Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manfrotto classic.
Fra : Jacob Lyster

Dato : 14-10-05 20:18

Davs alle.

Har købt subj i tyskland, men der var ikke noget hoved med, efter et
kig på http://www.technikdirekt.de under manfrotto, viser det sig at
der er masser af forskellige hoveder til det stativ, har før brugt
snap lås eller hvad det nu hedder, men nu kan jeg så se at man kan få
en uden snaplås, med kugle istedet, hvad skal man vælge, er måske mest
til den uden snaplås da det må være mest stabilt.
Med venlig hilsen
Jacob Lyster
www.lysters.dk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 14-10-05 23:02

Jacob Lyster wrote:
> [...]
> en uden snaplås, med kugle istedet, hvad skal man vælge, er måske mest
> til den uden snaplås da det må være mest stabilt.

ubetinget MED snap lås. Der er ikke problemer med stabilliteten, med
mindre du vælger for lille hode, i forhold til hvad det skal bære. Jeg
bruger selv en 6kantet til min 600mm, og den er temmelig tung.

Bo //