Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opdatering samt billeder fra katastrofen i~
Fra : www.jkhansen.dk

Dato : 03-10-05 20:06

Jeg deltog i redningsarbejdet efter Tsunami katastrofen i det nordlige
Sumatra (Aceh provinsen) i Indonesien. Efter meget pres, har jeg langt om
længe fået billederne derfra, lagt på mit site, som samtidig har været
igennem en omfattende ombygning.

Billederne er ikke af særlig "kunsterisk" art, men blot en registrering af
områderne jeg arbejdede i.

Selv om det nu er snart 9 mdr siden jeg kom hjem, har billederne vakt mange
følelser til live, og det har været et noget bevæget arbejde, blot at
gennemgå de mange billeder. Og jeg blev ganske udmattet. Derfor er det ikke
blevet til mere en en grovsortering og præsentationen af dem er heller ikke
af et layout som jeg er særlig stolt af.

Jeg håber alligevel, at i vil finde dem interessante.

http://www.jkhansen.dk/index.html

Sidens layout ødelægges ved "deep link", men billederne fra Aceh nåes med et
enkelt klik fra forsiden.

--
MVH J K Hansen
www.jkhansen.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-10-05 10:08

www.jkhansen.dk wrote:

> Billederne er ikke af særlig "kunsterisk" art, men blot en registrering af
> områderne jeg arbejdede i.

Tja... navigationen på siden er mildt sagt elendig, og serveren er
katestofal langsom, så jeg har kun set et på et par håndfulde af billederne.

Og jeg vil gi' dem betegnelsen "talentøse-katestofe-knipserier", jeg
oplever dem som registreringer, de virker overfladiske, og de får slet
ikke formidlet katestofens omfang.

Der er slet ikke tænkt over komposition og lys, da jeg så billederne fik
jeg umiddelbart den tanke, at du har været ude på en slags
"katestrofe-turisme", og at billederne er taget ud af bussens vinduer...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Holst

Dato : 04-10-05 10:43

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Tja... navigationen på siden er mildt sagt elendig, og serveren er
> katestofal langsom, så jeg har kun set et på et par håndfulde af billederne.

Der er nu ikke noget langsomt her hos mig, så mon ikke det er i din
ende, at proppen sidder. Her kommer billederne øjeblikkeligt, men der er
ingen tvivl om, at navigationen ikke er for god.

> Og jeg vil gi' dem betegnelsen "talentøse-katestofe-knipserier", jeg
> oplever dem som registreringer, de virker overfladiske, og de får slet
> ikke formidlet katestofens omfang.

Jeg synes i høj grad, at der mangler mennesker på mange af billederne.
Men måske har der været mere eller mindre mennesketomt på mange af
billederne. Jeg kunne i høj grad godt have tænkt mig, at mange af
billedern havde været meget større. På mange af billederne er meget
klemt inde på et lille billede.

> Der er slet ikke tænkt over komposition og lys, da jeg så billederne fik
> jeg umiddelbart den tanke, at du har været ude på en slags
> "katestrofe-turisme", og at billederne er taget ud af bussens vinduer...

Er man på arbejder dernede, er det måske begrænset hvor meget tid man
har til også at tænke på komposition og lignende.

Fra : www.jkhansen.dk

Dato : 04-10-05 14:13

"Holst" <newsoct05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at proppen sidder. Her kommer billederne øjeblikkeligt, men der er ingen
> tvivl om, at navigationen ikke er for god.

Jeg har heller ikke oplevet forlængede svartider fra serveren, så jeg agter
ikke at gå videre med det. Men skulle nogle have oplevet det samme, vil jeg
da gerne høre om det.

Når du siger at navigationen ikke er for god, tænker du så på sitet som
helhed, eller ...? (jeg vil gerne vide det

> Jeg synes i høj grad, at der mangler mennesker på mange af billederne. Men
> måske har der været mere eller mindre mennesketomt på mange af billederne.

