Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Nye billeder fra uge 41 - 2005
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 16-10-05 18:38

Så er der lidt nye knipserier fra uge 41 - 2005
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_1of6.html

-take it or leave it...

--
Best Regards - Niels Riis Ebbesen - Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke
Telefon: 47 17 56 22 - Mobil: 40 33 69 40 - e-mail info@niel-ebbesen.net

Fra : Morten Wartou

Dato : 16-10-05 18:57

> Så er der lidt nye knipserier fra uge 41 - 2005
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_1of6.html

Desværre får jeg blot:

"Forbidden
You don't have permission to access /new_photos/preview_1of6.html on this
server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an
ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.33 Server at niels.local Port 80"

Er det fordi jeg har udøvet reel kritik af dine billeder?

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-10-05 20:11

Morten Wartou skrev den 16-10-2005 19:56:
> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

> Desværre får jeg blot:
>
> "Forbidden.....

Få dig dog en ny IP-adresse, så er den potte ude.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Palle Jensen

Dato : 16-10-05 20:16

On 16 okt 2005, Carsten Riis wrote in dk.fritid.foto:

> Få dig dog en ny IP-adresse, så er den potte ude.

Kør over en proxy, hvis du vil se knipeserierne.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Anders

Dato : 17-10-05 00:52

> Så er der lidt nye knipserier fra uge 41 - 2005
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_1of6.html

Talentløse knipserier

/anders

Fra : Hans

Dato : 17-10-05 04:49

Niels Riis Ebbesen wrote:
> Så er der lidt nye knipserier fra uge 41 - 2005
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_1of6.html
>
> -take it or leave it...

Hvorfor bruger du en diskussionsgruppe i slet skjult salgsøjemed?

"Klik her og læs hvordan du nemt kan købe billedet"

Ovenstående linie er sakset fra dit site.

Hans

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 17-10-05 09:00

Hans wrote:

> Hvorfor bruger du en diskussionsgruppe i slet skjult salgsøjemed?

Jeg har ikke sat noget til salg i denne gruppe, jeg har kun henvist til
en udstilling af mine billeder, og i den forbindelse er det ligegyldigt,
hvad der står på min hjemmeside.

Hvis du læser denne gruppes fundats
www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto - så kan du konstatere, at
den også er oprettet til proff. fotografer, og det ligger vel i sagens
natur, at de lever af at sælge deres billeder...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ksk

Dato : 17-10-05 10:36

> Hvorfor bruger du en diskussionsgruppe i slet skjult salgsøjemed?
>
> "Klik her og læs hvordan du nemt kan købe billedet"
>
> Ovenstående linie er sakset fra dit site.
>
> Hans

ja det er ren spam fra ham NRE tror det er gået han til hoved at han ha
solgt et par billederne til Valby bladet
KsK

Fra : Erling Hansen

Dato : 17-10-05 13:24

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Så er der lidt nye knipserier fra uge 41 - 2005
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_1of6.html
>
> -take it or leave it...

Giver du rabat på dusinet? Det var dog en jævnt kedelig stribe -
altsammen ting som er set før indtil ulidelighed, og du tilføjer absolut
ikke noget til det vante. Et enkelt billede: Kontor (med de blå rammer
foran) har et lille tilløb.
Næste gang, ku du så ikke prøve den gode gamle øvelse at udvælge 1 - ét
- eet - billede til at være det bedste, og så lægge dét ud på gruppen.
Mvh
Erling

Fra : Henri Gath

Dato : 17-10-05 22:02

> Så er der lidt nye knipserier fra uge 41 - 2005
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_1of6.html
>
> -take it or leave it...

Tror, jeg leaver det........