Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med Marc's Fotobörse?
Fra : condrup.net

Dato : 05-10-05 11:42

Hej.

Nogen herinde, som har erfaringer med deres brugtudstyr, priser samt
levering ?

http://www.ac-foto.com/fotoboerse/index.html

Med venlig hilsen
Ole C.
www.condrup.net

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 05-10-05 13:41

"condrup.net" <contact@REMOVECAPScondrup.net> wrote in message
> Hej.
>
> Nogen herinde, som har erfaringer med deres brugtudstyr, priser samt
> levering ?

Deres priser er ofte langt over hvad der er rimligt for deres varer. Spørg
efter billede inden køb inden du køber nyt glas hos dem. Har ført set
eksempler på bedste karakter glas med mindre ridser og støv.

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Finsensgade 48, 4tv
8200 Aarhus N.
Denmark

(0045) 86 72 55 88
(0045) 60 72 55 88

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 05-10-05 16:07

"condrup.net" <contact@REMOVECAPScondrup.net> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Nogen herinde, som har erfaringer med deres brugtudstyr, priser samt
> [...]

Prisen er rimelig høj sammenlignet med ebay.de og tilsvarende, men de ting
jeg har købt derfra har været i orden, og deres klassificering har været
helt i orden. Jeg syntes de varer jeg fik var i bedre stand end hvad jeg
havde forventet.

MVH
Thomas

Fra : Ole Sahl

Dato : 05-10-05 20:13

> [...]
> Hej.
>
> Nogen herinde, som har erfaringer med deres brugtudstyr, priser samt

Har købt et Canon 70-200 f/4L der fra og det lever 100% op til
forventningerne.

Prisen var ok og leveringen lige efter bogen.

Du kan ofte få ret gode priser for ellers usælgeligt analogt udstyr når du
køber andet udstyr der nede. F.eks. solgte jeg alt mit Minolta udstyr og fik
lidt over 1000 kroner for udstyr jeg ellers ikke var kommet af med.

--
Venlig hilsen
Ole Sahl