Der var meget mennesketomt. Af indlysende årsager. Billederne af arbejdet
med indsamling af lig og lign. er bevidst fravalgt.

>Jeg kunne i høj grad godt have tænkt mig, at mange af billedern havde været
>meget større. På mange af billederne er meget klemt inde på et lille
>billede.

Det ønske vil blive opfyldt snarest. Håber jeg....

--
MVH J K Hansen
www.jkhansen.dk

Fra : emj

Dato : 04-10-05 15:01

www.jkhansen.dk skrev:

> Billederne af arbejdet
>med indsamling af lig og lign. er bevidst fravalgt.

Det ville ellers give et bedre indtryk af katastofens omgfang. Som jeg
ser dine billeder, kunne de ligeså godt været taget i Kolding efter
fyrværkerikatastrofen.

Det er en skam, at du viser så små billeder. Der er mange rigtig fine
billeder imellem, som slet ikke kommer til sin ret, men det er sikkert
fordi jeg er tilbøjelig til at se på dem som "fotos" i stedet for at
se dem som en samling turistbilleder. Dermed siger jeg ikke, at du var
der som turist. Jeg er udmærket klar over at for dig var det barsk
alvor, men det fremgår ikke af dine billeder.
Hilsen emj

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-10-05 21:11

"www.jkhansen.dk" <admin@jkNOSPAMhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Der var meget mennesketomt. Af indlysende årsager. Billederne af
> arbejdet med indsamling af lig og lign. er bevidst fravalgt.

Hvorfor?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)

Fra : www.jkhansen.dk

Dato : 04-10-05 21:40

> "www.jkhansen.dk" <admin@jkNOSPAMhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor?

Jeg bryder mig ikke om dem.
--
MVH J K Hansen
www.jkhansen.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-10-05 21:44

> Jeg bryder mig ikke om dem.

Var dine billeder ikke "en registrering"?

Fra : www.jkhansen.dk

Dato : 04-10-05 21:59

> "www.jkhansen.dk" <admin@jkNOSPAMhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Var dine billeder ikke "en registrering"?

Jo. Fører det her nogen vegne? For ellers har jeg andre gøremål...
--
MVH J K Hansen
www.jkhansen.dk

Fra : Holst

Dato : 04-10-05 21:54

www.jkhansen.dk wrote:

> Når du siger at navigationen ikke er for god, tænker du så på sitet som
> helhed, eller ...? (jeg vil gerne vide det

Så meget har jeg ikke kigget på det. Kiggede kun på
katastrofebillederne. Når jeg siger, at navigationen er dårlig, så
skyldes det, at jeg er nødt til at gå tilbage til oversigten mellem
hvert billede. Der mangler sådant et "Next" / "Previous" under hvert
stort billede.

> Der var meget mennesketomt. Af indlysende årsager. Billederne af arbejdet
> med indsamling af lig og lign. er bevidst fravalgt.

Ja, det kan også blive for makabert. Men det vil jo sikkert i høj grad
kunne være nogle stærke billeder.

> Det ønske vil blive opfyldt snarest. Håber jeg....

Det er jo altid en balancegang, filstørrelse kontra billedstørrelse.
Personligt vil jeg foretrække dem oppe i 1400x1050 eller hvad det nu er
for en opløsning, jeg kører på min bærbare. Men så tager de jo nok også
noget længere tid at hente.

Fra : www.jkhansen.dk

Dato : 04-10-05 22:04

> [...]
> til at gå tilbage til oversigten mellem hvert billede. Der mangler sådant
> et "Next" / "Previous" under hvert stort billede.

Du har ret. De andre gallerier på sitet har da også den funktionalitet. Men
der er også langt færre billeder. Derfor bør jeg nu alligevel få ændret på
det snarest. Jeg vil dog gerne lige indskyde den lille undskyldning, at
billederne først og fremmest er blevet lagt ud, for at gøre dem tilgængelige
for nogle der har ønsket det. Og når de nu var der, synes jeg blot jeg ville
tilbyde jer alle, hvad jeg håber har været, et interessant kig.

