Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gi Mig mere porno
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 27-09-05 04:41

her er et billed mere af Steen Johansen og mig
http://www.gaysexmovies.us/295amhy/10.jpg
er der nogen der er med på en frisk homo under gruppe som jeg tidliger har
skrevet ?

Fra : Gert Medom

Dato : 27-09-05 07:07

"Niels Riis Ebbesen" <info@nielsR-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
> her er et billed mere af Steen Johansen og mig
> http://www.gaysexmovies.us/295amhy/10.jpg
> er der nogen der er med på en frisk homo under gruppe som jeg tidliger har
> skrevet ?

Gå dog på Pan club, der kan de bedre honorere dine ønsker.. Så kunne vi
måske slippe for disse troll-indlæg.

/ Gert

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 27-09-05 07:27

Niels Riis Ebbesen wrote:
> her er et billed mere af Steen Johansen og mig
> http://www.gaysexmovies.us/295amhy/10.jpg

Det må da have været i jeres unge år ?
Var der virkelig farvefotos dengang ?

--
Ejvind

Fra : Nicolai

Dato : 27-09-05 07:43

Uanset hvor usympatisk han er i denne gruppe har du ingen ret til
ovenstående. . .

Jeg havde personligt taget mine forholdsregler.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 27-09-05 07:48

Nicolai wrote:
>>> http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
>
> Uanset hvor usympatisk han er i denne gruppe har du ingen ret til
> ovenstående. . .
>
> Jeg havde personligt taget mine forholdsregler.

Ja det er godt med dig, Nicolaj.

--
Ejvind

Fra : Nicolai

Dato : 27-09-05 08:10

> Ja det er godt med dig, Nicolaj.

Vi er helt enige om at det er sørgeligt at han får lov til at fylde så meget
i en gruppe...

Men ovenstående er jo ikke meget bedre...

Fra : Peter Juhl

Dato : 29-09-05 00:28

Nicolai wrote:

> Men ovenstående er jo ikke meget bedre...

Ovenstående får mig ikke til at tude - men det gør Niels Riis Ebbesens
indlæg ofte...

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 29-09-05 19:56

Peter Juhl wrote:

> Ovenstående får mig ikke til at tude - men det gør Niels Riis Ebbesens
> indlæg ofte...

Arhh, hvor kært.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 30-09-05 01:40

Ejvind Kruse wrote:

> Arhh, hvor kært.

mon det er efter et prut i admin han tuder ?

Fra : Steen Johansen

Dato : 27-09-05 08:54

Kære Hotline

For få år siden opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0 og bemærkede,
at det nye program straks begyndte at kræve, at jeg installerede Børn 1.1,
1.2 og 1.3. Det tog en masse tid og brugte en masse ressourcer. Det stod der
ikke noget om i produktspecifikationen for programmet. Oven i købet
installerede Kone 1.0 sig selv i alle andre programmer og dukker straks op,
når jeg starter computeren - og det overvåger alle mine aktiviteter. Gamle
programmer såsom Pokeraften 10.3, Drukfest 2.5 og Søndagsfodbold 5.0 virker
ikke mere. Når jeg prøver at køre dem, får jeg beskeden: "Du har begået en
ulovlig handling. Luk straks alle programmer, der ikke understøttes af Kone
1.0". Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden, mens jeg
forsøger at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer. Jeg overvejer at gå
tilbage til Kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang afinstallere Kone 1.0.

Kan I hjælpe mig?

På forhånd tak.

Den forvirrede og frustrerede bruger

Svar fra Hotline:

Kære forvirrede og frustrerede bruger

Dit problem er meget almindeligt, og mange klager over det samme. Problemet
skyldes hovedsagligt en misforståelse. Der er mange mænd, der opgraderer fra
Kæreste 7.0 til Kone 1.0, fordi de tror, at Kone 1.0 hovedsagligt er et
nytte- og underholdningsprogram. Der tager de fleste fejl!! Kone 1.0 er et
styresystem, der er designet til at styre alt. Det er umuligt at fjerne Kone
1.0 for at vende tilbage til Kæreste 7.0, når Kone 1.0 først er installeret.
Nogle har prøvet at installere Kæreste 8.0 eller Kone 2.0, men de endte med
at have flere problemer, end de før havde med Kone 1.0. Vi anbefaler, at du
beholder Kone 1.0 og får det bedste ud af situationen. Systemet vil køre
perfekt, så længe du tager hele ansvaret for alle almindelige programfejl,
lige meget hvad de skyldes. Det bedste du kan gøre er straks at skrive:
:\UNDSKYLD, før styresystemet vender tilbage til normal. Kone 1.0 er et
storartet program, men det kræver en høj grad af vedligeholdelse. Du kan
overveje at købe mere software for at forbedre ydeevnen. Vi anbefaler
Blomster 2.1, Chokolade 5.0 eller i ekstreme tilfælde softwarepakken Pels
2000. Men du må under ingen omstændigheder installere Veninde i Miniskørt
3.3! Dette program understøttes ikke af Kone 1.0 og vil resultere i, at Kone
1.0 afinstallerer sig selv og samtidig fjerner ca. 50 pct. af
systemressourcerne. Veninde i Miniskørt 3.3 er i øvrigt et program, der
kræver store systemressourcer og vil derfor ikke kunne køres med den
begrænsede kapacitet, der er tilbage, efter at Kone 1.0 har afinstalleret
sig selv.

