgaard Vinther" <NOSPAM_e.p.vinther@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> - og så er det pisse irriterende der altid er nogen, som dig, der skal
> kloge sig på hvad der må og ikke må skrives i visse nyhedgrupper. *** GET

Læs Fundatsen. Dette klasificeres som et opslag og det er denne gruppe ikke
beregnet til.

/Simon

Fra : Erik Pilgaard Vinthe~

Dato : 29-10-05 06:07

vrøvl

/Erik

Fra : Max

Dato : 28-10-05 19:32

Hej Anders

> Vi er en mindre udviklingsvirksomhed på Frederiksberg. Vores
salgsmateriale

I en udviklingsvirksomhed ved man måske ikke hvad ordet fritid betyder ?

Mvh Max

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-10-05 19:48

In article <436213be$0$1830$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Anders Hansen wrote:
> [...]
> mig en kort præsentation af dig selv og evt. tidligere billede materiale. Vi
> forstiller os, at skulle bruge en 10-15 billeder (digital).

Jeg kan godt gøre det for 5000 kr hvis vi kan få det til at passe med
engang jeg er i Kbh. Da jeg er amatør må du tage resultatet som
det bliver. Men mit udstyr er da i orden.

Fra : gonzo

Dato : 28-10-05 20:09

De vil bare have det billigt
http://www.innovalogic.dk/content/view/113/32/

med billede af Anders Hansen.

Jes

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-10-05 21:06

In article <43627737$0$177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, gonzo wrote:
> De vil bare have det billigt
> http://www.innovalogic.dk/content/view/113/32/
>
> med billede af Anders Hansen.

Netop. De har da ikke skalperet alle medarbejdere, og der er ingen
ubehagelige slagskygger. Og da jeg forventer at kunne gøre det lidt bedre,
så må jeg også sætte prisen derefter. Hvis de hellere vil bruge 999 kr
på et kamera, så står det dem frit for.

Desværre for dem mangler de også en korrekturlæser, men her kan jeg da give
lidt gratis bistand: ,,,,,,

De bør også se på hvordan leverandørerne staver til de produkter de anvender,
fremfor selv at vælge små/store bogstaver som de har lyst. Denne små/store
bogstaver ting er også er problem rundt om i teksten.

Jeg trækker mit tilbud tilbage. De bør i stedet bruge nogle penge så
en af deres mødre kan læse korrektur på sitet :)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-10-05 22:35

> [...]
>
> Jeg trækker mit tilbud tilbage. De bør i stedet bruge nogle penge så
> en af deres mødre kan læse korrektur på sitet :)

Wow, jeg begriber ikke, at du ikke er blevet til mere, jeg mener,,,,,, nå
nej ...... Med det potentiale ))

M.V.H.....Benny..

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 29-10-05 00:13

Povl H. Pedersen wrote:

> [...]
>
> Jeg trækker mit tilbud tilbage. De bør i stedet bruge nogle penge så
> en af deres mødre kan læse korrektur på sitet :)

Hvad er det der er ved at ske men den her nyhedsgruppe?

En fyr kommer forbi og tilbyder et mindre job, og så bliver han nærmest
svinet til, for ikke at have ordentlige billeder i forvejen, eller sætte
kommaer.

Tilbyd dog manden noget hjælp, og vis hvad en "amatør" dur til.

/Mogens - som bor for langt fra København til at kunne hjælpe.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 29-10-05 07:00

In article <4362b070$0$196$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Mogens Beltoft wrote:

> [...]
>
> Tilbyd dog manden noget hjælp, og vis hvad en "amatør" dur til.
>
> /Mogens - som bor for langt fra København til at kunne hjælpe.

Det gør jeg også, derfor satte jeg også prisen på det niveau jeg
har hørt en prof tager for et bryllup. Mit bud er at en prof kan gøre
for for måske 2-3000 kr. Og det burde et professionelt firma have råd
til.

Umiddelbart udgør billederne så lille en del af billedet, at det vil
være vigtigere for dem, at få læst korrektur. Det er mere end bare kommaer.
Der er for mange ord der staves med stort begyndelsesbogstav. Der er
sammensatte ord der er opdelt, så generelt en masse sjusketing en
stavekontrol ikke kan finde, men som springer i øjnene på folk der gik
i skole, dengang sådanne ting var indenfor pensum.

Hvis de vil hæve deres niveau, så er det vigtigt at de får den nødvendige
hjælp, og arbejde gjort ordentligt. Nye billeder vil ikke hjælpe meget på
helheden, udover hvis man skifter det af ham pizza-gutten.

Fra : Max

Dato : 29-10-05 07:12

Hej Mogens

> Hvad er det der er ved at ske men den her nyhedsgruppe?

Ja er det ikke forfærdentlig hvis man skal til at acceptere
jobannoncer i en fritidsgruppe, ja så køre det hele da
af sporet.