--
MVH J K Hansen
www.jkhansen.dk

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 04-10-05 12:17

> [...]
> jeg umiddelbart den tanke, at du har været ude på en slags
> "katestrofe-turisme", og at billederne er taget ud af bussens vinduer...

Du er skarp Nils, var det ikke det autor selv skrev om billederne, men som
sædvanlig benyttede du lige chancen til at få pisset på et andet menneske.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-10-05 21:14

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse

> Du er skarp Nils, var det ikke det autor selv skrev om billederne,
> men som sædvanlig benyttede du lige chancen til at få pisset på et
> andet menneske.

Nu vi taler om at pisse på andre mennesker: Kunne du ikke snart overtales
til at stave din fjendes navn korrekt, når du udkæmper dine kampe? Det
ligner en (barnlig) tanke, at du konsekvent vælger at skrive "Nils" og ikke
"Niels". Det kan selvfølgelig skyldes, at du slet ikke tænker over det, men
så er det måske en idé at gøre det?

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 05-10-05 12:49

> [...]
> ikke "Niels". Det kan selvfølgelig skyldes, at du slet ikke tænker over
> det, men så er det måske en idé at gøre det?

Hvis du mener jeg pisser på Nils ved at stave hans navn forkert, er det nok
dit problem.

Tror du han selv har styr på hvordan det staves?

Men tak for opmærksomheden!

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : www.jkhansen.dk

Dato : 04-10-05 14:26

> Der er slet ikke tænkt over komposition og lys, da jeg så billederne fik
> jeg umiddelbart den tanke, at du har været ude på en slags
> "katestrofe-turisme", og at billederne er taget ud af bussens vinduer...

jeps....jeg efterlod familien derhjemme, sprang på den første flyver, lejede
en bus og en håndfuld helikoptere, og så gik jeg ellers igang med at
fordrive tiden med at skyde lidt billeder for sjov. Jeg synes også det er
ærgeligt, at min bekvemmelighed fik mig til at tage nogle af billederne
gennem ruderne. Men fluerne og lugten...du ved...

Bare så du véd det...: Siden den første Tjetenske Krig i -96, har jeg
arbejdet som nødhjælpsarbejder i Tjetjenien, Ingushetien, Nord-Ossetien,
Kroatien, Bosnien-Herzogovina, Albanien, Kosovo, Guinea, og nu på Sumatra.
Jeg er blevet bombet, skudt på, anholdt, tilbageholdt, forsøgt kidnappet,
jeg har sultet og tørstet, blevet opereret på et pakistansk felthospital,
alt imens jeg dyrkede "Katastrofe-turisme".

Hvad har du lavet?

--
MVH J K Hansen
www.jkhansen.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-10-05 14:53

www.jkhansen.dk wrote:

> Hvad har du lavet?

Ahhh... tag lige og styr dig, du er hverken en Florence Nightingale eller
Mother Teresa, du er en proff. soldat, som får din gode hyrre for dit
arbejde, og jeg er træt af at høre på danske soldater som tror, at det at
være "kriger", er lig med, at de en gang om året tar' på efterårsmanøvre
og drikker pulverkaffer og spise vinerbrød.

Og bort set fra det, så går jeg slet ikke ind for, at vi sender danske
soldater ud til konflikter i udlandet, for de kan ikke løse de
grundlæggende problemer som skaber konflikterne...

FUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : www.jkhansen.dk

Dato : 04-10-05 15:14

> [...]
> være "kriger", er lig med, at de en gang om året tar' på efterårsmanøvre
> og drikker pulverkaffer og spise vinerbrød.

Jeg er proff soldat, men jeg har aldrig været udsendt som sådan...Jeg har
haft særlig eller reel orlov, og har været udsendt af Dansk Flygtningehjælp,
og arbejdet for IOM, WFP og UNHCR. Hyren er min normale løn plus et
ulempetillæg på kr 5.000,- som er skattepligtig. Hvorvidt det er en god
hyre, er vel en smagssag.

