Billig printer tilbud
Fra : Karen Seiersen

Dato : 08-06-01 22:27

Hej NG

Så har Kvickley tilbud på en god Epson 760 printer i transparent blue,
1440 DPI, USB & SCSI, til kr. 899,00, du sparer 496,00..........

Set i lyset af at en farve + 1 sort printerpatron koster ca. kr. 480,00
så får du en billig printer til kun ca. kr. 419,00........ det er bare
billigt.... jeg har lige købt og er meget tilfreds med den.

Der er printerdrivere og progarmmer til både Mac & PC og med netkabel,
men dog intet printerkabel.

Kan oplyse om at Kvickley Rødovre C. i dag ved 18:00 tiden havde ca. 10
stks. endnu. Og mon ikke andre Kvicleys også har endnu.

Mac hilsen Karen (Macbruger)

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 08-06-01 23:27

Karen Seiersen <kv@mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Kan oplyse om at Kvickley Rødovre C. i dag ved 18:00 tiden havde ca. 10
> stks. endnu. Og mon ikke andre Kvicleys også har endnu.

Var det ikke den, der blev solgt for kr. 699,- + USB kabel 69,- i
Electronic World i Høje Taastrup for en måneds tid siden ?

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Karen Seiersen

Dato : 09-06-01 09:09

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Var det ikke den, der blev solgt for kr. 699,- + USB kabel 69,- i
> Electronic World i Høje Taastrup for en måneds tid siden ?
>
> --
> Cordiali saluti Jesper

Hej Jesper

Det er muligt du har ret, jeg mener dog at det var en anden model,
og at der kun var meget få der kunne nå at benytte sig af dette tilbud, vi
selv kunne ikke nå det.

Set i lyset af dette er tilbuddet i Kvickley da stadig godt, efter min
mening.

Mac hilsen Karen

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 10-06-01 10:12

Karen Seiersen <kv@mail.dk> wrote:

> Set i lyset af at en farve + 1 sort printerpatron koster ca. kr. 480,00
> så får du en billig printer til kun ca. kr. 419,00.

Hvis patronerne altså er fyldt op på den nye printer..., med de priser
der er på blæk er printeren vist kun en vej til afsætning af patroner

Hygge

Jakob

Fra : Karst B. Smit

Dato : 11-06-01 01:14

Hej Karen og Jacob

Nu er det jo nye type maskiner, og det kan være at følgende ikke er
aktuelt.

I taler vist om Epsons egne blækpatroner. Føtex sælger Dataline
blækpatroner til en række Epson printere. Jeg har lige lige købt en
farve patron til min 760 for 99 kr. i Føtex (Frb.)

Dataline producerer også til andre mærker Cannon og HP laser. Jeg kender
ikke prisen på orginal patronerne men mon ikke der også er en markant
forskel.

> [...]

> Hvis patronerne altså er fyldt op på den nye printer..., med de priser
> der er på blæk er printeren vist kun en vej til afsætning af patroner

Mvh. Karst B.
You moved your mouse. Windows needs to be restarted
in order for the changes to take effect.
Do you want to restart your computer now?

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 11-06-01 08:58

Karst B. Smit <kbsmitREMOVE@startrekmail.com> wrote:

> Dataline producerer også til andre mærker Cannon og HP laser. Jeg kender
> ikke prisen på orginal patronerne men mon ikke der også er en markant

'
ved du om de laver til lexmark ?

Hygge

Jakob H K

Fra : Karst B. Smit

Dato : 16-06-01 10:01

Hej Jacob,

Det ved jeg ikke, men hvad med Datalines hjemmeside? Mon ikke der står
hvilke printere de producerer blæk til og hvor der er en forhandler. Jeg
kender ikke adressen men mon ikke <www.dataline.com> eller .dk være et
godt bud.