Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Ledning ixus til pc
Fra : WM

Dato : 20-10-05 18:41

Hej

(Ny i gruppen)

Jeg har smidt min ledning mellem min canon ixus 500 og pc'en væk. Kan bare
ikke finde den igen.

Hvor kan man købe en ny, og hvad koster en sådan?

(Nej, min canon ixus 500 er ikke "varm" hvis nogen skulle foranlediges til
at tro det)

Mvh
M Mathisen

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 20-10-05 18:46

WM wrote:

> Hej

> Hvor kan man købe en ny, og hvad koster en sådan?

Er det ikke bare en mini USB til USB?
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800263

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://ravn-jonsen.net

Fra : WM

Dato : 20-10-05 19:09

Det ved jeg ikke ret meget om.
Nogen der kan svare?

mvh

M Mathisen

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 20-10-05 19:43

WM wrote:
> Det ved jeg ikke ret meget om.
> Nogen der kan svare?

Nå, så må vi andre jo prøve.. Ligner dit stik ikke dette:
http://www.e-camera.ru/l/e-cams/canon/ixus500/3_7.jpg
og linket jeg tidligere sendte var vist til
http://www.dcscable.de/images/amazonbox/miniusb1.jpg 5'eren. Så jeg vil
tro de passer.
Ellers gå ned i din lokale fotobutik, de kan afgøre det på 5 min...

Fra : WM

Dato : 20-10-05 19:52

Sådan Bjarke.

Jeg tror du ramte plet. Det ligner det helt godt.
Jeg smutter ned til foto-shoppen i morgen og forhører mig.
Tak for svaret.

mvh

Fra : Jacob Ask

Dato : 20-10-05 21:34

Hvis det nu viser sig at det er en alm. miniusb-usb saa find den i
vilken somhelst discount computerbiks. Er ret sikker paa at canon
forlanger noget der minder om 2-300% for at skrive sit navn paa
kabelet.

Mvh
Jacob Ask

Fra : Ralph

Dato : 20-10-05 22:34

"WM" <loumic@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hvor kan man købe en ny, og hvad koster en sådan?
Mon ikke det er billigere at købe en kortlæser, bare en ide?

--
venligst
Ralph

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 21-10-05 10:16

Ralph wrote:

> Mon ikke det er billigere at købe en kortlæser, bare en ide?

Man kan jo også andre ting, end kun overføre billeder med et kabel.