Om du er træt af at høre om danske soldater er vel denne diskussion
uvedkommende? Jeg har ihvertfald ikke bragt emnet op, hverken i billeder
eller tale.

--
MVH J K Hansen
www.jkhansen.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-10-05 21:17

"www.jkhansen.dk" <admin@jkNOSPAMhansen.dk> skrev i en meddelelse

[klip en sang fra de varme lande]

> Hvad har du lavet?

Der knækkede filmen. Du ved at særdeles gode grunde nada om, hvad andre har
lavet. Måske andre ikke er så voldsomt interesseret i at udgyde deres
eventuelle humanitære hjælpearbejde på usenet som dig? Måske andre føler, at
det devaluerer arbejdet lidt, når det bruges til at hævde sig selv?

Fra : www.jkhansen.dk

Dato : 04-10-05 21:56

>Måske andre ikke er så voldsomt interesseret i at udgyde deres eventuelle
>humanitære hjælpearbejde på usenet som dig?

Det håber jeg ikke. Det ville forplumre debatten noget. Debatter herinde har
det med at ende i indlæg der retteligt ikke hører hjemme her. Ligesom dit
eget.

>Måske andre føler, at det devaluerer arbejdet lidt, når det bruges til at
>hævde sig selv?

Måske. Jeg reagerer, når jeg føler min intigritet og moral angrebet. Gør du
ikke?

FUT sat til: dk.snak.mudderkastning

--
MVH J K Hansen
www.jkhansen.dk

Fra : Jan Bøgh

Dato : 05-10-05 09:32

www.jkhansen.dk wrote:

> [...]
> her. Ligesom dit eget.

> Måske. Jeg reagerer, når jeg føler min intigritet og moral angrebet.

Jeg tillader mig at ignorere dit FUT.

Jeg vil gerne udtrykke min sympati for din holdning.
Jens Brun er ofte meget mavesur, krænkende og samtidig selv følsom som en
mimose, hvis nogen så meget som skulle antyde noget ugunstigt om manden, så
jeg ville ikke tage hans udfald alvorligt eller som et udtryk for nogen
generel holdning i gruppen.

Beklager, at jeg ignorerede FUTtet, men jeg synes det skulle ud.

mvh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 05-10-05 10:38

Jan Bøgh wrote:

> Jeg tillader mig at ignorere dit FUT.
>
> Jeg vil gerne udtrykke min sympati for din holdning.

Jeg vil ikke angribe eller forsvare nogen, men jeg vil dog påpege, at jeg
synes, at J K Hansen og Jens Bruun har utroligt meget til fælles, de er
begge meget ærekære personer, der kun dårligt tåler kritik...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Holst

Dato : 04-10-05 21:59

Jens Bruun wrote:

> [...]
> eventuelle humanitære hjælpearbejde på usenet som dig? Måske andre føler, at
> det devaluerer arbejdet lidt, når det bruges til at hævde sig selv?

Denne hævden er vel helt naturlig, når Niels forud har nedgjort arbejdet.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-10-05 22:05

> Denne hævden er vel helt naturlig, når Niels forud har nedgjort
> arbejdet.

Muligvis. Og muligvis, jeg selv havde reageret sådan. Det ændrer dog ikke
ved, at jeg har mistet respekten for J K Hansens eventuelle humanitære
indsats, ligesom jeg ikke kan sige mig fri for at sætte spørgsmålstegn ved J
K Hansens motiver for overhovedet at starte denne tråd.

Fra : www.jkhansen.dk

Dato : 04-10-05 22:15

> [...]
> indsats, ligesom jeg ikke kan sige mig fri for at sætte spørgsmålstegn ved
> J K Hansens motiver for overhovedet at starte denne tråd.

Det er du da også meget velkommen til. Men i stedet for at gætte mig til
det, kan du så ikke fortælle mig, hvilket "foul play" det er du mistænker
mig for?

