Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
var det ikke en ide med en dk.fritid.foto.~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-10-05 23:56

hvor i man kunne poste sine billeder - jeg er klar over man kan oppe
dme på hjemme sider og der altid kan findes gratis hjemme side plads -
men på den anden side det ene udelukker ikke det andet.

jeg er ikke selv aktiv i dk.fritid.foto - men jeg har da 6000 dias
og 3000 alm papir billeder - jeg ville da nok kunne synes det var
sjovt at dele dem med andre på lige fod med at se hvad andre formår at
lave - er det en ide at skrive en otd så gør jeg det da gerne ...
>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : Jacob Ask

Dato : 28-10-05 00:25

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> Bo M Mogensen
> When he hears you speak And says, "How does it feel
> To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Det ville for nogle (laes:migselv inkl.) vaere lettere irreterende, da
man i givet fald skulle finde en anden news-udbyder som holder bineare
grupper. Jeg vil da langt foretraekke at det bliver ved som det er nu.

Mvh
Jacob Ask

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-10-05 01:28

On 27 Oct 2005 16:25:06 -0700, "Jacob Ask" <jacob_ask@hotmail.com>
wrote:

>Det ville for nogle (laes:migselv inkl.) vaere lettere irreterende, da
>man i givet fald skulle finde en anden news-udbyder som holder bineare
>grupper. Jeg vil da langt foretraekke at det bliver ved som det er nu.

ja ok nu bruger ud google , men man kan jo finde news reader andre
steder
jeg tror ikke på forhånd tdc vil afvise gruppen -

de har da stadigt dk.binaer + nogen erotik grupper

Fra : Jacob Ask

Dato : 28-10-05 03:43

Bo M Mogensen wrote:

> ja ok nu bruger ud google , men man kan jo finde news reader andre
> steder
> jeg tror ikke på forhånd tdc vil afvise gruppen -

Jeg bruger google på arbejdet (da jeg ikke umidelbart må installere
noget software på maskinerne uden specifik tilladelse) og sunsite
derhjemme, ingen af disse har nogle binaere. Men ja hvis det blev sådan
må jeg jo ud og finde mig en anden news-server...

Mvh
Jacob Ask

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-10-05 03:56

On Fri, 28 Oct 2005 04:43:10 +0200, Jacob Ask <ask@FJERNexo.dk> wrote:

>Jeg bruger google på arbejdet (da jeg ikke umidelbart må installere
>noget software på maskinerne uden specifik tilladelse)

ok

>og sunsite
>derhjemme, ingen af disse har nogle binaere. Men ja hvis det blev sådan
>må jeg jo ud og finde mig en anden news-server...

det passer nu ikke helt sidst jeg tjekkede sunsite havde de
dk.binaer.kultur mener jeg - jeg kan ikke huske om de har flere
men jeg kunne godt forestille mig de også havde dk.binaer.historie

Fra : Hans

Dato : 28-10-05 10:12

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> dk.binaer.kultur mener jeg - jeg kan ikke huske om de har flere
> men jeg kunne godt forestille mig de også havde dk.binaer.historie
Sunsite har *ingen* binære grupper, har aldrig haft det og får forhåbentlig
heller ingen.

Hans

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-10-05 16:39

On Fri, 28 Oct 2005 11:12:22 +0200, "Hans" <nospam@kvik.org.invalid>
wrote:

>Sunsite har *ingen* binære grupper, har aldrig haft det og får forhåbentlig
>heller ingen.

ja så er det fordi du er ny på usnet sunsite har haft binaere grupper
- jeg ved så ikkeom de stadigt har den eller dem jeg skrev om men det
er well til at finde ud af

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-10-05 16:53

Bo M Mogensen wrote:
> ja så er det fordi du er ny på usnet sunsite har haft binaere grupper
> - jeg ved så ikkeom de stadigt har den eller dem jeg skrev om men det
> er well til at finde ud af

De stoppede i 2001 - så det er noget siden

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-10-05 18:43

On Fri, 28 Oct 2005 17:52:48 +0200, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

>De stoppede i 2001 - så det er noget siden

Hmm ..jaee ......:) men jeg tror nu stadigt de har ihvertilfælled en
den her binaer.kultur gruppe eller hvad det nu er den heder - har
postet det tidliger - det er ikke lige sådan at tjekke da man skal
have pasw for at komme ind på sunsite nu om dage og dte har jeg ikke
fået endnu ...

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 28-10-05 20:58

Bo M Mogensen wrote:
> Hmm ..jaee ......:) men jeg tror nu stadigt de har ihvertilfælled en
> den her binaer.kultur gruppe eller hvad det nu er den heder

Nej det har de ikke.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-10-05 01:14

On Fri, 28 Oct 2005 21:57:39 +0200, "Per H. Nielsen" <phn@dkscan.dkx>
wrote:

>Nej det har de ikke.

Nå ok jamen det havde de ihvertilfælled for ca 8 mdr siden

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 29-10-05 10:48

Nej, det havde de ikke.

