Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Album til 15x21 billeder?
Fra : Per

Dato : 03-10-05 16:58

Nogen der kender et online sted man kan købe albums til 15x21 billeder?

Fra : emj

Dato : 03-10-05 18:24

Per skrev:

>Nogen der kender et online sted man kan købe albums til 15x21 billeder?

Hvad mener du egentlig med det?
Alle elektroniske albums kan da bruges til alle størrelser.

Hilsen emj

Fra : Per

Dato : 03-10-05 18:34

"emj" <emj@> wrote in message

> Hvad mener du egentlig med det?
> Alle elektroniske albums kan da bruges til alle størrelser.
>
> Hilsen emj

eh ja OK, jeg mener albums til fremkaldte billeder ;)

Fra : Åge

Dato : 04-10-05 00:03

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> "emj" <emj@> wrote in message

> eh ja OK, jeg mener albums til fremkaldte billeder ;)

Hvorfor skal det købes online?

Fra : Per

Dato : 04-10-05 06:38

> Hvorfor skal det købes online?

Fordi jeg har hørt hos lokale fotoforhandlere og de har ikke noget?

Hvorfor blander du dig hvis du ikke har noget at byde på aligevel?