--
MVH J K Hansen
www.jkhansen.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-10-05 22:32

> Det er du da også meget velkommen til. Men i stedet for at gætte mig
> til det, kan du så ikke fortælle mig, hvilket "foul play" det er du
> mistænker mig for?

Nope. Der skal være lidt til fantasien. Desuden er jeg bare en halvgammel
kyniker, så tag du dig ikke af det.

Fra : www.jkhansen.dk

Dato : 04-10-05 22:46

> "www.jkhansen.dk" <admin@jkNOSPAMhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Nope. Der skal være lidt til fantasien. Desuden er jeg bare en halvgammel
> kyniker, så tag du dig ikke af det.

Helt iorden Men kan dog ikke lade være med at tænke på, at jeg da vist
skulle være noget af en seer, hvis jeg skulle kunne se, hvilke tråde, der
ville blive resultatet af at præsenterer nogle billeder...

Egentlig beklager jeg, at jeg overhovet tog til genmæle over for Hr Ebbesen.
Jeg tænker ofte ved mig selv, hvor ærgeligt det er, når støjen stiger til
irriterende niveau'er her i gruppen. Og nu blev jeg så selv skyldig. Men
nogle ting bør ikke stå uimodsagt...

--
MVH J K Hansen
www.jkhansen.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-10-05 23:55

Jens Bruun wrote:

> [...]
> indsats, ligesom jeg ikke kan sige mig fri for at sætte spørgsmålstegn ved J
> K Hansens motiver for overhovedet at starte denne tråd.

Der kan postes links til enhver slags billeder i denne gruppe, og der er
ikke nogen genrer som er finere og mere rigtig end andre, der kan
principielt komme en autor, som kun laver billeder af sommerfugle, og
sådanne billeder skal vurderes ud fra det de er, og ikke hvilken genre
fotografi man selv er mest interesseret i.

Jeg har set på J K Hansen's billeder som dokumentarfotos, og min kritik
er helt og holdent givet ud fra den forudsætning...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Holst

Dato : 04-10-05 21:57

www.jkhansen.dk wrote:

> [...]
> jeg har sultet og tørstet, blevet opereret på et pakistansk felthospital,
> alt imens jeg dyrkede "Katastrofe-turisme".

Ja, det kan jo kaldes aktiv ferie :)

Niels har lavet http://www.photo-gallery.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 04-10-05 14:53

> Og jeg vil gi' dem betegnelsen "talentøse-katestofe-knipserier", jeg
> oplever dem som registreringer, de virker overfladiske, og de får slet
> ikke formidlet katestofens omfang.
KLIP
++++++++++++++++++

Flot Niels! J K Hansen skrev selv det her:
"Billederne er ikke af særlig "kunsterisk" art, men blot en registrering af
områderne jeg arbejdede i."

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-10-05 14:59

Jørgen Nielsen wrote:

> Flot Niels! J K Hansen skrev selv det her:
> "Billederne er ikke af særlig "kunsterisk" art, men blot en registrering af
> områderne jeg arbejdede i."

Tja... og hva' der er det så lige du stiller spørgmålstegn ved, når du
konstaterer, at jeg er enig med autor...?

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-10-05 21:19

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969@hotmailNOMORESPAM.com> skrev i en
meddelelse news:43428954$0$25314$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Flot Niels! J K Hansen skrev selv det her:
> "Billederne er ikke af særlig "kunsterisk" art, men blot en
> registrering af områderne jeg arbejdede i."

Hvad laver billederne så her? Så kunne de bedre være offentliggjort i en
avis, i dk.politik eller i dk.se.hvor.godt.et.menneske.jeg.er.

Fra : Peter Loumann

Dato : 05-10-05 07:36

Jens Bruun skrev:

>Hvad laver billederne så her? Så kunne de bedre være offentliggjort i en
>avis [...]