-A
--
The Usenet Sect -- Resistance is futile. You will assimilate ò-|

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-10-05 10:44

Hans skrev:

> Sunsite har *ingen* binære grupper,

Korrekt.

> har aldrig haft det

Jo - det har de skam.

De lukkede for dem i 2001:
<http://groups.google.dk/group/dk.admin/msg/0f30267a68217726>

> og får forhåbentlig heller ingen.

Det tror jeg godt du kan regne med (altså at de ikke får).
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Hans

Dato : 28-10-05 10:53

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Korrekt.

> Jo - det har de skam.
>
> De lukkede for dem i 2001:
> <http://groups.google.dk/group/dk.admin/msg/0f30267a68217726>

Sorry - Den havde jeg lige overset.

> Det tror jeg godt du kan regne med (altså at de ikke får).

Heldigvis for det. Alt det binære flaf kan udmærket undværes. Det trækker
alt muligt andet med sig, da mange har så utroligt svært ved at overholde
fundsatserne.

Hans

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-10-05 16:40

On Fri, 28 Oct 2005 11:52:56 +0200, "Hans" <nospam@kvik.org.invalid>
wrote:

>Heldigvis for det. Alt det binære flaf kan udmærket undværes. Det trækker
>alt muligt andet med sig,

hvad ?

> da mange har så utroligt svært ved at overholde
>fundsatserne.

det går da ellers fint i de resterene danske binaere grupper

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-10-05 00:57

Bo M Mogensen skrev:

> hvor i man kunne poste sine billeder - jeg er klar over man kan oppe
> dme på hjemme sider og der altid kan findes gratis hjemme side plads -
> men på den anden side det ene udelukker ikke det andet.

Der bliver næppe oprettet flere binærgrupper. Og jeg har aldrig
ment at det var nogen god idé.

Krydspostet til: <news:dk.admin>,<news:dk.fritid.foto>
Fut til: <news:dk.admin>
Svar herpå sendes dertil hvis man ikke ændrer det.

--
Bertel

Fra : Jakob

Dato : 28-10-05 01:03

In article <ifm2m1thjq1uh2c87crtc7p56jektqv6fu@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...
> hvor i man kunne poste sine billeder - jeg er klar over man kan oppe
> dme på hjemme sider og der altid kan findes gratis hjemme side plads -
> men på den anden side det ene udelukker ikke det andet.

Næhh men jeg synes nu bare at det er noget bøvlet noget. Det er langt
mere smart blot at åbne det i en webbrowser. Og så du selv siger så er
det meget nemmere.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-10-05 01:10

Jakob skrev:

> Næhh men jeg synes nu bare at det er noget bøvlet noget. Det er langt
> mere smart blot at åbne det i en webbrowser.

Hvad er så problemet med en hjemmeside?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-10-05 01:31

On Fri, 28 Oct 2005 02:02:36 +0200, Jakob <no@mail.com> wrote:

> [...]
>
>Næhh men jeg synes nu bare at det er noget bøvlet noget. Det er langt
>mere smart blot at åbne det i en webbrowser. Og så du selv siger så er

ja men det sgu noget nemmer at poste dem i en gruppe og med den
almindelige asdl hastighed så er det tæt på det er lige så hurtigt at
hente dem + så slipper man for bøvlet emd at ligge dem på en
hjemmeside hvis man overhovedet ved hvordan hvad jeg f.eks ikke gør

Fra : Jakob

Dato : 28-10-05 09:51

In article <28s2m1h4c0uhk52k5afdq72i0sgclh5lkb@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> [...]
> hente dem + så slipper man for bøvlet emd at ligge dem på en
> hjemmeside hvis man overhovedet ved hvordan hvad jeg f.eks ikke gør

Ja det kan jeg da godt se. Men jeg ved eks. ikke hvordan jeg bruger en
newsreader til at smide det op. Det har jeg altid fundet bøvlet :0).

Men jeg vil da meget gerne fortælle dig om en nem løsning til webbrug.
Hvis man har lidt plads på en server (kan købes hos eks b-one.net for 9
kr om måneden) kan man smide billeder i et webgalleri ved blot at have
en genvej til en serverplads på skrivebordet i form af en mappe der
ligner alle andre.

Meget nemt og brugbart :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-10-05 16:38

On Fri, 28 Oct 2005 10:51:02 +0200, Jakob <no@mail.com> wrote:

> [...]
>
>Ja det kan jeg da godt se. Men jeg ved eks. ikke hvordan jeg bruger en
>newsreader til at smide det op. Det har jeg altid fundet bøvlet :0).

jamen det kan jeg lære dig på 3 minutter man bruger en power poster
hvis man skal ha mere idn et billed op ...

> [...]
>kr om måneden) kan man smide billeder i et webgalleri ved blot at have
>en genvej til en serverplads på skrivebordet i form af en mappe der

hæ hæ jamen det kunne da være vi skulle holde et fælles kursus :)

Fra : Ole Helms

Dato : 29-10-05 00:24

On Fri, 28 Oct 2005 02:31:23 +0200, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> skrev:

> [...]
>hente dem + så slipper man for bøvlet emd at ligge dem på en
>hjemmeside hvis man overhovedet ved hvordan hvad jeg f.eks ikke gør

Jeg er af den overbevisning, at mange af denne gruppes brugere ikke
ønsker at benytte af de binære grupper. Hvad skal vi så med en binær
gruppe?
Selv åbner jeg aldrig link til binære grupper, da jeg benytter
sunsite.

