Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamera til max. 2000,- ?
Fra : Olsen

Dato : 10-10-05 20:24

Farmor på 81 ønsker sig brændende et digitalt kamera.

Vi kan samle 2000,- til formålet.

Har selv et Canon Ixus 750, tidligere haft et A95 og synes derfor at Canon
er let at betjene (det er mig der skal hjælpe farmor igang!)

EDBpriser lister bl.a. et Canon Digital IXUS 40 til lige under beløbet, men
det har selvfølgelig nogle år på bagen, men er vel stadig godt?

Ellers andre forslag?

\Olsen

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 10-10-05 20:47

"Olsen" <snyd@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> EDBpriser lister bl.a. et Canon Digital IXUS 40 til lige under beløbet,
> men det har selvfølgelig nogle år på bagen, men er vel stadig godt?

Mon ikke IXUS er for småt? Jeg vil gå efter noget større, og noget med et
bedre greb. Et Canon i A serien, feks. A85, ville efter min mening være
perfekt. Godt greb, fornuftig størrelse og du kender i forvejen kameraet.

Mvh
Kenneth