Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
350d manual
Fra : anders

Dato : 14-10-05 19:17

Er der nogen som kan hjælpe har lige købt et 350D kamera men der er kun
Tysk, Fransk og Italiensk manual med.
Kan jeg finde en Dansk/Engelsk manual online et steder?

Anders

Fra : Max

Dato : 14-10-05 19:30

Hej Anders

> Kan jeg finde en Dansk/Engelsk manual online et steder?

Den kan du da få hos forhandleren.

Mvh Max

Fra : Jacob Ask

Dato : 14-10-05 19:59

Du kan ogsaa finde dem paa ww.canon.com.au (under support)

Mvh
Jacob Ask

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-10-05 20:58

anders wrote:
> Er der nogen som kan hjælpe har lige købt et 350D kamera men der er
> kun Tysk, Fransk og Italiensk manual med.
> Kan jeg finde en Dansk/Engelsk manual online et steder?
> Anders

Som Max er inde på, så kan din lokale fotohandler skaffe dig en fra Canon
Danmark - de sælger den meget gerne for ca 500 kr

Canon Danmark står selv for trykningen af den danske manual, og de vil meget
naturligt ikke forære den væk til dem, der køber kameraet udenom dem, så den
danske kan ikke downloades (lovlig ihvertfald).

Men På Canon USA, Canon Canada, Canon Australien, Canon Asiens
fl.flhjemmesider kan du downloade en engelsk udgave.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : AON

Dato : 15-10-05 01:57

Hvad er der galt med den tyske ?

Slå op og prøv af hehehe

mvh
aon

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-10-05 08:31

In article <435053c2$0$8814$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, AON wrote:
> Hvad er der galt med den tyske ?
>
> Slå op og prøv af hehehe

Ja, vi andre har vel betalt skat for at han i flere år har lært
sproget.

Fra : anders

Dato : 19-10-05 21:11

Nå så det har i! I Kan Da godt købe den Tyske af mig billigt Hvis i Gerne
vil bruge sådan en