Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik af dette billede
Fra : Claria

Dato : 26-09-05 17:15

Hvad siger i til dette billede her.........?
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1614893

Mvh
Claudia

Fra : Holst

Dato : 26-09-05 17:23

Claria wrote:

> Hvad siger i til dette billede her.........?

Jeg har fornemmelsen af, at du gerne vil vise noget med dette billede.
Måske skyggen, men al ens opmærksomhed trækkes mod den store røde dør.

Fra : /Peter

Dato : 26-09-05 17:24

"Claria" <paradis.dk@claria> skrev i en meddelelse
> Hvad siger i til dette billede her.........?
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1614893

Midt umiddelbare indtryk:
Kontrast-og farverigt
Men jeg havde nu hellere set skyggen af en parasol,
end dig eller hvem det nu er skyggen er.

/Peter

Fra : Claria

Dato : 26-09-05 17:33

"/Peter" <nomalil@no.dk> wrote in message

> Midt umiddelbare indtryk:
> Kontrast-og farverigt
> Men jeg havde nu hellere set skyggen af en parasol,
> end dig eller hvem det nu er skyggen er.
>

> /Peter

Hejsa Peter

Hvis du nu havde læst min billede title "Shadow play" - altså "Skygge spil",
samt jeg skriver skyggen tilhøre en af mine venner.

Fokus er på skyggen som findes på en stærk grøn væg med en kraftig rød.

Man finder ikke en parasol midt inde mellem fiskeskurene i Dragør.

Mvh
Claudia

Fra : /Peter

Dato : 26-09-05 18:02

> [...]
>
> Hvis du nu havde læst min billede title "Shadow play" - altså "Skygge
> spil", samt jeg skriver skyggen tilhøre en af mine venner.

OK, Nu kiggede jeg kun på billedet, og det er klart at skyggen kunne
spille en rolle,
men den skulle i så fald være mere fremtrædende,
den forsvinder i alt det røde/grønne, og ser faktisk ud som om det er en
fejl at den er der.

> Man finder ikke en parasol midt inde mellem fiskeskurene i Dragør.

Fiskerhus ? - det frem går ikke umiddelbart, det kunne f.s.v. være et
lille kolonihavehus i Dragør.
Nogle tørrede rødfisk eller et garn, havde været fine som skygger

/Peter

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-09-05 21:26

Claria skrev:

>Hvis du nu havde læst min billede title "Shadow play" - altså "Skygge spil",
>samt jeg skriver skyggen tilhøre en af mine venner.

Ja. hvad så?

>Fokus er på skyggen som findes på en stærk grøn væg med en kraftig rød.

Nå ...

>Man finder ikke en parasol midt inde mellem fiskeskurene i Dragør.

Nå.

Bliver det et berdre foto af de oplysninger?
http://huse-i-naestved.dk

Fra : BOB

Dato : 26-09-05 17:36

Hej Claudia ...

Et sikkert charmerende sted som bliver ødelagt af denne skygge ... - jeg
ville være gået lidt på afstand og evt. dæmpet lyset lidt ...

Det virker lidt for tilfældigt for Mig ....

Med venlig hilsen
Bob

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 26-09-05 17:38

On Mon, 26 Sep 2005 18:14:37 +0200, Claria wrote:

> Hvad siger i til dette billede her.........?
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1614893
>
> Mvh
> Claudia

Billedet siger ikke mig så meget, men jeg synes det er skævt og forvrænget
at se på.

Nu er min brower ikke farvestyret og det ville være bedre at du havde
konverteret det til srgb inden upload og ikke som her i Adobe RGB.

Når jeg henter det ind i Photoshop er der virkelige power på farverne, og
normalt kan jeg godt lide farver, men her er det næsten for meget.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon Eos 20D

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-09-05 17:42

Claria wrote:

> Hvad siger i til dette billede her.........?

Tja... jeg synes det er et talentløst knipseri...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Michael Brøsch

Dato : 26-09-05 22:12

Rent faktisk et meget sjovt billede, kunne godt ønske mig lidt mere luft
omkring dør og vindue, og at brædderne var lige i begge sider...
Gode farver og sjov ide.....
Og forøvrigt op i r.. med talentløse kommentare !

Hilen Brøsch