Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik af foto
Fra : Dan K. Rasmussen

Dato : 30-09-05 19:49

Hej

Tager en del foto for sjov - men kunne godt tænke mig at få lidt
'proffesionel' kritik af dem - er der noget sted jeg kan uploade dem og hvor
folk så kan komme med kritik / forslag til dem?

Mvh

Dan

Fra : [HCS] 4000

Dato : 30-09-05 20:25

www.fotokritik.dk

--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *
------------------------------

Fra : Jakob

Dato : 30-09-05 20:45

In article <433d9127$0$1817$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
hcsnulspam@yahoo.com says...
> På www.fotokritik.dk

Lad for guds (og hvorandres skyld) være med at bruge det stykke
amatørkodede hjemmeside.

80 % af tiden giver det problemer når folk linker til billeder der
ligger der.

Hvorfor ikke bare få 2-300 mb webplads hos eksemplevis b-one.dk det har
jeg til 9 kr om måneden. Hvis du vælger den udgave der understøtter php
kan du smide et galleri på som fra www.minigal.dk du kan se hvordan det
kan se ud hos mig på www.bionaut.dk/gallery.

Det er nemt at administrere og så bestemmer du selv hvordan det skal se
ud.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : ksk

Dato : 02-10-05 16:32

Jeg forstå ikke jeres mening om fotokritik ??? her er da mulighederne for at
se mange foto fra mange fotografere og vi må jo ikke være her iflg. NIELS
et eller andet sted skal vi amatør jo lære noget ,,,, iøverigt så er der
Rigtigt mange Gode Billeder på fotokritik ... samt man kan søger på spef.
på et billeder fra et bosted kamre / obj jeg ha ikke set andre sted med
mulighed for at søger på objektiv

MVH KsK

Fra : Jakob

Dato : 02-10-05 18:34

In article <433ffd60$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, 61678029
@mobil.dk says...

> Jeg forstå ikke jeres mening om fotokritik ???

Hvad er det du ikke forstår ??

> se mange foto fra mange fotografere og vi må jo ikke være her iflg. NIELS

Du er godt nok tung, drop nu det fis med Niels, du latterliggør jo dig
selv.

> Rigtigt mange Gode Billeder på fotokritik

Det er muligt, det har jeg ikke taget stilling til og jeg kommer der
aldrig. Det der er generende ved det sted er at når folk linker til
billeder der virker det ikke i 80 % af tilfældende, uden at man skal
tømme cache og andre krumspring hvilket jeg personligt ikke gider.

Det er åbenbart elendigt kodet og derfor foreslår jeg spørgeren at bruge
de 9 kr om måneden det koster at få en MEGET bedre løsning.

www.photosig.com

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : ksk

Dato : 02-10-05 19:54

> Du er godt nok tung, drop nu det fis med Niels, du latterliggør jo dig
> selv.

Muligt men jeg kan leve med det

> [...]
> billeder der virker det ikke i 80 % af tilfældende, uden at man skal
> tømme cache og andre krumspring hvilket jeg personligt ikke gider.

nej og du gider helle ikke post i den rigtigt gruppe ,, synes du ikke end du
begynd at lege Politibetjent du skal lære at post i den rigtigt grp ,,( din
fars printer )
det høre da til i en ander grp ikk ???

> Det er åbenbart elendigt kodet og derfor foreslår jeg spørgeren at bruge
> de 9 kr om måneden det koster at få en MEGET bedre løsning.

> www.photosig.com

fint fint fordi du ikke kan findene ud af at sætte din browes op .. så skal
vi andre bruge en site der virker for dig

KsK

Fra : Jakob

Dato : 02-10-05 22:06

In article <43402cd8$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, 61678029
@mobil.dk says...

> Muligt men jeg kan leve med det

Og så skider du højt og flot på om det generer en masse andre brugere
her, brugere som du så gerne vil have hjælp fra i andre sammenhænge,
smart tænkt.

> nej og du gider helle ikke post i den rigtigt gruppe

HVAD HAR DU GANG I, jeg svarer på et indlæg FRA DIG der var postet i den
her gruppe. Hvor er det sjovt, hvis jeg fejlposter så er det jo pga
dig......

Men det hører til her selvfølgelig det oprindelige spørgmål var fra en
bruger der ville lave et galleri.

> begynd at lege Politibetjent du skal lære at post i den rigtigt grp ,,( din
> fars printer )
> det høre da til i en ander grp ikk ???

Damn hvor er du ynkelig, det indlæg var fuldstændig korrekt placeret det
er en FOTOPRINTER, og det er når han printer BILLEDER at problemet
opstår.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : emj

Dato : 02-10-05 20:08

ksk skrev:

>Jeg forstå ikke jeres mening om fotokritik ??? her er da mulighederne for at
>se mange foto fra mange fotografere og vi må jo ikke være her iflg. NIELS

Du er saftsusme mindst lige så irriterende som Niels, med dit
konstante ævl om alt muligt andet end det, som newsgruppen burde
handle om. Det er fint , hvis du vil holde dig til fotokritik.dk, hvor
der er Nielsfrit område. Her er du totalt overflødig.
Hilsen emj

Fra : ksk

Dato : 02-10-05 20:22

måske men modsat dig så svare jeg ikke på ting jeg ikke ha forstand på !!!!!

gentagen gang er det noget sludder du fyr af .

KsK

Fra : Dan K. Rasmussen

Dato : 03-10-05 22:18

Hej igen

Tak for tippene - jeg er nu oprettet på fotokritik.dk som Dan K.Rasmussen
hvor i evt kan søge på mit navn under fotograferne.

Det er rimeligt smart at man kan skrive kommentarer til de enkelte billeder.

Til jer alle sammen - jeg har nu to gange modtaget gode råd - men at der så
efterfølgende er nogle af jer der kører helt af sporet er en skam

Mvh

Dan K. Rasmussen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-10-05 23:33

Dan K. Rasmussen wrote:

> Tak for tippene - jeg er nu oprettet på fotokritik.dk som Dan K.Rasmussen
> hvor i evt kan søge på mit navn under fotograferne.

Og til alle dem, der har problemer med at få fotokritik.dk til at
fungere, der kan jeg oplyse, at det drejer sig om 5 stk. rejsefotos fra
USA, med de traditionelle turistmotiver, og billedmæssigt er de sådan på
det jævne, hverken mere eller mindre - de passer fint til standarden på
fotokritik.dk, om jeg så må sige...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 30-09-05 20:28

Dan K. Rasmussen wrote:
> [...]
> 'proffesionel' kritik af dem - er der noget sted jeg kan uploade dem og hvor
> folk så kan komme med kritik / forslag til dem?

Prøv at kigge på:

www.fotokritik.dk
www.imagerating.dk
www.photosig.com
www.photoforum.ru

Det er meget forskellige sites, og måske finder du noget du synes passer
til dig...

--
Med venlig hilsen/Best regards

René Ernst Nielsen