Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med selv at hjemtage fotoudstyr~
Fra : Ivar

Dato : 18-10-05 09:44

Hvordan er priserne i Hong Kongs lufthavn?
Hvordan er det generelle prisniveau i Hong Kong/Kina?

Det er et Canon jeg påtænker at købe.

Ivar Magnusson

--
Prøv den gratis MesNews, hvis du med Outlook Express mangler:
yEnc, XFace/Face, automatisk synkronisering mm.

Fra : rauhe2000@gmail.com

Dato : 18-10-05 11:29

Du kan evt checke flg. link til en HK baseret eBay forhandler, han har
vist også en fysisk shop derovre:
http://stores.ebay.com/UR-Galaxy-Ltd-Photo-Electronics_W0QQssPageNameZVIStoreHeaderLinksQQtZkm?

Jeg kunne forestille mig det var nogen gode priser han giver.
Hilsen
John

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 18-10-05 15:40

In article <1129631351.073918.19300@z14g2000cwz.googlegroups.com>, rauhe2000@gmail.com wrote:
> [...]
>
> Jeg kunne forestille mig det var nogen gode priser han giver.

jeg har bare det problem, at jeg har ventet lidt længe på nogle
filtre fra ham. De forsvandt angiveligt sammen med flere andre
sendingr, og selvom det er over 1 måned siden har han ikke
sendt nye endnu :(

Fra : Simon Tved Bakken

Dato : 19-10-05 12:03

Povl H. Pedersen wrote:

> [...]
> filtre fra ham. De forsvandt angiveligt sammen med flere andre
> sendingr, og selvom det er over 1 måned siden har han ikke

har du prøvet at maile til ham, han plejer at svare ret hurtigt. Jeg
købte et objektiv+filter af ham, og da pakken endelig nåede frem (efter
et dejligt langt ophold hos toldafdelingen i PostDK) var der ikke noget
filter. Mailede igen igen til ham, og han svare samme dag, at han ville
undersøge det. Modtog filtret 4 dage efter...

vh Simon