Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ny objektiv type
Fra : waal

Dato : 17-10-05 10:37

Atmosfærisk, mini zoom makro, F3.5-5.6II, t.pentax spejlreflekskamera, nypr.
1500 kr

Fra : Futte

Dato : 17-10-05 10:48

"waal" <waal@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Atmosfærisk, mini zoom makro, F3.5-5.6II, t.pentax spejlreflekskamera,
> nypr. 1500 kr

Hvor har du set sådan en fætter?

Mvh. Futte.

Fra : ab©

Dato : 17-10-05 12:45

"waal" <waal@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Atmosfærisk, mini zoom makro, F3.5-5.6II, t.pentax spejlreflekskamera,
> nypr. 1500 kr

Det virker noget "luftigt" - mon der er tale om et objektiv til brug ved
afbildning af luftkasteller og fatamorgana?

ab (-c:)

Fra : waal

Dato : 17-10-05 13:04

"ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> Det virker noget "luftigt" - mon der er tale om et objektiv til brug ved
> afbildning af luftkasteller og fatamorgana?
>
> ab (-c:)

Man skal nok vare sig for træk i øjet når man bruger den slags

Michael

Fra : waal

Dato : 17-10-05 13:00

"Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "waal" <waal@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Hvor har du set sådan en fætter?

sakset på dba
Michael

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 17-10-05 14:18

"Hvor har du set sådan en fætter?"

Hvis den er uden luft, er du måske interesseret? Jeg har den som Aspherical,
som godt kan sælges Det er en Sigma i øvrigt ... Men nu bliver det vist
OT i denne gruppe...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Futte

Dato : 17-10-05 15:35

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis den er uden luft, er du måske interesseret? Jeg har den som
> Aspherical, som godt kan sælges Det er en Sigma i øvrigt ... Men nu

Kommer meget an på hvad den passer til.

Mvh. Futte.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 17-10-05 18:08

"Kommer meget an på hvad den passer til"

Pentax.

Jeg vil evt. gerne bytte, mangler en 100-135mm fast brændvidde

Fra : Futte

Dato : 17-10-05 19:47

> "Kommer meget an på hvad den passer til"
>
> Pentax.
>
> Jeg vil evt. gerne bytte, mangler en 100-135mm fast brændvidde
>
> --
> Mvh.

Selvfølgelig Pentax, det stod der jo også,det havde jeg liiige overset, jeg
er bange for at den bliver lidt svær at presse på mit EOS 20D. men måske med
en fil og lidt gaffa-tape. ))

Mvh. Futte.

Fra : waal

Dato : 17-10-05 21:52

> [...]
>
> Selvfølgelig Pentax, det stod der jo også,det havde jeg liiige overset,
> jeg er bange for at den bliver lidt svær at presse på mit EOS 20D. men

Nu er det jo et atmosfærisk fænomen så du stiller blænden på cumulus og
lader automatiken om resten
Michael

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 18-10-05 09:22