Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
LUNA
Fra : ksk

Dato : 25-09-05 19:54

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 25-09-05 20:04

On Sun, 25 Sep 2005 20:54:11 +0200, ksk wrote:

> Nat foto
>
> http://www.fotokritik.dk/pics/184724
>
> KsK

Linket virker ikke. Brug dette istedet
http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=184724 Det er en af
særhederne ved fotokritik.dk.

Som jeg ser billedet er det et ganske ordinært månebillede og ikke andet.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon Eos 20D

Fra : ksk

Dato : 25-09-05 20:09

> Linket virker ikke. Brug dette istedet
> http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=184724 Det er en af
> særhederne ved fotokritik.dk.
>
> Som jeg ser billedet er det et ganske ordinært månebillede og ikke andet.

ØV er du sikker på din skærm er ordentlige kaliberet
synes nu selv det er skid godt ...
brugt en ubs forlængdere ledning og skød med Nikon Captur

KsK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 25-09-05 20:15

On Sun, 25 Sep 2005 21:09:09 +0200, ksk wrote:

> ØV er du sikker på din skærm er ordentlige kaliberet
> synes nu selv det er skid godt ...
> brugt en ubs forlængdere ledning og skød med Nikon Captur
>
> KsK

Den er ok til mit behov(Samsung SyncMaster 997 DF), og helt sikkert ikke
optimalt kalibreret. Så vigtigt er mit skærmarbejde ikke. Du synes
selvfølgelig at det er skide godt og jeg blot at det er ordinært.

Fra : Max

Dato : 25-09-05 20:33

Hej KsK

Jeg ser desværre ingen måne.

Mvh Max

Fra : Brian Lund

Dato : 25-09-05 21:10

> Jeg ser desværre ingen måne.

Hvis du først har set det forkerte link ligger "billedet" i din cache, du
skal derfor rydde cachen i din browser først, for at det rigtige link
virker!

Brian

Fra : Jakob

Dato : 25-09-05 21:43

In article <b05f4$4337040a$55da9ca4$29129@nf4.news-service.com>,
geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk says...

> Hvis du først har set det forkerte link ligger "billedet" i din cache, du
> skal derfor rydde cachen i din browser først, for at det rigtige link
> virker!

OK jeg gider bare ikke rode så meget med det for at se billeder folk
poster. Som jeg ser det bør man smide de billeder man vil have kritik på
et sted der virker.

Det er da det mindste man kan gøre hvis man vil have folk til at tage
stilling til sine skud.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Brian Lund

Dato : 25-09-05 22:16

> [...]
> et sted der virker.
>
> Det er da det mindste man kan gøre hvis man vil have folk til at tage

Enig, havde det været mere end ét billede havde jeg heller ikke giddet se på
dem...

Nu er det heldigvis temmeligt hurtigt at rydde cachen i firefox, 4 klik, det
tager vel 2 sekunder ;)

Brian

Fra : Jakob

Dato : 25-09-05 22:29

In article <6159b$4337134b$55da9ca4$5930@nf4.news-service.com>,
geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk says...

> Nu er det heldigvis temmeligt hurtigt at rydde cachen i firefox, 4 klik, det
> tager vel 2 sekunder ;)

Du har ret, men så er der så meget andet der ryger så vidt jeg husker,
sti til netbank og muligvis også nogle passwords, summa sumarum jeg
gider ikke ;0)
--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Max

Dato : 25-09-05 22:01

Hej Brian

> Hvis du først har set det forkerte link ligger "billedet" i din cache, du
> skal derfor rydde cachen i din browser først, for at det rigtige link

Hvorfor laver man en side til offentlig brug der er så besværlig
at linke til. Men tak for hjælpen.

Desværre er billedet ikke besværet værd, en ganske almindeligt
kontrastløst foto af månen.

Mvh Max

Fra : Brizz

Dato : 25-09-05 20:29

ksk wrote:
> Nat foto
>
> http://www.fotokritik.dk/pics/184724

Linket virker fint her.
Synes det er flot og rigtig skarpt.

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 25-09-05 20:51

On Sun, 25 Sep 2005 16:28:43 -0300, Brizz wrote:

> Linket virker fint her.
> Synes det er flot og rigtig skarpt.
>
> Mvh Brian
> ---
> www.arcticphoto.dk

Den linksform der er opgivet her virker kun hvis man i forvejen er logget
ind på fotokritik.dk. Hvis man ikke er logget ind i forvejen er den næsten
umuligt at tilgå siden med et link udefra så man er sikker på at det
virker.

Fra : Jakob

Dato : 25-09-05 20:34

In article <4336f252$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, 61678029
@mobil.dk says...
> Nat foto
>
> http://www.fotokritik.dk/pics/184724

Drop nu fotokritiks amatøragtige forum, og post billederne et andet
sted. Jeg kan ikke se dem hverken det her link eller det andet i tråden.

Det er pænt irreterende at folk bliver ved med at bruge det fotokritik
crap der kun virker 25 % af gangene.
--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : ksk

Dato : 25-09-05 20:42

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> In article <4336f252$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, 61678029
> @mobil.dk says...

> Drop nu fotokritiks amatøragtige forum, og post billederne et andet
Hvor ???
KsK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 25-09-05 20:48

On Sun, 25 Sep 2005 21:41:52 +0200, ksk wrote:

> Hvor ???
> KsK

F.eks. eget domæne eller webhotel. Der var vel gratis webplads med dit
internet abonnoment.

Fra : Jakob

Dato : 25-09-05 21:41

In article <4336fd7e$0$78288$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, 61678029
@mobil.dk says...

> Hvor ???

For 9 kr. om måneden kan du foreksempel købe noget serverplads hos
www.b-one.dk og det er der mange andre der tilbyder.

Her kan du så smække et meget nemt onlinegalleri som minigal på
www.minigal.dk og så er du kørende.

Det er nemt og billigt og så kan alle se dine billeder :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 25-09-05 20:45

On Sun, 25 Sep 2005 21:33:40 +0200, Jakob wrote:

> [...]
> sted. Jeg kan ikke se dem hverken det her link eller det andet i tråden.
>
> Det er pænt irreterende at folk bliver ved med at bruge det fotokritik

JEg vil give dig ret i at fotokritik.dk er et at de dårligste steder at
oploade billeder til og derefter linke til dem. Også en af årsagerne til
mit eget domæne.

Fra : ksk

Dato : 25-09-05 21:13

synes nu det er godt sted for alle os amatører og så er jeg glad for exif

KsK

Fra : Kim Schulz

Dato : 26-09-05 06:22

On Sun, 25 Sep 2005 23:15:32 +0200
"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> wrote:

> [...]
> giddet se på dem...
>
> Nu er det heldigvis temmeligt hurtigt at rydde cachen i firefox, 4

det behøver du nu ikke, for hvorfor slette hele cachen når kun et
enkelt billede skal opdateres.
Gå ind på siden, højre klik på billedet og vælg vis billede.
Når billedet vises så holder du shift nede imens du trykker på opdater
knappen.
vupti så er dit billede opdateret igen.