Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritisk fejl i digitalkameraer
Fra : Ukendt

Dato : 13-10-05 14:58

Fra : condrup.net

Dato : 13-10-05 16:26

"Bent Eriksen" <bbe[AT]tdcadsl[DOT]dk> skrev i en meddelelse
> <http://www.itsvar.dk/jcs/news/news.aspx?id=13af724954754d66b3099bb63883393a>
>
> /Bent

[quote]hvis enhederne udsættes for høje temperaturer eller fugtige
omgivelser. [/quote]

Ja, flot.. det er jo ligesom også kun et fåtal kamera typer der kan holde
til den slags (ex: Pro SLR og stadigt indenfor rimelighedens grænser..) De
som evt. udsætter deres kameraer for "ekstreme" tilstande, som fugt eller
høj varme, er nok selv ude om det, det er jo kendt at elektronik ikke er
vild med disse ting..

Skulle nok havde heddet "Kameraer kan gå i stykker når enhederne udsættes
for høje temperaturer eller fugtige omgivelser."

Næppe noget at miste søvn over..

Mvh Ole C

Fra : Esben

Dato : 13-10-05 17:17

"condrup.net" <contactREMOVECAPS@condrup.net> skrev i en meddelelse

> Skulle nok havde heddet "Kameraer kan gå i stykker når enhederne udsættes
> for høje temperaturer eller fugtige omgivelser."
>
> Næppe noget at miste søvn over..

Det kommer jo an på hvad der menes med høje temperaturer. Hvis ikke kameraet
kan holde til at være med på ferie til fx Egypten, så er det da et problem.

--
Esben

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 13-10-05 17:31

"Esben" <esben@gruf.LAND> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kommer jo an på hvad der menes med høje temperaturer. Hvis ikke
> kameraet kan holde til at være med på ferie til fx Egypten, så er det da

De producenter der kunne interessere mig (Canon Nikon), udbedre fejlen
gratis, så jeg tager det helt roligt, især da jeg heller ikke har de omtalte
modeller

Artiklen er skrevet noget sensations præget, men det er der jo ikke noget
usædvanligt i

Mvh
Kenneth

Fra : waal

Dato : 13-10-05 18:33

> [...]
>
> Skulle nok havde heddet "Kameraer kan gå i stykker når enhederne udsættes
> for høje temperaturer eller fugtige omgivelser."

Og kan ikke bruges i Thailand og omliggende herreder

mvh
Michael