Det synes jeg er at trække den for hårdt. Også reportage eller
registrering er fotos der kan vurderes på teknik, komposition, ...
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 05-10-05 10:31

Peter Loumann wrote:

> Det synes jeg er at trække den for hårdt. Også reportage eller
> registrering er fotos der kan vurderes på teknik, komposition, ...

Jeg er meget enig, reportage- og dokumentarfotos er også velkommen i
denne gruppe, og de skal naturligvis bedømmes ud fra deres egne præmisser...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-10-05 22:16

Niels Riis Ebbesen skrev:

om http://www.jkhansen.dk/index.html

>Jeg er meget enig, reportage- og dokumentarfotos er også velkommen i
>denne gruppe, og de skal naturligvis bedømmes ud fra deres egne præmisser...

Det er en genre jeg har meget til overs for, måske fordi jeg ikke
rigtig kan forholde mig til foto som Kunst. Jeg har afholdt mig fra
kritik fordi jeg ikke rigtig føler mig kvalificeret. Men det nytter
nok ikke at dukke sig. Så:

Jeg synes generelt billederne her er ufokuserede, uengagerede, uden
nerve. Dermed siger jeg naturligvis ikke at J K Hansen er uengageret,
bare at han ikke har vist _mig_ sit engagement med de fotos. De
forekommer mig lidt slappe og upersonlige og løse i beskæringen.

Det er svært at konkretisere mere når der er så mange. Jeg prøver med
to eksempler med personer:

2018.jpg: Personerne er meget centrerede og statiske, opstillede, og
uden fødder mens baggrunden er tilfældig og, bedømt som led i en lang
serie, måske overflødig.

2020.jpg: Der er et fint dobbeltportræt i de to piger, men det drukner
i en slap beskæring og vel også i en forstyrrende dybdeskarphed.

Det er det samme med mange af panoramerne. Jeg så hellere nogle
detaljer der talte for helheden.

Jeg ved godt hvordan en helikopter ser ud i luften og på
landingsbanen. Det behøver jeg ikke tage til tsunami-land for at se.
For fagfolk der har maskinen som arbejdsredskab, kan de fotos måske
nok være interessante, men for mig skal der noget andet til.
http://huse-i-naestved.dk

Fra : s.v.nielsen

Dato : 04-10-05 11:14

www.jkhansen.dk wrote:

> [...]
>
>http://www.jkhansen.dk/index.html
>
>Sidens layout ødelægges ved "deep link", men billederne fra Aceh nåes med et

Jeg har fundet adskillige billeder med stort potentiale, hvis dine
oprindelige billeder har opløsning nok til at de kan beskæres vil der
kunnne laves mange billeder i en passende størrelse til visning på weben.
Jeg synes der er alt for mange billeder! de kunne passene deles i grupper:

1. Ødelæggelse set fra luften
2. Ødelæggelser set fra jorden
3. Flygtninge
4. Flyvere

hej

--
Søren Videbæk Nielsen

Fra : www.jkhansen.dk

Dato : 04-10-05 14:15

"s.v.nielsen" <x.v.nielsen@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg synes der er alt for mange billeder! de kunne passene deles i grupper:

Tak for din tilbagemelding. Jeg håber inderligt, at jeg snarest får tid til
forbedre layout og indhold.

--
MVH J K Hansen
www.jkhansen.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-10-05 11:51

www.jkhansen.dk wrote:

> Sidens layout ødelægges ved "deep link", ...cut...

Her er et direkte link http://www.jkhansen.dk/tsunami.htm - det går da
meget godt...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ksk

Dato : 06-10-05 19:00

37 indlæg i denne grp !!! hvor 3 omhandler billedere og så siger jeg støjer

og jkhansen du skal ikke tag alle de negativ kommetar for mere end det er en
flok mennesker der ha får forbud mod at skriv indlæg i Ekstra Bladet og der
for brugee denne grp til at komme af med deres Negativ udbrud . .. Men jeg
vil da gerne takke dig for at du er med til at gør verden bedre for min Børn
og min Kommen børnbørn ( også NRE BØRENBØRN )

KsK