Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon s80 - erfaringer?
Fra : Peter

Dato : 07-10-05 09:25

Hejsa

Var den glade ejer af et Canon S50 - indtil det blev stjålet.
Nu er jeg på udkig efter en afløser, og jeg synes S80 ser interessant -
også selvom det ikke understøtter RAW mere.

Er der nogen af jer, der har det? Eller måske har links til tests -
synes ikke, jeg kan finde nogen.

Mvh. Peter

Fra : Gert Medom

Dato : 07-10-05 19:37

atespam@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også selvom det ikke understøtter RAW mere.
>
> Er der nogen af jer, der har det? Eller måske har links til tests - synes

kameraet er ret nyt så jeg har endnu ikke set anmeldelser af det. Det eneste
jeg har set er flg. omtale, ved ikke om du bli´r klogere af det.

http://www.akam.dk/nyhed/digitalkamera/kraftig_powershot_s80_fra_canon/18455

Er selv ret varm på kameraerne i S-serien.

objektivet i S60 og S70 har fået kritik for tøndefortegning i
vidvinkelstillingen.

/ Gert

Fra : Poul Kaasing

Dato : 10-10-05 19:54

Er dog lidt træt af at de har flyttet rundt på knapperne, så man ikke kan
bruge sit gamle undervandshus.

/Poul

Fra : Gert Medom

Dato : 13-10-05 05:47

g over de mnglende mulighed for RAW fotografering. Der tror jeg
de har skudt sig selv i foden..

-----
Mvh

- Gert M.