Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogen der kender Canon Powershot A410
Fra : Søren Nielsen

Dato : 06-10-05 21:03

Hej

Jeg er lidt lun på et Canon Powershot A410, hvor både størrelsen og prisen
passer mig fint. Men jeg kunne godt tænke mig at læse lidt mere om og gerne
hvis der er nogen der har personlige erfaringer med det? A400 fik vist lidt
kritik for at være langsom, men er det også tilfældet med det her?

Søren

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 06-10-05 23:05

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> lidt
> kritik for at være langsom, men er det også tilfældet med det her?

Jeg købte sådan et på et tidspunkt. Som du selv skriver er det uendelig
langsomt. Så langsomt at jeg afleverede det tilbage. Jeg har et gammelt,
efterhånden kult, Canon A10 og det tager lige så fine billeder og arbejder
noget hurtigere i menuerne. Har du set på A510 og A520? Evt. de nye 610 og
620 modeller hvis det skal være fra kanon. Ellers laver Fuji nogle fine små
kameraer.

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Finsensgade 48, 4tv
8200 Aarhus N.
Denmark

(0045) 86 72 55 88
(0045) 60 72 55 88

Fra : Brian Lund

Dato : 06-10-05 23:09

> [...]
lidt
> kritik for at være langsom, men er det også tilfældet med det her?

Udemærket kamera, men hvis det var mig ville jeg nok ofre bare lidt mere og
få et A520 som har mulighed for manuelle indstillinger, en megapixel mere og
4x zoom, plus at der er lidt mere med på billedet zoomet ud (35mm equiv. vs.
41mm equiv.) - Der er ca. 300 kr forskel ;)

Brian

Fra : Søren Nielsen

Dato : 07-10-05 12:56

Søren Nielsen wrote:
> Hej
>
> Søren

Tak til jer begge for svarene. Så havde jeg desværre ret i min formodning om
at det var en anelse langsomt. Men så tror jeg i stedet for jeg vil kigge på
A520.

Søren

Fra : Michael

Dato : 07-10-05 15:07

wrote:

> [...]
> at det var en anelse langsomt. Men så tror jeg i stedet for jeg vil kigge på

Jeg har et A520, det er udemærket kamera,det tager fine billeder, men
jeg synes det er lidt langsomt Det var mit første digitalkamera, så
jeg har ikke noget sammenligningsgrundlag, har dog siden opgraderet til
et DSLR.

Mvh. Michael

Fra : Søren Nielsen

Dato : 07-10-05 17:43

Michael wrote:

> [...]
> jeg synes det er lidt langsomt Det var mit første digitalkamera,
> så jeg har ikke noget sammenligningsgrundlag, har dog siden

Tak for input. Er det så billigt til salg? ;)

Søren

Fra : Michael

Dato : 08-10-05 06:46

Søren Nielsen wrote:

> Tak for input. Er det så billigt til salg? ;)
>
> Søren

Nixen bixen Hvis jeg ikke gider at slæbe rundt på mit DSLR + udstyr, kan
A520éren nemt ligge i en jakkelomme.
Mvh. Michael