TVtool
Fra : Kristian Poulsen

Dato : 10-01-01 19:20

Hej

Er der nogen dermåske kan fortælle mig de bedste indstillinger med TV tool.
Det eneste jeg kan få frem er en sort skærm på tv-et og min monitor slukker.
Jeg har et Asus 7700 m tvud
driver Nvidia 's 6,31

Fra : FeZ

Dato : 10-01-01 20:47

"Kristian Poulsen" <sq01@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tool.
> Det eneste jeg kan få frem er en sort skærm på tv-et og min monitor

Jeg mener ikke TV-tool kan bruges sammen med ASUS kort.

Hent TVCC istedet - det er lavet til den tv chip ASUS anvender.

--
FeZ

Fra : Kristian Poulsen

Dato : 10-01-01 20:40

Hej

"FeZ" <fez@mail1.LOVELYSPAM.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg mener ikke TV-tool kan bruges sammen med ASUS kort.
>
> Hent TVCC istedet - det er lavet til den tv chip ASUS anvender.

Tak, det fandt jeg ud af..... men det er som om billedet jeg får på TV'et er
alt for stor........

MVH
Kristian

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 10-01-01 20:43

Jeg mener, at der findes flere forskellige versioner af TVCC til forskellige
chipsets... vær opmærksom på at chippen på dit ASUS er en Chrontel 700x
serie.

Fra : FeZ

Dato : 10-01-01 22:02

"Kristian Poulsen" <sq01@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Tak, det fandt jeg ud af..... men det er som om billedet jeg får på TV'et
er
> alt for stor........

Alt for stort - ellers så stort så det lige går ud over kanten ?

Hvis det lige går ud over kanten er det fordi den kører
overscan - det kan slås fra i programmet.

--
FeZ