Selv du vil kunne finde ud af at bruge http://www.imageshack.us/ eller
http://my.fotopic.net/

Din interesse for gruppens ve og vel er prisværdig; din stædighed er
rendyrket omklamring.
Tror du for alvor nogen ville være interesseret i at se dine 9.000
billeder?

--
Venligst
Ole Helms

Fra : Brizz

Dato : 28-10-05 01:41

Bo M Mogensen wrote:
> jeg er ikke selv aktiv i dk.fritid.foto

Hvorfor så så interesseret i at få en binaer gruppe?
Dårlig ide da der er en del udbydere der ikke tilbyder binaer grupper.

--
Mvh Brian
---

Ved mail sæt et eller andet + @ foran mit domæne.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-10-05 03:50

On Thu, 27 Oct 2005 21:40:41 -0300, Brizz <rendmig@iroven.dk> wrote:

>Hvorfor så så interesseret i at få en binaer gruppe?

jeg synes det kunne være en smart måde at vise hianden billeder på

>Dårlig ide da der er en del udbydere der ikke tilbyder binaer grupper.

Nahh alle danske internet udbyder har nu binaere grupper inkl. tdc

Fra : John Sahl

Dato : 28-10-05 07:09

Bo M Mogensen wrote:
> Nahh alle danske internet udbyder har nu binaere grupper inkl. tdc

Men vi er flere og flere der vælger udbyderens alternative
newsserver som ikke tilsvines med binaert snask.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-10-05 16:34

On Fri, 28 Oct 2005 08:08:56 +0200, "John Sahl"
<spamnet@mandezonen.dk> wrote:

>Men vi er flere og flere der vælger udbyderens alternative
>newsserver som ikke tilsvines med binaert snask.

ja bestemt jeg lever 95 % af mit usnet liv på binaert news
det er yderst kompetente og seriøse mennesker der arbejder sammen.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-10-05 11:25

Bo M Mogensen wrote:
> Nahh alle danske internet udbyder har nu binaere grupper inkl. tdc

Sunsite og flere andre har ikke.

Og du nævner selv Tdc . de har også en ren tekst-server dtext.news.tele.dk -
den har heller ikke binære grupper, og derfor bruger mange den fordi den er
væsentlig hurtigere og mere stabil, da den ikke er belastet af binære
grupper.

Jan (der også bruger en ren tekstserver

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-10-05 16:42

On Fri, 28 Oct 2005 12:24:55 +0200, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

> [...]
>den har heller ikke binære grupper, og derfor bruger mange den fordi den er
>væsentlig hurtigere og mere stabil, da den ikke er belastet af binære

jamen hvis man VILLE se gruppen så måtte man jo bide i det sure æble
og bruge den anden news service

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-10-05 08:37

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> sjovt at dele dem med andre på lige fod med at se hvad andre formår at
> lave - er det en ide at skrive en otd så gør jeg det da gerne ...

Det er en rigtig dårlig idé, da sådan en binær gruppe lynhurtigt vil
drukne i pornografiske billeder...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-10-05 16:35

On Fri, 28 Oct 2005 09:36:53 +0200, Niels Riis Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Det er en rigtig dårlig idé, da sådan en binær gruppe lynhurtigt vil
>drukne i pornografiske billeder...

hvorfor skulle den det der er 2 danske erotiske binaere grupper
som selv tdc har

Fra : ksk

Dato : 28-10-05 17:13

> Det er en rigtig dårlig idé, da sådan en binær gruppe lynhurtigt vil
> drukne i pornografiske billeder...

synes nu også det er en god ide men tror -NRE desværre har rette for først
gang
KsK

Fra : Karsten Jensen

Dato : 02-11-05 22:53

On Fri, 28 Oct 2005 00:55:32 +0200, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

>hvor i man kunne poste sine billeder - jeg er klar over man kan oppe
>dme på hjemme sider og der altid kan findes gratis hjemme side plads -
>men på den anden side det ene udelukker ikke det andet.

jo - synes det er en god idé - måske burde den bare ligge under de
binære grupper i stedet.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-11-05 23:23

On Wed, 02 Nov 2005 22:53:15 +0100, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

>jo - synes det er en god idé - måske burde den bare ligge under de
>binære grupper i stedet.

jamen det kan man da sagten , selv om det er en og samme sag :) Nå men
i så fald ville den heder dk.binaer.fritid.foto -
jeg tviler godt nok på at en sådan gruppe kan lade sig gøre da der
hersker en binaer forskrækelse i mellem gamle fido folk styre gruppen
og tdc :) - men derfor behøver man jo ikke at lade en go ide gå usagt
hænd !

Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-11-05 13:00

Støtter i hvertfald en oprettelse....