Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mennesker fra Kina
Fra : per

Dato : 11-10-05 10:14

Fotos fra min tur til Kina 10.9 - 2.10, som gik over Beijing, Chengdu, x, y,
z, Kunming, Shanghai.
Alle billeder er taget med Pentax *ist D og Sigma 24-135/2.8-4.5
Galleri lavet med Breeze.
Ret snart vil der komme det resterende udvalg af de i alt 1041 fotos jeg
tog.

Her er udvalgte fotos:
http://www.abcdefgh.dk/Kina/mennesker/kina291a.htm
http://www.abcdefgh.dk/Kina/mennesker/kina619a.htm
http://www.abcdefgh.dk/Kina/mennesker/kina741a.htm
http://www.abcdefgh.dk/Kina/mennesker/kina921a.htm,

eller du kan se alle:
http://www.abcdefgh.dk/Kina/mennesker/

Kommentarer er velkomne, både i gæstebog og i NG

Med venlig hilsen
Per

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 11-10-05 11:03

per wrote:

> [...]
>
> eller du kan se alle:
> http://www.abcdefgh.dk/Kina/mennesker/
>
> Kommentarer er velkomne, både i gæstebog og i NG

Tja... det er sådanset fine billeder, men jeg kan ikke lade være med at
tænke på, at hvis disse 4 motiver var taget af danskere på gaden i
København, så ville de ikke være noget særligt...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 11-10-05 12:17

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message
> Tja... det er sådanset fine billeder, men jeg kan ikke lade være med at
> tænke på, at hvis disse 4 motiver var taget af danskere på gaden i
> København, så ville de ikke være noget særligt...

Kommer vel an på om man er kineser

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Finsensgade 48, 4tv
8200 Aarhus N.
Denmark

(0045) 86 72 55 88
(0045) 60 72 55 88

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 11-10-05 12:44

Thomas Schreiber wrote:

> Kommer vel an på om man er kineser

Ja... for en kineser vil nogle hverdagsmotiver fra strøget i København,
sikkert være noget eksotisk og spændende...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : per

Dato : 11-10-05 13:54

Niels Riis Ebbesen wrote:
> Ja... for en kineser vil nogle hverdagsmotiver fra strøget i
> København, sikkert være noget eksotisk og spændende...

Næppe, for strøgene i byerne i Kina ligner Strøget i København, bortset fra
at de er større og der er en del flere kinesere

mvh per

Fra : Thomas

Dato : 11-10-05 14:39

Få så de resterende billeder online!

Jeg tager selv til Kina igen til sommer, og det er altid rart at lade
sig inspirere af andres billeder.

Thomas

Fra : Kenneth

Dato : 11-10-05 16:02

Hej Per
291a & 297a er rigtigt rigtigt god set - dejlige billeder.
Hvor fandt du dem henne, ude på landet et sted?
De andre du viser er ok, men ikke helt på højd med de to andre IMHO - glæder
mig til at se flere fra samme serie

/Kenneth

Fra : per

Dato : 11-10-05 20:00

Kenneth wrote:
> [...]
> De andre du viser er ok, men ikke helt på højd med de to andre IMHO -
> glæder mig til at se flere fra samme serie

Nej, allesammen er fra byer.
mvh per

Fra : Peter Loumann

Dato : 11-10-05 20:22

"Kenneth" <kisbye-taichichuan@mail.dk[FJERN CHUAN]> skrev:

>291a & 297a er rigtigt rigtigt god set - dejlige billeder.

Jeg synes også der er mange gode - faldt især for

http://www.abcdefgh.dk/Kina/mennesker/kina154a.htm

http://www.abcdefgh.dk/Kina/mennesker/kina741a.htm
http://huse-i-naestved.dk

Fra : /Peter

Dato : 11-10-05 20:19

"per" <falskadrPer@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Kommentarer er velkomne, både i gæstebog og i NG

Fine billeder Per, synes umiddelbart bedst om dette:
http://www.abcdefgh.dk/Kina/mennesker/kina291a.htm

Spurgte du dem om lov, inden du fotograferede dem

/Peter

Fra : per

Dato : 12-10-05 11:33

/Peter wrote:
> Fine billeder Per, synes umiddelbart bedst om dette:
> http://www.abcdefgh.dk/Kina/mennesker/kina291a.htm
>
> Spurgte du dem om lov, inden du fotograferede dem

Ja, men jeg er ikke helt sikker på, at de forstod mit københavnske!
Jeg viste dem med kameraet at jeg gerne ville tage et billede, og hvis de
ikke protesterede, hvad nogen gjorde, så tog jeg billeder og viste dem
bagefter.

Der var også nogle som bare jeg gjorde mine til at rette kameraet mod dem
løb næsten skrigende væk!

mvh
Per

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 11-10-05 22:02

Hej Per

On Tue, 11 Oct 2005 11:13:42 +0200, "per" <falskadrPer@tiscali.dk>
wrote:

>Fotos fra min tur til Kina 10.9 - 2.10, som gik over Beijing, Chengdu, x, y,
>z, Kunming, Shanghai.
>
>Her er udvalgte fotos:
>http://www.abcdefgh.dk/Kina/mennesker/kina291a.htm

Dette billede syntes jeg er et helt vidunderligt porträt.

De andre er skam også fine, men det her er efter min mening lige det
her strå bedre.

mvh Hans Peter Larsson

Visby Sverige

Fra : Morten Wartou

Dato : 11-10-05 22:40

> [...]
>
> eller du kan se alle:
> http://www.abcdefgh.dk/Kina/mennesker/
>
> Kommentarer er velkomne, både i gæstebog og i NG

Jeg synes der er mange fine portrætter, teknisk er de rigtigt gode, bortset
fra 649a, som er udbrændt på den kedelige måde.
http://www.abcdefgh.dk/Kina/mennesker/kina291a.htm er jo en gammel kineser
som man forventer en gammel kineser skal se ud - glimrende!

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Hans Kruse

Dato : 12-10-05 19:48

"per" <falskadrPer@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> Galleri lavet med Breeze.
> Ret snart vil der komme det resterende udvalg af de i alt 1041 fotos jeg

Mange fine billeder! Kina er et spændende sted at besøge.

--
Kind Regards,
Hans Kruse