Mvh Max

Fra : Lars Månsson

Dato : 29-10-05 08:38

"Mogens Beltoft" <mogens@rust.beltoft.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> En fyr kommer forbi og tilbyder et mindre job, og så bliver han nærmest
> svinet til, for ikke at have ordentlige billeder i forvejen, eller sætte

Det kunne også være at denne nyhedsgruppe ikke er til opslag

> Tilbyd dog manden noget hjælp, og vis hvad en "amatør" dur til.

gerne dk.opslag.stillinger er den rette gruppe, hvad har du gjort for at
hjælpe

> /Mogens - som bor for langt fra København til at kunne hjælpe.

sludder, med den rette indstilling kan man alt

Hilsen
-Lars-

Fra : Jakob

Dato : 29-10-05 11:14

In article <4362b070$0$196$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
mogens@rust.beltoft.dk says...

> En fyr kommer forbi og tilbyder et mindre job, og så bliver han nærmest
> svinet til, for ikke at have ordentlige billeder i forvejen, eller sætte
> kommaer.

Fuldstændigt enig, det virker lidt langt ude. Nu er det jo ikke ligefrem
fordi det er tit at der er den slags "opslag" så et problem kan det
næppe kaldes.

Det bliver sgu gået i smås sko.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Max

Dato : 29-10-05 13:09

Hej Jakob

> fordi det er tit at der er den slags "opslag" så et problem kan det
> næppe kaldes.

Og du har ikke overvejet hvorfor den slags ikke kommer
særlig tit ?

Mvh Max

Fra : Jakob

Dato : 29-10-05 14:54

In article <4363652d$0$84016$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
Max_Jens@post9.tele.dk.invalid says...

> Og du har ikke overvejet hvorfor den slags ikke kommer
> særlig tit ?

Ja den køber jeg så ikke.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Max

Dato : 29-10-05 17:17

Hej

> Ja den køber jeg så ikke.

Det er jo heller ikke en markedsgruppe :)

Mvh Max

Fra : Heine Christensen

Dato : 30-10-05 10:51

"Mogens Beltoft" <mogens@rust.beltoft.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det der er ved at ske men den her nyhedsgruppe?

En stor børnehave - intet andet
Folk har mere travlt med at fortælle andre hvad de må og ikke må, end at få
noget seriøst ud af gruppen.

Når jeg synes en tråd tager en forkert drejning plejer jeg gerne at kigge
videre i en ny, livet er for kort til at hakke på andre.. Tag en wallash og
nyd livet

HC

Fra : Anders Hansen

Dato : 29-10-05 17:30

Hold da op,

Sikke et være postyr jeg fik sat i gang med dette indlæg.

Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke er videre befærdet i
nyhedsgruppemiljøet og jeg undskylder min ubetænksomhed i forbindelse med
mit indlæg. Jeg så godt der stod fritid i den gruppe jeg valgte, men jeg
syntes ikke, at kunne finde en anden gruppe, der var mere oplagt. Eneste
anden gruppe jeg kunne finde, handlede om salg af udstyr (måske den havde
været bedre - hvem ved). Ved efterfølgende refleksion, synes jeg, at kunne
undskylde mig med, at reglerne for grupperne bestemt ikke forekommer synlige
for nyankommende brugere - hvilket i mit tilfælde sikkert kunne have
forhindret denne situation. Hertil er der sandsynligvis et par stykker, der
vil mene, at disse regler er åbenlyse for enhver. Deres holdning respekterer
jeg naturligvis, jeg giver blot min til kende.

Hvis jeg skulle påpege et par menneskelige egenskaber, der ikke må være så
rare, at være i besidde af, så ville jeg selv allerhelst være foruden
forsmåenhed og intolerance. Der er næppe mange, der kan være uenig i, at der
blandt de svar mit indlæg har skabt, sidder et par personer med netop disse
triste egenskaber. Jeg er selvfølgelig klar over, at disse personer blot
giver deres mening til kende og givetvis ikke ville reagere på samme vis i
den virkelige verden. Af samme årsag rammer det heller ikke nær så hårdt,
når jeg selv, min virksomhed og mine evner herinde udstilles og kritiseres.
Ikke desto mindre er det stadig ubehageligt og jeg skal dertil skynde mig,
at sige tak til de personer, som uden kendskab til mig og mine hensigter
alligevel vælger, at se situationen fra begge sider. Det er rart, at se
tvivlen stadig kan komme en til gode.

Med venlig hilsen

Anders Hansen - Innovalogic.

Fra : ksk

Dato : 29-10-05 21:21

> [...]
> hensigter alligevel vælger, at se situationen fra begge sider. Det er
> rart, at se tvivlen stadig kan komme en til gode.

Hvis du tage Niels R ebbensen som er PROF fotograf så love jeg dig 10.000
hits på din site inden der er gået 30 dage efter signe skulle han være det
bedst du kan fremskaffe af fotografer han ha vundet flere pris og hans
arbejder er vidt berømmet og så er slet ikke dyr ..

KsK

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-10-05 09:14

> [...]
> at sige tak til de personer, som uden kendskab til mig og mine hensigter
> alligevel vælger, at se situationen fra begge sider. Det er rart, at se

Hej Anders

Du behøver bestemt ikke at undskylde... For du lagde da i det mindste mærke
til, at der står FRITID.

M.V.H.....Benny..