Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotomesse i aalborg
Fra : Kim Schulz

Dato : 28-09-05 18:47

hejsa
ved ikke om folk har set det, men ellers er her lige et link
http://www.fotomesse.dk/

det er i aalborg og det er i den kommende weekend

Fra : Jan Bøgh

Dato : 28-09-05 19:03

Kim Schulz wrote:

> det er i aalborg og det er i den kommende weekend

Det har sgu'tte noget med en fotomesse at gøre - det er bare Japanfoto der
har fundet på et salgsstunt!

mvh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : mail_FJERNDETTE@ezbe~

Dato : 28-09-05 19:07

Mon der vil være high-end-udstyr udstillet, eller mon bare det er
deres sædvanlige udvalg af point-and-shoot-kameraer?

Fra : Brian Lund

Dato : 28-09-05 19:14

>Mon der vil være high-end-udstyr udstillet, eller mon bare det er
>deres sædvanlige udvalg af point-and-shoot-kameraer?

I deres "messetilbud" er der ihvertfald flere DSLR...

Brian

Fra : Kim Schulz

Dato : 28-09-05 19:12

On 28 Sep 2005 11:06:42 -0700
mail_FJERNDETTE@ezben.dk wrote:

> Mon der vil være high-end-udstyr udstillet, eller mon bare det er
> deres sædvanlige udvalg af point-and-shoot-kameraer?

Så vidt jeg kan læse mig til så komme flere af producenterne og
fremviser forskellige produkter og på følgende side er der da også lidt
forskelligt de viser frem:
http://www.fotomesse.dk/nyheder.html