Med venlig hilsen

Hotline

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 27-09-05 09:00

Niels Riis Ebbesen wrote:
> her er et billed mere af Steen Johansen og mig
> http://www.gaysexmovies.us/295amhy/10.jpg
> er der nogen der er med på en frisk homo under gruppe som jeg tidliger har
> skrevet ?

[TROLL ADVARSEL]

Ovenstående indlæg er postet af en troll, der forsøger at udgive sig for
at være skrevet og postet af undertegnede.

Troll'en poster gennem www.teranews.com

Mine indlæg bliver postet gennem news:sunsite.dk og i deres header kan
man se min faste IP-adresse NNTP-Posting-Host: 213.237.26.82

Best Regards - Niels Riis Ebbesen - Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke
Telefon: 47 17 56 22 - Mobil: 40 33 69 40 - e-mail info@niel-ebbesen.net
Køb fotos på www.photo-gallery.dk skandinaviens største online fotoarkiv
det indeholder mere end 30.000 professionelle S/H, duotone og farvefotos

Fra : michael bs

Dato : 27-09-05 13:03

> [...]
> http://www.gaysexmovies.us/295amhy/10.jpg
> er der nogen der er med på en frisk homo under gruppe som jeg tidliger har

Det bliver ikke ved at være sjovt. Opgiv nu dine trættende trollerier.

mvh Michhael

Fra : Peter Juhl

Dato : 27-09-05 13:06

michael bs wrote:

> Det bliver ikke ved at være sjovt. Opgiv nu dine trættende trollerier.

Nej, men heldigvis gør det ikke noget.

Fra : LIV

Dato : 27-09-05 13:20

michael bs wrote:

> Det bliver ikke ved at være sjovt. Opgiv nu dine trættende trollerier.

Har det nogen sinde været sjovt?
Personligt synes jeg, det er noget 6. klasses præpubertært barnepjat.
Hvis folk er utilfredse med NRE, så skriv det til ham istedet for,
at skabe endnu mere støj i gruppen.

Fra : michael bs

Dato : 27-09-05 14:07

"LIV" <spammers@goto.hell> skrev i en meddelelse

> Har det nogen sinde været sjovt?

Nej.

> Personligt synes jeg, det er noget 6. klasses præpubertært barnepjat.
> Hvis folk er utilfredse med NRE, så skriv det til ham istedet for,
> at skabe endnu mere støj i gruppen.

Enig

mvh Michael

Fra : Steen Johansen

Dato : 27-09-05 17:32

Fra : Brian Lund

Dato : 27-09-05 19:51

> Det bliver ikke ved at være sjovt. Opgiv nu dine trættende trollerier.

Det har aldrig været sjovt. Hjernedødt fra begyndelsen!

Kan i andre ikke venligst lade være med at svare på hans indlæg, så jeg
slipper for at se dem?

Brian

Fra : Jakob

Dato : 27-09-05 20:17

In article <7c265$43399451$55da9cc6$15578@nf4.news-service.com>,
geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk says...

> Kan i andre ikke venligst lade være med at svare på hans indlæg, så jeg
> slipper for at se dem?

Har du newsklient ikke en "ignore thread" funktion, prøv at checke det.
--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-09-05 22:03

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Kan i andre ikke venligst lade være med at svare på hans indlæg, så
> jeg slipper for at se dem?

Hvis du nu selv startede med at undlade at deltage i denne slags tråde, var
meget opnået.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)

Fra : Brian Lund

Dato : 27-09-05 23:21

> Hvis du nu selv startede med at undlade at deltage i denne slags tråde,
var
> meget opnået.

Jeg ved det, men det er også derfor jeg ventede til efter en vel 20
indlæg...

Brian

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 27-09-05 15:25

I news:1127792408.9371a8ac6d94115dbd87128cf8edf508@teranews <Niels Riis
Ebbesen> <info@nielsR-ebbesen.net> skrev:

> her er et billed mere af Steen Johansen og mig

Det her gider jeg ikke glo på mere. Nu dropper jeg dk.admin...

mødes med en gunstig lejlighed....
www.st-roerbaek.dk

Fra : Steen Johansen

Dato : 27-09-05 17:33

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Carsten (3600), HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser

MkH Steen

Fra : ksk

Dato : 27-09-05 16:38

jeg forstå ikke med den øvelser NRE ha med at klage,,,, at han ikke ha fået
stoppe det endnu

KsK