Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fie
Fra : Jens Bruun

Dato : 25-09-05 17:27

Jeg er inde i en periode, hvor jeg tager mange nærbilleder af søde, unge
piger. Her er et af Fie, nappet i haven på denne ganske vidunderlige
sensommerdag, hvor vi i Hvidovre har haft fuld sol og over 20 grader det
meste af dagen:

http://www.fotolog.dk/archives/250905/_T0C9913.jpg

For tæt (der er desværre ikke noget at hente i bunden/for oven)?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)

Fra : waal

Dato : 25-09-05 18:56

> [...]
>
> http://www.fotolog.dk/archives/250905/_T0C9913.jpg
>
> For tæt (der er desværre ikke noget at hente i bunden/for oven)?

Det må være svært at være hund med de uskarpe tænder, og du kan jo ikke
klage over lyset

Michael

Fra : ksk

Dato : 25-09-05 19:57

send dit kamera til service og tag billedet om. Ligner noget jeg kunnne have
taget.

KsK

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-09-05 19:59

"ksk" <61678029@mobil.dk> skrev i en meddelelse

> send dit kamera til service og tag billedet om. Ligner noget jeg
> kunnne have taget.

Hvad søren. Du har jo humor.

Ser vi snart nogle billeder fra din D2x, eller bliver det bare ved snakken?

Fra : ksk

Dato : 26-09-05 22:46

> Ser vi snart nogle billeder fra din D2x, eller bliver det bare ved
> [...]

ja ja lige nu slæber jeg rundt på min 10 uge gammle datte så det er lidt
svært at slæbe mit 1 kg tung mursten med nå vi skal på tur

KsK

Fra : KHS

Dato : 27-09-05 20:41

"ksk" <61678029@mobil.dk> skrev i en meddelelse

> ja ja lige nu slæber jeg rundt på min 10 uge gammle datte så det er lidt
> svært at slæbe mit 1 kg tung mursten med nå vi skal på tur

Læg det i fodenden på barnevognen. Der er masser af plads et års tid endnu

Hilsen Karsten.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-09-05 20:08

Jens Bruun wrote:

> [...]
> piger. Her er et af Fie, nappet i haven på denne ganske vidunderlige
> sensommerdag, hvor vi i Hvidovre har haft fuld sol og over 20 grader det

Sådan et billede skal være dybdeskarpt...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 25-09-05 20:30

Hvem siger det!

Fra : waal

Dato : 25-09-05 21:00

"Anders Rasmussen" <ar-newsnospam@slash.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem siger det!

Undertegnede, det er en ren KIB

mvh
Michael

Fra : Jan Bøgh

Dato : 26-09-05 07:43

Anders Rasmussen wrote:
> Hvem siger det!

Hvem kunne finde på at sige andet?

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-09-05 11:01

Anders Rasmussen wrote:

> Hvem siger det!

Tja... hva med at du fortæller os, hvorfor du mener, at billedet skal
være så dybdeuskarpt...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 26-09-05 20:41

Tja... hva med at du fortæller os, hvorfor du mener, at billedet skal
være så dybdeskarpt...!

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-09-05 21:49

Anders Rasmussen wrote:

> Tja... hva med at du fortæller os, hvorfor du mener, at billedet skal
> være så dybdeskarpt...!

Det er en go' gammel fotografisk tommelfinger-regel, at "portrætter" af
dyr skal være dybdeskarpe, det skyldes, at en uskarp pels giver en grim
struktur...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra :

Dato : 27-09-05 14:53

Klip
> Det er en go' gammel fotografisk tommelfinger-regel, at "portrætter" af
> dyr skal være dybdeskarpe, det skyldes, at en uskarp pels giver en grim
> struktur...

Tak Niels

Fra : Michael

Dato : 25-09-05 20:32

Jens Bruun wrote:
> [...]
>
> http://www.fotolog.dk/archives/250905/_T0C9913.jpg
>
> For tæt (der er desværre ikke noget at hente i bunden/for oven)?

Jeg ville gerne have haft hele underkæben med.
Mvh.
Michael

Fra : Max

Dato : 25-09-05 20:40

Hej Jens

> piger. Her er et af Fie, nappet i haven på denne ganske vidunderlige

Tøsen ville være kønnere lidt på afstand.

Mvh Max

Fra : ab©

Dato : 26-09-05 11:47

> Tøsen ville være kønnere lidt på afstand.

Det ser ud til, at det er en god hund du har der (hvad det så end har med
billedet at gøre - jeg hyler ikke helt med i de øvriges kor, for jeg
mener skarpheden ligger, hvor den skal - på øjnene - og vil man lave et lidt
anderledes billede af en hund, ja, så er det én måde at gøre det på - vi har
jo lige som set et "hunde-hovede" før

ab (-c:)

Fra : waal

Dato : 26-09-05 12:13

"ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lidt anderledes billede af en hund, ja, så er det én måde at gøre det på -
> vi har jo lige som set et "hunde-hovede" før

Jeg har meget svært ved at se "det anderledes" i et uskarpt hundehoved

mvh
Michael

Fra : ab©

Dato : 26-09-05 13:07

"waal" <waal@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har meget svært ved at se "det anderledes" i et uskarpt hundehoved

Beskæringen er da ikke ordinær, og skarpheden på øjet er da her hos mig
(ellers er det min førehund, der ikke kan se).

ab (-c:)

Fra : waal

Dato : 26-09-05 13:29

"ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> "waal" <waal@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Beskæringen er da ikke ordinær, og skarpheden på øjet er da her hos mig
> (ellers er det min førehund, der ikke kan se).

Hvis meningen har været et øjebillede så ville jeg godt have været fri for
resten så det ikke fremtræder som et uheld eller en direkte øje-

Michael

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-09-05 13:11

waal wrote:

> Jeg har meget svært ved at se "det anderledes" i et uskarpt hundehoved

"Det anderledes" er, at Jens Bruun har købt et nyt teleobjektiv, og han
aner ikke hva' det er velegnet til, så han prøver sig frem med tilfældige
motiver...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Per

Dato : 26-09-05 22:02

Har et lign. billede http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=172978

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-05 22:27

Per skrev:

>Har et lign. billede http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=172978

Hvorfor ISO 400 og hvorfor er hund og tunge blå?
Er den syg?

Hilsen emj

Fra : waal

Dato : 27-09-05 06:42

"emj" <Ingen email> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ISO 400 og hvorfor er hund og tunge blå?
> Er den syg?

En blåpelset hulihækkenhund måske ?

Michael